Het is sowieso een stelling om gaten in te schieten. Mensen met meer taalkennis zullen ook foutief taalgebruik eerder kunnen duiden, lijkt mij.quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:03 schreef ElizabethR het volgende:
Waarmee meteen bewezen is dat dat laatste niet waar is, want jij begrijpt Argo dus wel!
Taalkennis? We spreken ons als jij vloeiend tien talen kan beheersen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is sowieso een stelling om gaten in te schieten. Mensen met meer taalkennis zullen ook foutief taalgebruik eerder kunnen duiden, lijkt mij.
We spreken elkaar. Maar je had het toch over Nederlandse taalnazi's, pfkaa?quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:10 schreef He-man- het volgende:
Taalkennis? We spreken ons als jij vloeiend tien talen kan beheersen.
En ik ben geen Argo maar ook geen herman.
Nee hoor, wat maakt taal uit taalnazi is een taalnazi. Niets moeilijks aan, maja wie weet wordt jij weer uitgelachen om je Engels accent.quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
We spreken elkaar. Maar je had het toch over Nederlandse taalnazi's, pfkaa?
Anderen lastigvallen? Je opent er een topic over en je bent verontwaardigd dat er reacties komen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:15 schreef He-man- het volgende:
[..]
Nee hoor, wat maakt taal uit taalnazi is een taalnazi. Niets moeilijks aan, maja wie weet wordt jij weer uitgelachen om je Engels accent.ik snap niet waarom je andere moet lastig vallen als je zelf beweerd alles goed te begrijpen met je taalkennis.
Als er geen taalnazis waren was dit topic er niet. Als er geen criminelen waren was de gevangenis er niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Anderen lastigvallen? Je opent er een topic over en je bent verontwaardigd dat er reacties komen?
Waarmee val ik je precies lastig? Jij hebt gewoon lange tenen en geen gevoel voor taal.quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:15 schreef He-man- het volgende:
Nee hoor, wat maakt taal uit taalnazi is een taalnazi. Niets moeilijks aan, maja wie weet wordt jij weer uitgelachen om je Engels accent.ik snap niet waarom je andere moet lastig vallen als je zelf beweerd alles goed te begrijpen met je taalkennis.
Je hebt toch geen last van de taalnazi's in een ander topic?quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:19 schreef He-man- het volgende:
[..]
Als er geen taalnazis waren was dit topic er niet. Als er geen criminelen waren was de gevangenis er niet.
Je vergelijkingen zijn nog net zo hilarisch als in de tijd dat je nog Argo was.quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:19 schreef He-man- het volgende:
Als er geen taalnazis waren was dit topic er niet. Als er geen criminelen waren was de gevangenis er niet.
Ok maar waarom mij daarop wijzen? Iemand met een rolstoel ook maar even voordoen hoe hij moet lopen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarmee val ik je precies lastig? Jij hebt gewoon lange tenen en geen gevoel voor taal.
Word. Anderen. Beweert.
Behoorlijk affront trouwens, om maar steeds met verderfelijke specimens van het menselijk ras vergeleken te worden, terwijl een dergelijke titulatuur op mij volstrekt niet van toepassing is, en ik het gedachtengoed ook al niet aanhang. Ik stel voor om dit woord te schrappen en voortaan gebruik te maken van het woord 'taalbeheersers', wat de lading sowieso veel beter dekt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:19 schreef He-man- het volgende:
[..]
Omdat je dat met dit topic uitlokt, Argo ...quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:24 schreef He-man- het volgende:
Ok maar waarom mij daarop wijzen? Iemand met een rolstoel ook maar even voordoen hoe hij moet lopen?
Jullie komen me gewoon de strot uit. En het is oneervol gedrag. Alsof Charles Dickens of dostojevski andere gingen uitlachen? En ja die acht ik hoger qua taalkennis als jullie.quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt toch geen last van de taalnazi's in een ander topic?
Als je een taalbeheerser bent hoor je andere niet lastig te vallen. En meerdere talen te beheersen anders ben je een Nederlandsbeheeeser.quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Behoorlijk affront trouwens, om maar steeds met verderfelijke specimens van het menselijk ras vergeleken te worden, terwijl een dergelijke titulatuur op mij volstrekt niet van toepassing is, en ik het gedachtengoed ook al niet aanhang. Ik stel voor om dit woord te schrappen en voortaan gebruik te maken van het woord 'taalbeheersers', wat de lading sowieso veel beter dekt.
Waar word je er op gewezen? Niet in het spelfoutentopic, want daar kom je niet als je geen interesse hebt in taal, dat is een taalnazitopic pur sang.quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:24 schreef He-man- het volgende:
[..]
Ok maar waarom mij daarop wijzen? Iemand met een rolstoel ook maar even voordoen hoe hij moet lopen?
Skeletor heet hij.quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat je dat met dit topic uitlokt, Argo ...
Jij gaat huilen om zgn taalnazi's, dan kun je dat natuurlijk verwachten. Is geen rocket science.
En ga je nu ook weer weg? Om over een paar weken terug te komen als Skeleton?
Puntje voor jou!quote:
Oh kijk als het een taalnazi Topic is dan ben je een taalnazi. Maja taalkennis red je niet van de ellende des levens. Dus wat maakt het uit.quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar word je er op gewezen? Niet in het spelfoutentopic, want daar kom je niet als je geen interesse hebt in taal, dat is een taalnazitopic pur sang.
Heman is niet voor kleuters maar voor alle leeftijden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt gewoon het hele scala aan tekenfilmhelden uit je kleutertijd als nicknames??
Je begrijpt het verschil tussen "uit je kleutertijd" en "voor kleuters" hopelijk wel?quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:33 schreef He-man- het volgende:
[..]
Heman is niet voor kleuters maar voor alle leeftijden.
Ja maar heman is uit de schoolkind tijd, had geen zin dat uit te leggen. En ik heb hem pas een half jaar geleden ontdekt. Dus als jong volwassene.quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je begrijpt het verschil tussen "uit je kleutertijd" en "voor kleuters" hopelijk wel?
Dat lijk mij heel sterk Argo. Daar is nog niks ven gebleken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:38 schreef He-man- het volgende:
[..]
Ja maar heman is uit de schoolkind tijd, had geen zin dat uit te leggen. En ik heb hem pas een half jaar geleden ontdekt. Dus als jong volwassene.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |