Als je je verveelt maak dan tekening in je schrift xdquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga maar eens leren xoxoxoxoxo gr gr
Raar dan dat je bij het begin als de Empress vermoord wordt toch twee aanvallers doodt.quote:
Ik heb het spel niet eens maar heb het filmpje gezien die walkthroughquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Raar dan dat je bij het begin als de Empress vermoord wordt toch twee aanvallers doodt.
ohquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb het spel niet eens maar heb het filmpje gezien die walkthrough
jajaquote:
wat is iets?quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:36 schreef Angel-Joy het volgende:
Stil hier als de NB open is
Fuck toetsweek, ik ga iets leuks doen
Doeii(als er iemand hier is)
Veel plezier A-Jquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:36 schreef Angel-Joy het volgende:
Stil hier als de NB open is
Fuck toetsweek, ik ga iets leuks doen
Doeii(als er iemand hier is)
Ik ben thuis tv kijkenquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Thanks
Wat doe jij?
[..]
Iemand geeft een feest in een villa@nederhorst
Comedy Centralquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat kijk je dan?
Oké ik ga fietsen() Doeg
saaier dan mumford & sons?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:46 schreef Amoeba het volgende:
Trolslet, net Fairport Convention - Babbacombe Lee geluisterd. Saaie folk is dat.
lol nog waar ookquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:42 schreef Trollscience het volgende:
you think about the girl
and never ever think of counting sheeeeeeeeeeeeeeeep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |