abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 november 2012 @ 03:19:40 #101
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_118766270
Verzonnen topics :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_118766273
ben wel heel benieuwd geraakt.. laat je morgen haar kant horen hier ?
pi_118766276
Grappig dat meerdere vrouwen hier zeggen dat TS moeilijk loopt te doen over niets, terwijl de meeste vrouwen niet eens naast hun vent willen lopen als hij een slonzige outfit aanheeft...

TS had dit inderdaad wat handiger aan kunnen pakken, maar ik begrijp zijn reactie wel. Dit soort dingen communiceer je toch eerst wel even over lijkt mij en kom nu niet met hypocriet gelul over "er is meer dan uiterlijk", want iedereen met een beetje levenservaring weet dat uiterlijk toch echt wel een zeer belangrijke factor is voor een relatie.

Ik had d'r gewoon binnen gelaten maar twee maanden lang niet aangeraakt onder het motto "Ik val niet op mannen.". Geloof me: dan flikt ze dit soort shit nooit meer.
pi_118766281
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:20 schreef LelijKnap het volgende:
ben wel heel benieuwd geraakt.. laat je morgen haar kant horen hier ?
Ja als ze belt uiteraard wel.
pi_118766285
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:20 schreef TimMer1981 het volgende:
Grappig dat meerdere vrouwen hier zeggen dat TS moeilijk loopt te doen over niets, terwijl de meeste vrouwen niet eens naast hun vent willen lopen als hij een slonzige outfit aanheeft...

TS had dit inderdaad wat handiger aan kunnen pakken, maar ik begrijp zijn reactie wel.

Ik had d'r gewoon binnen gelaten maar twee maanden lang niet aangeraakt onder het motto "Ik val niet op mannen.". Geloof me: dan flikt ze dit soort shit nooit meer.
zodat ze n ander neukt om dr zelfvertrouwen niet te verliezen of uit wraak ? hooguit een week n dan knallen met n pruik of voorbinddildo.. weet je gelijk of je nog homo kan worden later
  zaterdag 3 november 2012 @ 03:25:18 #106
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_118766288
gewoon 2 jaar niet spreken, koop een fles drank om het te vergeten
pi_118766304
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:24 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

zodat ze n ander neukt om dr zelfvertrouwen niet te verliezen of uit wraak ?
Ik weet niet met wat voor sloeries jij 'relaties' hebt, maar voor vreemdgaan is er geen enkel excuus mogelijk.
  zaterdag 3 november 2012 @ 03:29:18 #108
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_118766310
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:27 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Ik weet niet met wat voor sloeries jij 'relaties' hebt, maar voor vreemdgaan is er geen enkel excuus mogelijk.
als ze dr dood faked mag het van mij

:')
pi_118766324
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:29 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

als ze dr dood faked mag het van mij

:')
Waarschijnlijk ben ik de enige die je niet volgt, maar leg eens uit?
  zaterdag 3 november 2012 @ 03:33:25 #110
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_118766331
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:32 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ben ik de enige die je niet volgt, maar leg eens uit?
stiekem was ze niet dood dus heb je het niet uitgemaakt
pi_118766341
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:33 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

stiekem was ze niet dood dus heb je het niet uitgemaakt
Als je vriendin haar dood in scene zet om buiten de deur te wippen dan moet je je sowieso misschien maar eens afvragen of je uberhaupt wel een relatie hebt...

Genoeg idiote theorieën weer; terug ontopic. :)
pi_118766359
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:21 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ja als ze belt uiteraard wel.
Waarom moet zij jou bellen? Wat zal ze zich gekwetst voelen zeg. ;(
pi_118766365
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:40 schreef Charcot het volgende:

[..]

Waarom moet zij jou bellen? Wat zal ze zich gekwetst voelen zeg. ;(
Ze heeft nog geen dag overgeslagen met bellen dus denk niet dat daar het probleem zit eerlijk gezegd.
  zaterdag 3 november 2012 @ 03:43:23 #114
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_118766367
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:36 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Als je vriendin haar dood in scene zet om buiten de deur te wippen dan moet je je sowieso misschien maar eens afvragen of je uberhaupt wel een relatie hebt...

Genoeg idiote theorieën weer; terug ontopic. :)
oh was dat de reden, dan sla ik dr even hoor :(
pi_118766369
Joh , heel eerlijjk wat voor relatie is dit ?? Kijk dat je het niet leuk vind kan maar dit is wel heel erg overtrokken reactie en ik denk trouwens ook eigenlijk door dit gedrag dat je haar een dienst bewijst als je haar al niet wil zien omdat dit gebeurd is, dan kan ik me je reactie ook voorstellen als er echt iets ergs gebeurd en dat is niet zo'n goede reactie dus.
pi_118766372
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:42 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ze heeft nog geen dag overgeslagen met bellen dus denk niet dat daar het probleem zit eerlijk gezegd.
Ze zal wel veel om je geven dan. Maar zou jij dan zelf contact opnemen als zij dat de komende periode niet zou doen? :P
pi_118766376
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:42 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dan heb je nog geluk met haar , want ik had allang gezegd bij zo'n reactie van bekijk je het lekker.
pi_118766382
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:44 schreef Charcot het volgende:

[..]

Ze zal wel veel om je geven dan. Maar zou jij dan zelf contact opnemen als zij dat de komende periode niet zou doen? :P
Goede vraag, nauwelijks over nagedacht, weet ik niet.
Ik heb haar dus een bericht gestuurd ik ga er maar even vanuit dat ze gewoon belt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:44 schreef formerjellybean het volgende:
Joh , heel eerlijjk wat voor relatie is dit ?? Kijk dat je het niet leuk vind kan maar dit is wel heel erg overtrokken reactie en ik denk trouwens ook eigenlijk door dit gedrag dat je haar een dienst bewijst als je haar al niet wil zien omdat dit gebeurd is, dan kan ik me je reactie ook voorstellen als er echt iets ergs gebeurd en dat is niet zo'n goede reactie dus.
De twijfel is de reden voor dit topic.
Vermoed ik.
pi_118766383
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:45 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dan heb je nog geluk met haar , want ik had allang gezegd bij zo'n reactie van bekijk je het lekker.
En daarom zit jij iedere avond op de bank met een zak chips te kijken naar McClouds Daughters...
pi_118766384
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:45 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Zou jij je kaal scheren dan zonder te zeggen dat je dat ging doen?
pi_118766389
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:46 schreef DeParo het volgende:

[..]

Zou jij je kaal scheren dan zonder te zeggen dat je dat ging doen?
Nee , maar ik scheer sowieso mijn kop niet kaal.
pi_118766395
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:48 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nee , maar ik scheer sowieso mijn kop niet kaal.
Dat bedoel ik dus, jij doet alsof ze even gewoon iets deed, maar jij zou je niet kunnen voorstellen om je hoofd kaal te scheren.
pi_118766416
Jij ervaart het als heel schokkend maar zo heel schokkend is het niet hoor er zijn zat bekende vrouwen die het gedaan hebben. Sommige succesvol , sommige minder .
Mijn smaak is het niet daarom zou ik het niet doen, maar als iemand het wil en daar zin in heeft waarom niet.
Ieder zijn ding, wel heb ik wel eens vriendjes gehad die een mooie bos lang haar hadden en het besloten te kortwieken toen ze mij leerden kennen was ik stiekem niet helemaal blij mee want ik viel juist op ze vanwege dat lange haar in het begin, en ik heb toen wel gezegd dat ik het wel leuk vond maar dat ik het ook wel jammer vond dat het eraf was.
Ik ben niet volledig para geworden en ze weken genegeerd omdat ze iets met hun haar deden wat mij niet aanstond.
pi_118766421
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 03:56 schreef formerjellybean het volgende:
Jij ervaart het als heel schokkend maar zo heel schokkend is het niet hoor er zijn zat bekende vrouwen die het gedaan hebben. Sommige succesvol , sommige minder .
Mijn smaak is het niet daarom zou ik het niet doen, maar als iemand het wil en daar zin in heeft waarom niet.
Ieder zijn ding, wel heb ik wel eens vriendjes gehad die een mooie bos lang haar hadden en het besloten te kortwieken toen ze mij leerden kennen was ik stiekem niet helemaal blij mee want ik viel juist op ze vanwege dat lange haar in het begin, en ik heb toen wel gezegd dat ik het wel leuk vond maar dat ik het ook wel jammer vond dat het eraf was.
Ik ben niet volledig para geworden en ze weken genegeerd omdat ze iets met hun haar deden wat mij niet aanstond.
Dan verplaats je je in dit verhaal door iets anders, bij wijze van spreken dat een van je vriendjes plotseling met een grote tatoeage op z'n voorhoofd kwam aanzetten, ik noem maar iets.
pi_118766429
Dan nog is het gewoon een hele overtrokken reactie hoor. Twee weken iemand niet meer willen zien en twijfelen over de relatie vanwege een kapsel.
Schijnbaar zit de liefde dan gewoon niet erg diep dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')