Maar laat je wel achter met meer vragen dan antwoordenquote:
Inderdaad, beetje wtf gevoel aan het einde.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar laat je wel achter met meer vragen dan antwoorden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze hele post vat eigelijk alles wel samenquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:18 schreef Jovatov het volgende:
Moon en Sunshine zijn recente goede ruimtefilms.
Als je op de aarde ook leuk vind kan ik je: Minority Report, Children of Men, V for Vendetta, Equilibrium, A Scanner Darkly en District 9 aanraden.
Hoop op het volgende deelquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar laat je wel achter met meer vragen dan antwoorden
ken ik volgens mij nog nietquote:
een film uit 1960? kan scfi dan al goed zijn?quote:
Heeft aliens, horror en scifi ... aanrader.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:04 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ken ik volgens mij nog nietthanx
allemaal nee..quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:06 schreef dekatophetspek het volgende:
Bij deze een lijstje. Zitten vast wel een paar tussen die je nog niet hebt gezien.
The Angry Red Planet
The Blob
The Brood <- Cronenberg klassieker
Death Race 2000
Forbidden World
Invasion USA
Lifeforce <- keiharde aanrader! Ruimte vampieren.
Monolith Monsters
Night of The Lepus
Piranha II: The Spawning <- James Cameron in zijn cultfilm tijd
Soylent Green
Sunshine
The Last Man on Earth
Videodrome
Westworld
Xtro
Zardoz
Haha die heb ik laatst nog eens teruggekeken. Best wel een teleurstelling. Maar in eerste instantie een topserie inderdaad.quote:
Zijn er meer 'echte' films van dan? Ik ken er maar één, welke erg goed gedaan was.quote:Op zondag 4 november 2012 01:15 schreef MakuMaku het volgende:
Anders pak je Space Battleship Yamato (anime serie of een van de movies).
Er is tot zover ik weet maar 1 met echte acteurs. De rest zijn inderdaad animaties.quote:Op maandag 5 november 2012 09:19 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Zijn er meer 'echte' films van dan? Ik ken er maar één, welke erg goed gedaan was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |