Ik dacht dat we 1 grote familie warenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:29 schreef Jian het volgende:
Er was telefoon dus hij heeft het geluid van de stream uitgezet. We mogen niet meeluisteren dus
Zal de FEBO wel geweest zijn om het script voor de rest van de avond door te geven.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:29 schreef Jian het volgende:
Er was telefoon dus hij heeft het geluid van de stream uitgezet. We mogen niet meeluisteren dus
Dacht ik ook, geen geheimen voor elkaar enzo ...quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:32 schreef pos het volgende:
[..]
Ik dacht dat we 1 grote familie waren
Bami?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:40 schreef Jian het volgende:
wat haalt ie eruit? iemand?
[ afbeelding ]
Beter verkopen ze Ajax ook aan een Russische onderwereldfiguur. Dan kunnen ze daar ook een nieuw elftal aanschaffen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:46 schreef pullup het volgende:
Opa wilde even aangeven dat Ajax met twee vingers in de neus had moeten winnen vanavond
En er is niet mee geknoeid.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is het goeie van uit je neus vreten, je komt er niet van aan.
Hij was even nieuwe foto's van Copycat aan het downloaden, denk ik.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:00 schreef Jian het volgende:
Hij laat gewoon het geluid uit staanWat zijn dat voor sterallures? En wij, zijn trouwe fans, zijn de dupe
Die schijnen hot te zijn heb ik gehoordquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij was even nieuwe foto's van Copycat aan het downloaden, denk ik.
Opa komt er wel mee aan zijn trekkenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Die schijnen hot te zijn heb ik gehoord
ja ja, volgens mij is dit weer zo'n oude opname en die ouwe is ondertussen op het dievenpadquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is maar gelijk van shirt gewisseld
[ afbeelding ]
Hij is op missie voor de KGB, maar niet verder vertellen hoorquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:12 schreef Jian het volgende:
[..]
ja ja, volgens mij is dit weer zo'n oude opname en die ouwe is ondertussen op het dievenpad
Daar slikt hij er toch 50 per dag van in?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is druk bezig met zijn tablet
[ afbeelding ]
ha ha ha, zo noemt ie 'm ook echt, taablet!quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar slikt hij er toch 50 per dag van in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |