Mjah en nee. Die van Douglas vorige week ofzo vond ik idd aangeschoten, want armen gewoon langs het lichaam. Hier waren Cazorla's armen wel 'all over the place', en als je dan tegen Man Utd speelt, dan weet je dat ze die penalty gewoon zullen krijgen. Misschien als het tegen een klein kutclubje was geweest, dan had de scheids het weggewuifd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:31 schreef MrMolotov het volgende:
Yes, haha, de paal!
Maar beter zo, Cazorla beschermt alleen zijn gezicht, dat doet toch iedereen als er een bal hard op je gezicht afkomt?

Klopt, hij hield zijn handen voor zijn lichaam. Als hij zijn armen niet omhoog deed zou de bal zijn hoofd raken (dus wordt de voorzet nog steeds geblokkeerd). Maar ok, je kunt niet zeggen dat het een onterechte penalty was.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:31 schreef MrMolotov het volgende:
Yes, haha, de paal!
Maar beter zo, Cazorla beschermt alleen zijn gezicht, dat doet toch iedereen als er een bal hard op je gezicht afkomt?

Die had sowieso gewoon in de basis moeten staan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:33 schreef MrMolotov het volgende:
Ze zingen al Theo, wat mij betreft goed plan

Serieus?quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:35 schreef Nibnub het volgende:
Hoezo geeft v Persie zijn shirt aan Santos. Wat is deze.

Je verliest een wedstrijd, speelt kut en dan vraag je een tshirt van de rivaal terwijl je nog een helft moet, echt wtfquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:37 schreef MrMolotov het volgende:
Hopelijk is dat shirt voor z'n zoontje/neefje ofso
Maar toch, kom je daar mee aan in de kleedkamer, iedereen: "WTF dude?" haha

Je vindt het ongelooflijk knap dat hij voor 60k pond per week op de bank zit?quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die had sowieso gewoon in de basis moeten staan.
Ik vind het echt ongelooflijk knap van hem dat hij nog gewoon op de bank gaat zitten. Schandalig hoe hij daar behandeld wordt.
 Bitch please.
 Bitch please. 

Ik denk dat die liefde er heus wel is/was, maar dat hij uiteindelijk gewoon een rationele keuze heeft gemaakt. Hij zal iets gedacht hebben in de trant van: okee, bij deze club zal het niet beter worden en ik wil vooruit. Zeker gezien zijn leeftijd vind ik dat logisch.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:24 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Het is meer dat hij altijd heeft gezegd dat Arsenal zijn liefde is. Als die zijn bek daarover had gehouden was er geen probleem geweest. Nu blijken het alleen loze woorden te zijn.

Bullshit, tegen Man Utd hoor je gewoon met zo'n sterk mogelijke opstelling te beginnen, en dat doet Arsenal het hele seizoen al niet, wanneer ze steeds Walcott op de bank zetten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:38 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Je vindt het ongelooflijk knap dat hij voor 60k pond per week op de bank zit?Bitch please.
De 120 min tijdens Reading is waarschijnlijk de belangrijkste reden dat hij op de bank zit.

Als iemand 120 minuten gespeeld heeft een aantal dagen ervoor, is hij niet op zijn top. En dus bevindt Wenger een frisse Ramsey beter dan een vermoeide Walcott. Een ding mag toch wel buiten kijf staan: Wenger kent de (persoonlijke) omstandigheden nog altijd beter dan jij en ik. Als Walcott nou niet vermoeid zou zijn, ben ik het met je eens, maar nu niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bullshit, tegen Man Utd hoor je gewoon met zo'n sterk mogelijke opstelling te beginnen, en dat doet Arsenal het hele seizoen al niet, wanneer ze steeds Walcott op de bank zetten.
En natuurlijk verdient hij een prima salaris, maar als speler wil je gewoon spelen, en de redenen waarom hij nu waarschijnlijk niet speelt, zijn dan onacceptabel en respectloos.
Ik geef hem zwaar gelijk wanneer hij gewoon vertrekt.

Waarom kan je dat niet verlangen? Sinds lange tijd zijn er nu een aantal echte gooners in het team. Wilshere, Oxlade-Chamberlain en Jenkinson. Waarom is dit niet bij de rest ook mogelijk?quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:40 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ik denk dat die liefde er heus wel is/was, maar dat hij uiteindelijk gewoon een rationele keuze heeft gemaakt. Hij zal iets gedacht hebben in de trant van: okee, bij deze club zal het niet beter worden en ik wil vooruit. Zeker gezien zijn leeftijd vind ik dat logisch.
Ik snap dat het wat moeilijk ligt bij de supporters (die wel echte clubliefde hebben, maar die je in die mate niet van een voetballer kan verlangen), maar ik vind het veel te ver doorschieten. Zeker gezien he feit dat er mensen aan het roer staan die geen ene fuck om voetbal geven, maar alleen elke cent uit de supporters willen persen.

Hoe vermoeid is een professionele voetballer nou na drie dagen nog? Goed slapen, eten en rustig trainen en je kan echt wel weer aan de bak hoorquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:45 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Als iemand 120 minuten gespeeld heeft een aantal dagen ervoor, is hij niet op zijn top. En dus bevindt Wenger een frisse Ramsey beter dan een vermoeide Walcott. Een ding mag toch wel buiten kijf staan: Wenger kent de (persoonlijke) omstandigheden nog altijd beter dan jij en ik. Als Walcott nou niet vermoeid zou zijn, ben ik het met je eens, maar nu niet.

Zegt hij vanuit zijn luie stoelquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:48 schreef MrMolotov het volgende:
[..]
Hoe vermoeid is een professionele voetballer nou na drie dagen nog? Goed slapen, eten en rustig trainen en je kan echt wel weer aan de bak hoor

Doe het hem ook niet na nee, haha. Laat maar zittenquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Zegt hij vanuit zijn luie stoel
Als de hele sportwereld zegt dat het zwaar is en ze nog vermoeid zijn, ga er dan maar van uit dat het zo is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |