Nou heftig was het en verder zal ik maar niks zeggen want ik weet niet of jullie het allemaal al gezien hebben, maar....quote:Op donderdag 20 december 2012 18:56 schreef goudsbloem het volgende:
in ieder geval hoop ik op een heftige afleveringben ik wel aan toe!
Te lang geleden. Al verandert het niets aan de 6 maanden foltering die we hebben moeten doorstaan in dit idiote verhaal.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was weer eens een uitzending waar je kippenvel van kreeg he?
True truequote:Op donderdag 20 december 2012 21:58 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Te lang geleden. Al verandert het niets aan de 6 maanden foltering die we hebben moeten doorstaan in dit idiote verhaal.
Ach ze zijn allebei verschrikkelijk onaantrekkelijk. De kat en het varken, twee beesten, soort zoekt soort.quote:Op vrijdag 21 december 2012 06:48 schreef Pugg het volgende:
Eigenlijk een anti climax , ik vond Kat erg slecht in haar excuses en dan die kleding......
Derek , hoe verzint ze het, dat varken.
quote:Will Max be sticking around?
"I'm committed to the show long-term. It's been seven years and I'm still really enjoying my time on EastEnders. I don't see that changing in the foreseeable future. If they're still happy to have me, I'm happy to be there."
Die hufter Derek ook.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:38 schreef goudsbloem het volgende:
het was niet echt gezellig in huize Branning vanavond
Maar er was eindelijk wat leven in de brouwerij.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:38 schreef goudsbloem het volgende:
het was niet echt gezellig in huize Branning vanavond
Dan zeggen we dag tegen .....quote:Op maandag 24 december 2012 14:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanavond pas om 10 uur.
Ja hoor, laat maar komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk ik eerst ANTM en dan als toetje Eastendersquote:Op maandag 24 december 2012 16:41 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Altijd irritant als het op een ander tijdstip is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |