Ja kan.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee die dingen krijg je als je een van de eerste bent die gta pre ordered (in de winkel, niet online). Weet niet of je ze ook in nederland kan krijgen
[ afbeelding ]
Ik zou best de hele dag gta willen spelen op het werk hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:29 schreef kilozout het volgende:
Daarnaast zou ik een game zoals GTA5 niet in een werk omgeving willen spelen.
Lekker thuis, in je eigen tijd op de bank en genieten.
Nouja, het is natuurlijk geen straf..quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik zou best de hele dag gta willen spelen op het werk hooren zou ook best bij rockstar willen werken
Ik weet niet zeker of je dat laatste echt wiltquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik zou best de hele dag gta willen spelen op het werk hooren zou ook best bij rockstar willen werken
Het valt zelfs nog aardig mee met de cutscenes.quote:
En waarom zou het logisch moeten zijn om een PC versie uit te sluiten?quote:
Heel leuk, volgens een scenario testen doen. Enig.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:39 schreef delano.888 het volgende:
Ok, aangezien mijn vorige statement naar beneden is gebracht als een pizza zonder tomatensaus:
Er zijn op dit moment MEERDERE mensen die GTA5 kunnen spelen (testen). Ik ben jaloers op hun.
Het is niet bevestigdquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
En waarom zou het logisch moeten zijn om een PC versie uit te sluiten?
/carequote:Op vrijdag 2 november 2012 19:42 schreef delano.888 het volgende:
FF wat anders, sinds GTA VC is elke keer de PC versie NIET aangekondigd tot maanden na de console versies. Er is zelfs bij IV gezegd dat er GEEN plannen waren voor een PC versie. En toen? Ohja.
Who the fuck gives a shit..quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:39 schreef delano.888 het volgende:
Ok, aangezien mijn vorige statement naar beneden is gebracht als een pizza zonder tomatensaus:
Er zijn op dit moment MEERDERE mensen die GTA5 kunnen spelen (testen). Ik ben jaloers op hun.
Denk dat ze die inderdaad pas gaan porten nadat de console versies uit zijn. Dus, wat is je punt?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:43 schreef kilozout het volgende:
[..]
/care
Dat maakt het nog niet een feit dat de PC versie van 5 in ontwikkeling is.
Dude.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Denk dat ze die inderdaad pas gaan porten nadat de console versies uit zijn. Dus, wat is je punt?
Intelligente reacties heb jij nog nooit van gehoord of wel? Gelukkig heb ik een abo, ben helemaal klaar met jou pre-puber gedrag. Ideaal dat ik je kan blokken en nu je posts niet meer zie. (dus mij quoten heeft ook geen zin want ik zie het niet meer)quote:
Je vraagt wat z'n punt is terwijl het in dezelfde post staat.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Intelligente reacties heb jij nog nooit van gehoord of wel? Gelukkig heb ik een abo, ben helemaal klaar met jou pre-puber gedrag. Ideaal dat ik je kan blokken en nu je posts niet meer zie. (dus mij quoten heeft ook geen zin want ik zie het niet meer)
Al zijn reacties zijn kansloos en komen over alsof hij 12 is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je vraagt wat z'n punt is terwijl het in dezelfde post staat.
Jij bent hier de persoon die niet echt intelligent aan het posten is..
Je bent zelf nogal puberaal bezig. Je moet doen alsof je alles beter weet, want dat weet je niet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Al zijn reacties zijn kansloos en komen over alsof hij 12 is.
Die shit is gelijk verouderd i.t.t. Pc'squote:Op vrijdag 2 november 2012 19:49 schreef wuuht het volgende:
Ik vind dat ie op de nextgens moet uitkomen
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Intelligente reacties heb jij nog nooit van gehoord of wel? Gelukkig heb ik een abo, ben helemaal klaar met jou pre-puber gedrag. Ideaal dat ik je kan blokken en nu je posts niet meer zie. (dus mij quoten heeft ook geen zin want ik zie het niet meer)
Ga lekker posten in een topic voor een game welke wel is aangekondigd voor je peeceetjequote:Op vrijdag 2 november 2012 19:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Die shit is gelijk verouderd i.t.t. Pc's
Verwacht niet dat dat gaat gebeuren, Rockstar zal dan enorm verlies draaien omdat niet iedereen gelijk de nieuwe consoles zal halen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:49 schreef wuuht het volgende:
Ik vind dat ie op de nextgens moet uitkomen
Gooi je hoofd voor een sneltrein.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga lekker posten in een topic voor een game welke wel is aangekondigd voor je peeceetje
Het lijkt me ook onlogisch om die reden inderdaad.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Verwacht niet dat dat gaat gebeuren, Rockstar zal dan enorm verlies draaien omdat niet iedereen gelijk de nieuwe consoles zal halen.
Extra wapens als DLC vind ik echt niets, gewoon meer content ala BoGT en de Fallout DLC's.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:55 schreef TwyLight het volgende:
Komt waarschijnlijk niet op next gen uit. en als dat wel zo is dan óók op deze generatie. Volgende gta waarschijnlijk wel next gen.
Wat ik hoop is dat als ze DLC uitbrengen dat dat dan niet apart is van het normale spel zoals bij IV maar dat je een extra stuk krijgt of gewoon extra wapens die je ook met de normale character kan gebruiken
Ja natuurlijk meer content maar wat ik bedoel is dat bij de DLC van IV kreeg je nieuwe wapens/voertuigen bij de motor bende DLC die je vervolgens niet kon gebruiken in de normale IV evenals met balad of gay tony. Die nieuwe wapens/voertuigen/content etc zou gewoon beschikbaar moeten zijn in het hele spelquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Extra wapens als DLC vind ik echt niets, gewoon meer content ala BoGT en de Fallout DLC's.
Ga lekker janken ofzo, ik vraag alleen of het uitkomt op de pcquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga lekker posten in een topic voor een game welke wel is aangekondigd voor je peeceetje
Om eerlijk te zijn heb ik die nog niet gespeeldquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja natuurlijk meer content maar wat ik bedoel is dat bij de DLC van IV kreeg je nieuwe wapens/voertuigen bij de motor bende DLC die je vervolgens niet kon gebruiken in de normale IV evenals met balad of gay tony. Die nieuwe wapens/voertuigen/content etc zou gewoon beschikbaar moeten zijn in het hele spel
Ongetwijfeld. Maar de kans is vrij groot dat het 6+ maanden langer duurt dan de console releases. Dat is met heel veel GTA games geweest.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ga lekker janken ofzo, ik vraag alleen of het uitkomt op de pc
Weetje wat verouderd is wanneer het voor de pc uit komt? Het spel zelf als iedereen hem al 3 keer op consoles uitgespeeld heeftquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Die shit is gelijk verouderd i.t.t. Pc's
Bij elk GTA spel wel zo ja, maar ik zal 'm gewoon voor PC halen, wacht ik wel even. Als ze weer dat kanker GFWL erop zetten pirateer ik het wel en koop ik het later op salequote:Op vrijdag 2 november 2012 20:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar de kans is vrij groot dat het 6+ maanden langer duurt dan de console releases. Dat is met heel veel GTA games geweest.
Ik koop m eerst voor PS3 aangezien ik niet kan wachten als iedereen hem speelt. Als hij op pc uitkomt koop ik hem nogmaals (dat doe ik ook alleen bij GTA) en dan ga ik lekker modden enz.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bij elk GTA spel wel zo ja, maar ik zal 'm gewoon voor PC halen, wacht ik wel even. Als ze weer dat kanker GFWL erop zetten pirateer ik het wel en koop ik het later op sale
3 keer uitgespeeld maar daarna is de lol er wel vanaf, terwijl wij op de pc ons gewoon lekker doodmodden.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Weetje wat verouderd is wanneer het voor de pc uit komt? Het spel zelf als iedereen hem al 3 keer op consoles uitgespeeld heeft
Modden is wel leuk, maar mis het niet. Ik heb San Andreas echt wel 10 keer uitgespeeld en die verveelde eigenlijk nooit. Wat dat betreft was IV wel best saai nadat je hem had uitgespeeld maar hopelijk wordt V weer net zo goed als San Andreas. En ik heb zo'n gevoel dat deze echt killer gaat worden.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
3 keer uitgespeeld maar daarna is de lol er wel vanaf, terwijl wij op de pc ons gewoon lekker doodmodden.
Helicopter vliegen in gta op de pc is echt kankerquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:10 schreef tuut-chips het volgende:
Stop nou maar met beweren dat GTA op console beter is of butthurt zijn over het feit dat er geen pc versie is aangekondigd, en focus je op NIEUWE TRAILER INCOMING OMG OMG OMG FAP FAP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |