abonnement Unibet Coolblue
pi_118848300


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 5 november 2012 @ 14:36:38 #177
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_118848364
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 14:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Ik vind het prima dat hij een shirtje van hem wil, maar regel dat dan achteraf en/of binnen. In ieder geval niet met een camera op je neus in de rust, terwijl je achter staat en belachelijk slecht speelt.
Tja, ik vind dat niet zo belangrijk genoeg om me er druk over te maken.

Ik begrijp wel dat het pijnlijk over kan komen voor de fans, maar goed, als spelers zich altijd maar in dienst van de gevoelens van fans moeten opstellen, dan blijf je bezig.

Als mijn goede vriend opeens bij een andere club gaat spelen en ik kom hem na 3 maanden weer tegen en ik wil graag zijn shirtje hebben, om wat voor reden dan ook, dan pak ik ook mijn kans zodra ik hem krijg.

Nu ben ik persoonlijk niet zo van het shirtje wisselen en dat soort symbolische onzin, maar als dit voor die jongen belangrijk was en hij wilde er zeker van zijn dat hij dat shirt zou krijgen, dan moet hij dat gewoon doen.

Zoals gezegd, ik vond het erger dat hij gewoon ongelooflijk slecht speelde.
pi_118848477
quote:
99s.gif Op maandag 5 november 2012 12:26 schreef Yi-Long het volgende:
Opvallen dat Carzorla veel minder verdient dan Podolski, terwijl ik die eerste wel minstens net zo goed vind....
Lijstje klopt niet.

http://www.arsenalnewsrev(...)re-a-rudderless-ship

Deze blog is trouwens wel interessant om te lezen hoe de club naar de klote wordt geholpen

Vooral het eerste deel.
  maandag 5 november 2012 @ 14:48:09 #179
123170 alors
zlata1234
pi_118848695
Over interessante blogs gesproken, voor wie deze nog niet kent: http://swissramble.blogspot.com/

Interessante dingen over financiën van clubs over het algemeen en in het bijzonder ook Arsenal.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_118848716
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:40 schreef Lunice het volgende:

[..]

Lijstje klopt niet.

http://www.arsenalnewsrev(...)re-a-rudderless-ship

Deze blog is trouwens wel interessant om te lezen hoe de club naar de klote wordt geholpen

Vooral het eerste deel.
Waarom klopt het niet?

Overigens is dat Arsenal News Review-blog het meest tergende blog wat er bestaat binnen de Arsenal gemeenschap. Veel titels om aandacht te trekken, met vaak weinig inhoud.
pi_118848764
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:48 schreef alors het volgende:
Over interessante blogs gesproken, voor wie deze nog niet kent: http://swissramble.blogspot.com/

Interessante dingen over financiën van clubs over het algemeen en in het bijzonder ook Arsenal.
Swiss Ramble. _O_
pi_118848984
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:48 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Waarom klopt het niet?

Overigens is dat Arsenal News Review-blog het meest tergende blog wat er bestaat binnen de Arsenal gemeenschap. Veel titels om aandacht te trekken, met vaak weinig inhoud.
Las ik op twitter.

En je hebt gelijk over ANR, maar dat artikel wat ik had gepost slaat de spijker op z'n kop vind ik.

Het bestuur geeft niks om prijzen. Ze willen alleen winst maken.

Trouwens, Walcott is zo goed als weg. De onderhandelingen over een nieuw contract zijn nog niet eens gestart. :')
  maandag 5 november 2012 @ 15:01:34 #183
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_118849207
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:55 schreef Lunice het volgende:

[..]

Las ik op twitter.

En je hebt gelijk over ANR, maar dat artikel wat ik had gepost slaat de spijker op z'n kop vind ik.

Het bestuur geeft niks om prijzen. Ze willen alleen winst maken.

Trouwens, Walcott is zo goed als weg. De onderhandelingen over een nieuw contract zijn nog niet eens gestart. :')
Walcott heeft echt groot gelijk als hij vertrekt. Ik hoop dat hij ergens anders wel gewoon wekelijks kan spelen en uitblinken. Vind sowieso al dat hij te weinig echt de kans heeft gekregen om zich door te ontwikkelen bij Arsenal.
  maandag 5 november 2012 @ 15:03:03 #184
131800 Tarado
capô de fusca
pi_118849263
quote:
99s.gif Op maandag 5 november 2012 15:01 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Walcott heeft echt groot gelijk als hij vertrekt. Ik hoop dat hij ergens anders wel gewoon wekelijks kan spelen en uitblinken. Vind sowieso al dat hij te weinig echt de kans heeft gekregen om zich door te ontwikkelen bij Arsenal.
Met alle respect voor Walcott, dat is echt geen topper, hard lopen kan hij wel
  maandag 5 november 2012 @ 15:07:37 #185
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_118849436
quote:
99s.gif Op maandag 5 november 2012 14:36 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Tja, ik vind dat niet zo belangrijk genoeg om me er druk over te maken.

Ik begrijp wel dat het pijnlijk over kan komen voor de fans, maar goed, als spelers zich altijd maar in dienst van de gevoelens van fans moeten opstellen, dan blijf je bezig.

Als mijn goede vriend opeens bij een andere club gaat spelen en ik kom hem na 3 maanden weer tegen en ik wil graag zijn shirtje hebben, om wat voor reden dan ook, dan pak ik ook mijn kans zodra ik hem krijg.

Nu ben ik persoonlijk niet zo van het shirtje wisselen en dat soort symbolische onzin, maar als dit voor die jongen belangrijk was en hij wilde er zeker van zijn dat hij dat shirt zou krijgen, dan moet hij dat gewoon doen.

Zoals gezegd, ik vond het erger dat hij gewoon ongelooflijk slecht speelde.
Nou wat een moeite om je in dienst van de supporters op te stellen, veel van hen betalen een Godsvermogen om de wedstrijden te bezoeken en het enige wat ze daarvoor vragen is dat je nog even 40 meter wacht met het omruilen van het shirt. Is dat nou de moeite?

Nogmaals, ik heb er geen moeite mee dat hij zijn shirtje wilt, maar doe het niet voor het oog van de camera want je zet je club (die hem wekelijks 60.000 pond betaald) er gewoon mee voor lul.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  maandag 5 november 2012 @ 15:09:41 #186
123170 alors
zlata1234
pi_118849513
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

Met alle respect voor Walcott, dat is echt geen topper, hard lopen kan hij wel
Ik denk niet dat hij wereldklasse is maar ik vind het een hele nuttige speler met zijn snelheid en hij is een prima afmaker, wat momenteel nogal ontbreekt bij Arsenal. Hij is nog maar 23 dus er is ook nog wel ruimte voor verbetering. Ik zou het erg dom vinden om hem te laten gaan. Met name omdat je weet dat als er al iets voor in de plaats wordt gehaald, dat gegarandeerd niet beter zal zijn.
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 5 november 2012 @ 15:29:28 #187
131800 Tarado
capô de fusca
pi_118850274
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:09 schreef alors het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij wereldklasse is maar ik vind het een hele nuttige speler met zijn snelheid en hij is een prima afmaker, wat momenteel nogal ontbreekt bij Arsenal. Hij is nog maar 23 dus er is ook nog wel ruimte voor verbetering. Ik zou het erg dom vinden om hem te laten gaan. Met name omdat je weet dat als er al iets voor in de plaats wordt gehaald, dat gegarandeerd niet beter zal zijn.
Ik weet niet wat het verschil tussen vraag en aanbod is en wat hij eventueel ergens anders kan verdienen
  maandag 5 november 2012 @ 15:35:39 #188
123170 alors
zlata1234
pi_118850467
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:29 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik weet niet wat het verschil tussen vraag en aanbod is en wat hij eventueel ergens anders kan verdienen
Liverpool en Chelsea schijnen geinteresseerd te zijn die bieden hem vast wel 100k. Maar het is toch gewoon kapitaalvernietiging. Een speler die je voor zo'n 10 miljoen pond haalt, 6 jaar salaris geeft en op het moment dat hij een beetje stabiel rendement gaat geven gaat verkopen voor een habbekrats aan de concurrent :') Dat kan alleen bij Arsenal.

Ik vind hem sowieso nuttiger en beter dan Podolski, dus van mij mag hij gerust 100k verdienen.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_118853010
Ik denk wel dat die 15 goals kan maken in een seizoen als die als spits zou spelen.
  maandag 5 november 2012 @ 16:42:56 #190
131800 Tarado
capô de fusca
pi_118853391
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:35 schreef Lunice het volgende:
Ik denk wel dat die 15 goals kan maken in een seizoen als die als spits zou spelen.
Spits? Sorry hoor maar dat kan die jongen helemaal niet, tenminste niet op hoog niveau.

Het is een leuke speler, die met zijn snelheid heel geschikt is voor counters en op die manier zou hij er wel wat kunnen maken, maar dat is wat anders dan spits.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarado op 05-11-2012 16:48:59 ]
pi_118853504
Ramsey er niet bij tegen Schalke dus dan kan Walcott mooi spelen :)
pi_118854081
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:45 schreef Thorb het volgende:
Ramsey er niet bij tegen Schalke dus dan kan Walcott mooi spelen :)
Walcott zou ziek zijn.
pi_118854404
quote:
19s.gif Op maandag 5 november 2012 16:58 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Walcott zou ziek zijn.
Dus daarom kan die niet in de basis beginnen? :')
  maandag 5 november 2012 @ 17:10:43 #194
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_118854598
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:42 schreef Tarado het volgende:

[..]

Spits? Sorry hoor maar dat kan die jongen helemaal niet, tenminste niet op hoog niveau.

Het is een leuke speler, die met zijn snelheid heel geschikt is voor counters en op die manier zou hij er wel wat kunnen maken, maar dat is wat anders dan spits.
Ik denk dat jij destijds hetzelfde gezegd zou hebben over Henry toen die net over kwam uit Monaco en Juventus, waar hij niet echt wist te overtuigen.

Wat betreft de kwaliteiten van Walcott: dat was ooit een van de grootste talenten in Engeland, maar zoals wel vaker wilde Arsene hem iets TE langzaam brengen, dus eigenlijk te weinig speeltijd gekregen en momenteel dus constant op de bank omdat ze over dat contract zitten te zeuren.

Als je die 3 jaar geleden al gewoon wekelijks had opgesteld, ipv bijvoorbeeld falende spelers als Arshavin, dan was Walcott nu dus al veel verder geweest in zijn ontwikkeling en van onschatbare waarde voor Arsenal.

quote:
19s.gif Op maandag 5 november 2012 16:58 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Walcott zou ziek zijn.
Ik zou me ook ziek melden na afgelopen wedstrijd weer op de bank te moeten beginnen.
pi_118854662
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 17:05 schreef Lunice het volgende:

[..]

Dus daarom kan die niet in de basis beginnen? :')
Ik zeg slechts dat hij ziek zou zijn. Niet hoe groot zijn rol kan/wil zijn.
pi_118854715
quote:
99s.gif Op maandag 5 november 2012 17:10 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik denk dat jij destijds hetzelfde gezegd zou hebben over Henry toen die net over kwam uit Monaco en Juventus, waar hij niet echt wist te overtuigen.

Wat betreft de kwaliteiten van Walcott: dat was ooit een van de grootste talenten in Engeland, maar zoals wel vaker wilde Arsene hem iets TE langzaam brengen, dus eigenlijk te weinig speeltijd gekregen en momenteel dus constant op de bank omdat ze over dat contract zitten te zeuren.

Als je die 3 jaar geleden al gewoon wekelijks had opgesteld, ipv bijvoorbeeld falende spelers als Arshavin, dan was Walcott nu dus al veel verder geweest in zijn ontwikkeling en van onschatbare waarde voor Arsenal.

[..]

Ik zou me ook ziek melden na afgelopen wedstrijd weer op de bank te moeten beginnen.
Walcott te langzaam? Hou toch op. Juist de hype rond zijn potentie heeft hem veel onnodige druk opgeleverd. Op zijn 17e al naar WC, remember?
pi_118854762
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 17:12 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Ik zeg slechts dat hij ziek zou zijn. Niet hoe groot zijn rol kan/wil zijn.
Nee, bedoelde het niet zo.

Bedoelde dat het waarschijnlijk bullshit is om hem weer niet te starten.
  maandag 5 november 2012 @ 17:17:44 #198
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_118854898
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 17:13 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Walcott te langzaam? Hou toch op. Juist de hype rond zijn potentie heeft hem veel onnodige druk opgeleverd. Op zijn 17e al naar WC, remember?
Ja, door Wenger, die hem vervolgens zelf nauwelijks laat spelen. Engeland had hem toen trouwens prima kunnen gebruiken op dat toernooi.
  maandag 5 november 2012 @ 17:18:23 #199
131800 Tarado
capô de fusca
pi_118854927
quote:
99s.gif Op maandag 5 november 2012 17:10 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik denk dat jij destijds hetzelfde gezegd zou hebben over Henry toen die net over kwam uit Monaco en Juventus, waar hij niet echt wist te overtuigen.

Wat betreft de kwaliteiten van Walcott: dat was ooit een van de grootste talenten in Engeland, maar zoals wel vaker wilde Arsene hem iets TE langzaam brengen, dus eigenlijk te weinig speeltijd gekregen en momenteel dus constant op de bank omdat ze over dat contract zitten te zeuren.

Als je die 3 jaar geleden al gewoon wekelijks had opgesteld, ipv bijvoorbeeld falende spelers als Arshavin, dan was Walcott nu dus al veel verder geweest in zijn ontwikkeling en van onschatbare waarde voor Arsenal.

[..]

Ik zou me ook ziek melden na afgelopen wedstrijd weer op de bank te moeten beginnen.
Je kan een hoop zeggen van Wenger maar niet dat hij het talent niet uit een speler haalt die het heeft, probleem met Walcott is dat hij niet getalenteerd genoeg is.
  maandag 5 november 2012 @ 17:35:02 #200
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_118855632
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 17:18 schreef Tarado het volgende:
dat hij het talent niet
Op zich geef ik je daar gelijk in, maar in het geval van Walcott had die natuurlijk veel vaker gewoon speeltijd moeten krijgen, ook wanneer je kijkt naar de alternatieven die WEL speeltijd kregen, maar echt niet beter waren.

Arshavin bijvoorbeeld is nu al zo'n 3 jaar gewoon RUK.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')