quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:13 schreef StretchingKoala het volgende:
Mis afleveringen zoals dat ze in die tv-show vastzaten of opeens alleen "acteurs"waren in hun eigen show.
Alsmede de aflevering met de fans van de supernatural boeken....mis wat humor en een grote knipoog de laatste tijd.
Blijf wel trouw kijken hoor, nog steeds vermakelijk.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:46 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Inderdaad! Die afleveringen waren echt briljant! Net als die aflevering met die wensput en de suicidale knuffelbeer
Ik mis Bobby maar al die scenes waarin de broers vast zaten en hij raad gaf haalden de vaart uit het verhaal. Nu word het gewoon in een keer verteld. Supernatural is sowieso bedacht als elke week een nieuwe roadmovie. Het is alleen maar goed dat ze nu echt geen basis of thuis meer hebben.quote:
Ja dat is ook zo, maar Bobby op zich vond ik wel een ijzersterk karakter en heeft toch een beetje een gat achtergelaten. Verder eens dat het soms de vaart uit het verhaal haalde, maar ik mis 'm in het hele plaatjequote:Op vrijdag 2 november 2012 20:39 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Ik mis Bobby maar al die scenes waarin de broers vast zaten en hij raad gaf haalden de vaart uit het verhaal. Nu word het gewoon in een keer verteld. Supernatural is sowieso bedacht als elke week een nieuwe roadmovie. Het is alleen maar goed dat ze nu echt geen basis of thuis meer hebben.
Kijk dan geen previewsquote:Op donderdag 8 november 2012 21:12 schreef Terpentin07 het volgende:
Wel jammer dat je het van tevoren al wist door de preview.
NUTCRACKER!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:25 schreef truedestiny het volgende:
Op vrijdag 2 november 2012 16:13 schreef StretchingKoala het volgende:
Mis afleveringen zoals dat ze in die tv-show vastzaten of opeens alleen "acteurs"waren in hun eigen show.
Alsmede de aflevering met de fans van de supernatural boeken....mis wat humor en een grote knipoog de laatste tijd.
Blijf wel trouw kijken hoor, nog steeds vermakelijk.
Mooiste aflevering van Supernatural.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |