Wat zien vrouwen in Ian en Phil? Wat zien mannen in Kat, Kirsty en Whitney?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet wat vrouwen in deze man zien. Hij is net zo eng als broertje Derek. Op een heel andere manier, maar toch: eng.
Roxy vind ik ook een hartstikke leuk mens. Vind het sneu dat Alfie niet echt van haar houdt, maar dat zijn hart bij Kat ligt. En dat weet ze ook dondersgoed. Ze verdient een vent die echt dol op haar is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:30 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Wat zien vrouwen in Ian en Phil? Wat zien mannen in Kat, Kirsty en Whitney?
Alle lelijkerds krijgen veel interesse. Ondertussen is Roxy wat gewoon een lekker en spontaan wijf is zeer lange tijd single geweest.
Zo lief en onschuldig is ze ook niet, kind van Jack ter wijl ze met Shane wasquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Roxy vind ik ook een hartstikke leuk mens. Vind het sneu dat Alfie niet echt van haar houdt, maar dat zijn hart bij Kat ligt. En dat weet ze ook dondersgoed. Ze verdient een vent die echt dol op haar is.
Dat ie nog zo kon zoenen na die aframmelingquote:Op zaterdag 2 februari 2013 06:57 schreef Pugg het volgende:
[..]
Zo lief en onschuldig is ze ook niet, kind van Jack ter wijl ze met Shane was![]()
Max en Botox=
En niet alleen zoenen zo te zien.....quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ie nog zo kon zoenen na die aframmeling
Klopt ik zag hem liggen met zijn schriele lijfjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 07:23 schreef Pugg het volgende:
[..]
En niet alleen zoenen zo te zien.....
Dacht ik ook toen ik hem zag liggen, is dat nu alles?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt ik zag hem liggen met zijn schriele lijfje
Denk het ook. Ondanks dat ik Zainab een vervelend mens vind, vind ik het toch ook sneu voor haar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |