quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:04 schreef pos het volgende:
Godsamme...wat doe ik nu weer fout?... Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
Hier is het bericht dat je wilde plaatsen:,,,,,,
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:04 schreef pos het volgende:
Godsamme...wat doe ik nu weer fout?... Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
Hier is het bericht dat je wilde plaatsen:,,,,,,
Ja, klonk goed he?quote:
Eens. Toch was er op FOK! nog nooit zó veel gekankerd op een RLS als op The Bunker. Maar toen... kwam Secret Story.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, klonk goed he?
Gos wat was dat toch leuk . Met zo weinig middelen zoiets leuks neerzetten
Dat kennen we. Het is met RLS's net als met je schooltijd. In de periode zelf is het saai en langdradig, maar o, wat was het eigenlijk leuk als je er later op terugkijkt..quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens. Toch was er op FOK! nog nooit zó veel gekankerd op een RLS als op The Bunker. Maar toen... kwam Secret Story.
Secret Story, wat een tegenvaller was dat.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens. Toch was er op FOK! nog nooit zó veel gekankerd op een RLS als op The Bunker. Maar toen... kwam Secret Story.
Cant't Buy Me Love. Had leuk kunnen zijn als er live streams geweest zouden zijn. Maar dat kon waarschijnlijk niet omdat het een veel goedkopere productie was dan DGK en de acteurs de dag hard nodig hadden om hun script te leren.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Secret Story, wat een tegenvaller was dat.
Kan me alleen Gerard nog herinneren, maar ja, die vond ik ook bijzonder sympathiek enzo.
Vond wel altijd de Uitzendingen-topics van SST erg leuk, heb me gek gelachen om de commentaren.
In welk programma zat Fiona ook alweer, ben het even kwijt. Vond ik ook zo@n toffe meid.
Ik kan me alleen die hond nog herinneren eigenlijk, Segredo of zoiets, wat was dat slecht zeg.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan me alleen Gerard nog herinneren, maar ja, die vond ik ook bijzonder sympathiek enzo.
Vond wel altijd de Uitzendingen-topics van SST erg leuk, heb me gek gelachen om de commentaren.
In welk programma zat Fiona ook alweer, ben het even kwijt. Vond ik ook zo@n toffe meid.
En dat was om te........quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Bladiblaquote:
Ik moest ff zoeken naar dezequote:Op vrijdag 2 november 2012 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |