Ik heb nog 2 pakken in de vriezerquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:30 schreef Karzai het volgende:
Nouja om op de vraag van chufi terug te komen, van die bevroren spinazie deel blokjes bijvoorbeeld, Popeye snoepjes
Goed idee ... Ik heb wel video naar begane grond, maar 1 voor de deur op de 4e die je dan gewoon vanuit je luie stoel kunt checken is nog een optiequote:Op vrijdag 2 november 2012 22:34 schreef Karzai het volgende:
Maar om eerlijk te zijn doe ik ook nooit open keb camera bewaking.
En ik woon op 3 hoog
Ja ik ben er ook wel aan toequote:
Nee, maar ja.... Amsterdam hè, daar weet je sowieso niet wat voor dag het is, alles is openquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:54 schreef chufi het volgende:
Denk niet dat het hier in A'dam nog uitmaakt dat het zondag is en zeker niet in mijn buurt...
quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar ja.... Amsterdam hè, daar weet je sowieso niet wat voor dag het is, alles is open
Bij ons heeft de grefo kledingwinkel zelfs de lamellen dicht, kun je je zelfs niet op zondag verlustigen aan hun 30 kleuren zwarte kleding
Goed plan, mijn voorkeur tijdens een vakantie gaat sowieso uit naar iets Frans.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook wel aan toe![]()
Ik ga wel naar het Franse deel, het Nederlandse deel schijnt nogal verpauperd te zijn.
Datquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]Wees blij dat je er niet geboren bent
Nou zwart kleed wel lekker afquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar ja.... Amsterdam hè, daar weet je sowieso niet wat voor dag het is, alles is open
Bij ons heeft de grefo kledingwinkel zelfs de lamellen dicht, kun je je zelfs niet op zondag verlustigen aan hun 30 kleuren zwarte kleding
Waar niet? In Amsterdam niet of in S'veen niet?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]Wees blij dat je er niet geboren bent
Over Frans grondgebied vlieg ik meestal heen, maar als het opeens naast de deur ligt op een eiland ,,, Wie weetquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed plan, mijn voorkeur tijdens een vakantie gaat sowieso uit naar iets Frans.
Vergeet de zwarte kousen nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, helpt dat?? Dan moet ik daar binnenkort maar eens een kuis rokje en jasje scoren.
Nou de helft van het eiland is Frans en de andere helft Nederlandsquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Over Frans grondgebied vlieg ik meestal heen, maar als het opeens naast de deur ligt op een eiland ,,, Wie weet
I knowquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou de helft van het eiland is Frans en de andere helft Nederlands
http://en.wikipedia.org/wiki/St._Maarten
En schoenen uiteraard, volgens mij heb ik alleen maar 1 paar zwarte laarsjes, en die zijn niet geschikt voor onder een rok.... nou ja, dan gaat het overquote:
Dan zondag's maar niet over straat... Behalve de kerk en de kroeg is er toch weinig open op zondagquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
En schoenen uiteraard, volgens mij heb ik alleen maar 1 paar zwarte laarsjes, en die zijn niet geschikt voor onder een rok.... nou ja, dan gaat het over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |