PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Jaquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:04 schreef WezepAFCA het volgende:
Mooie OP chick die eerste! Is dat niet euh, weet de voornaam niet maar achternaam is Kerr?
? Ik zie alleen maar borsten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:04 schreef WezepAFCA het volgende:
Mooie OP chick die eerste! Is dat niet euh, weet de voornaam niet maar achternaam is Kerr?
Kamikazie?quote:
Doe is niet zo onaardig.quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:05 schreef WezepAFCA het volgende:
Geloof dat het Miranda is maar mijn supermodellen kennis is niet meer wat het geweest is
Niet zo eigenwijs doen en de slimste willen zijnquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Nu wil ik weer Forza 1 spelen op mijn xbox
En die "bash" in het GTA topic is er niet eens, anticlimax
Ze heeft gewoon hele kleine borsten volgens mij hoor..boel wordt gepushed hier. Maar bij haar figuur vind ik dat ook prima, zolang het maar geen mini theezakjes zijnquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:07 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Mooi vrouwtje hoor, niet te overdreven grote borstpartij maar precies goed voor het figuur.
deed je nou ook maar zo in de partyquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet zo eigenwijs doen en de slimste willen zijn
Moraalriddertje jij.
Ik ben de penaltysaver van de clubquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:11 schreef poker4lifee het volgende:
dacht dit keer met clubs ook laat ik nu toch maar eens de penalty weer zelf nemen, kan ze toch niet echt allemaal blijven missen.
En natuurlijk, keeper redde hem uit de rechterhoek
Ik mis dit jaar echt 50% van mijn strafschoppen in de wedstrijd en toch heb ik wel al mijn penaltyseries gewonnenquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:11 schreef poker4lifee het volgende:
dacht dit keer met clubs ook laat ik nu toch maar eens de penalty weer zelf nemen, kan ze toch niet echt allemaal blijven missen.
En natuurlijk, keeper redde hem uit de rechterhoek
hahah nice, dat is een beetje mijn gemiddelde met penalties scorenquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben de penaltysaver van de club
Heb echt in totaal maar 1 penalty doorgelaten uit 100 potjes oid
quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah nice, dat is een beetje mijn gemiddelde met penalties scoren![]()
vaagquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik mis dit jaar echt 50% van mijn strafschoppen in de wedstrijd en toch heb ik wel al mijn penaltyseries gewonnen
1 seconde omhoog/schuinomhoog mikken en hij zit 100%. Als je m vol in de kruising wil rammen doe je m ongeveer 1.75 secondequote:Op vrijdag 2 november 2012 21:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vaag
Ik mis ze in fut altijd, met clubs vaker dan altijd. En met h2h tot nu toe 1/2. Maar dat gemiddelde zal nog wel omlaag gaan.
yeah thx misschien maar gaan tellen. nu duikt de keeper altijd de goede hoek en heeft hij hem ook altijdquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
1 seconde omhoog/schuinomhoog mikken en hij zit 100%. Als je m vol in de kruising wil rammen doe je m ongeveer 1.75 seconde
Wel een echte seconde dan he, dus een-en-twintigquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yeah thx misschien maar gaan tellen. nu duikt de keeper altijd de goede hoek en heeft hij hem ook altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |