zo komt het nu wel een beetje over.. je vraagt wat je voor je vriendin moet doen, maar stiekem wil je dat wij ons vertellen hoe jij hem te pakken krijgtquote:
Hoe dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:01 schreef CytiseChromatique het volgende:
Probeer hem eerst beter te leren kennen
Ik wil het gewoon zeker weten.. Trouwens, ik kan wel wat afleiding gebruiken nu de liefde van m'n leven en ik nooit meer samenkomen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:02 schreef Lanejo het volgende:
[..]
zo komt het nu wel een beetje over.. je vraagt wat je voor je vriendin moet doen, maar stiekem wil je dat wij ons vertellen hoe jij hem te pakken krijgt
wie zegt dat wij niet samen komen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:03 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon zeker weten.. Trouwens, ik kan wel wat afleiding gebruiken nu de liefde van m'n leven en ik nooit meer samenkomen.
Grapje zeker.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:05 schreef Lanejo het volgende:
[..]
wie zegt dat wij niet samen komen?
Mijn ex was 11 jaar ouder. En ik ben geen baby.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:07 schreef Lanejo het volgende:
ja
[..]
ja.. je bent 10 jaar jonger.. wtf lig je nog niet in bed?
je bent 14/15 wat was dat voor pedofiel?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:08 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Mijn ex was 11 jaar ouder. En ik ben geen baby.
Hij was geen pedofiel, hij was gewoon te leuk om te laten gaan..quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:09 schreef Lanejo het volgende:
[..]
je bent 14/15 wat was dat voor pedofiel?
van jouw kant ja.. een 26 jarige op een 15 jarige.. kan echt niet!quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:11 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hij was geen pedofiel, hij was gewoon te leuk om te laten gaan..
27 was ie.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:12 schreef Lanejo het volgende:
[..]
van jouw kant ja.. een 26 jarige op een 15 jarige.. kan echt niet!
Lees het!quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:13 schreef Dimens het volgende:
Ik heb het verhaal niet gelezen maar het heeft te maken met de puberteit.
HAHAHAH ZE GELOOFT HET ECHTquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:11 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hij was geen pedofiel, hij was gewoon te leuk om te laten gaan..
no shit dat die pedo niets mee wouquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:19 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben echt niet makkelijk.Maagd enzo.
daarom ging die pedo van 27 ook wegquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:19 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben echt niet makkelijk.
Maagd enzo.
Noem hem geen pedo.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
no shit dat die pedo niets mee wou
daarom is hij weg, klein naief dom meisjequote:Op zaterdag 3 november 2012 01:21 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Noem hem geen pedo.And guess what, we hebben geen seks gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |