quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Espri, kom je ook?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:33 schreef trampolientje het volgende:
waaar is dat feestje?
nou lekker in mn bed zo, nog even zappen,salmiaklolly mee en dan lekker tukken.
Hè jakkes.. Heb je wel nog wat leuks op de planning staan voor zondag?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
pffffff ik ben moemaar ik zou nog opruimen..
Nog 1 dagje werken en dan is het zondag. Dat kan ik niet echt weekend noemen.
Ok, ok.. vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:35 schreef trampolientje het volgende:
Lieve schat ik heb 3 kinderen waarvan 1 adher en een hysterische pup in huis, ik ben gesloopt oja en ik iets wat op griep lijkt ofzo en alle excusen daar gelaten, ik vind mn bed zo lekker!
quote:
Dit is hun jubileum concert, de band bestaat 20 jaar.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:40 schreef JK1982 het volgende:
Oeh, nice.. wil ook nog steeds eens naar een van hun concerten..
Aardbeving gehad?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:43 schreef trampolientje het volgende:
ik ga morgen play mobil bouwen! noodgedwongen want de villa ligt in puin.
Ah, gossie.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:44 schreef trampolientje het volgende:
ik denk het! alle playmobile kinders dakloos!
Heb hier nog wel een kartonnen doos liggen:Pquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:45 schreef trampolientje het volgende:
ik voel een FHF aktie aankomen:dozen gezocht voor dakloze playmobile kinders
Kinderen....soms wil je ze achter het behang plakken, maar dan krijg je van die rare bulten..quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:51 schreef trampolientje het volgende:
moet eerst de beschrijving maar eens opzoeken en alle onderdelen,zag het dak wel liggen besmeurd onder de lipgloss van mini-me...zucht,,,,,,,,,,,,,,,,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |