Ik heb een paar keer Sasha voorbij zien komen, maar zijn er ook fans van Jimmy van M, John Digweed, Steve Lawler, Hernan Cattaneo, Sander Kleinenberg, Per etc etc?
Als jullie uit Leiden komen btw, moet je morgen maar een bezoekje brengen aan Boven de Lazaru's, draaien 2 DJ's Prog House b2b 5 uur lang ofzo..
Iemand nog namen die ik absoluut eens moet gaan luisteren?
quote:Lucien Foort
Op donderdag 22 augustus 2002 15:19 schreef josja het volgende:
Jaaa, progressive, lekker! Zaterdag heerlijk los gegaan in de Progressive tent op ML. Per in de Melkweg gezien, was ook super. En geniet al een paar avonden achter elkaar van een live setje van Anthony Pappa.Iemand nog namen die ik absoluut eens moet gaan luisteren?
David Alverado, Danny Tenaglia, Nick Warren, Phil Thompson, Hybrid, Digweed & Sasha, Cris Fortier, Dave Seaman, Layo & Bushwacka, Hernan Cantaneo, Sister Bliss, Satoshi Tomii, Seb Fontaine, DJ Per, Sander Kleinenberg, Anthony pappa, Danny Howells, Lemon 8, Leon Alexander, System 7, Vortex, Lucien Foort, Max Graham, Andy Jarrod, Alexander koning, Dave Randell, En nog zoveel meer.
Ik vind het heerlijke muziek.
Sasha
John Digweed
Danny Howels
Darren Emmerson
Perr
Dany Tenaglia
Sander Kleinenberg
James Holden
Anthony Pappa
Sister Bliss
R & R Workshop
Infusion
Hybrid
Max Graham
Dave Seaman
Nick Warren
Seb Fontaine
DJ Cross
Emjay
Lucien Foort
Cass & Slide
Satoshi Tommie
John Creamer & Stephanie K
Phil Thompson (Moonface dus) was bij Bedrock vorige maand opwarmer voor Sasha, en dat was gooeeeed hé!
Verder ook erg goed: Stewart Keenan (Navigation Records UK, Audiogenic in de Blauwe Vis, R'dam), Steve Gerrard, Terry Francis, John Selway, Jon Carter, Jerry Bonham, Jerry (GrooveCollection), en ik timmer zelf ook hard aan de weg :p
quote:Is 'koude progressive' niet gewoon Techno ?!?!
Op maandag 16 september 2002 18:27 schreef Lortnoc het volgende:
Ik vind de gewone progressive net iets te koud....maar Deep Dish kan ik wel erg waarderen!
quote:Dat een legale link?
Op maandag 16 september 2002 18:25 schreef Driekeerniks.com het volgende:
Voor de liefhebber : 30 Minuten pure progressive by Mr. Tooms
quote:Nee, mixje door een vriend van mij. ZEER illegaal dus !
Op maandag 16 september 2002 18:30 schreef Seborik het volgende:[..]
Dat een legale link?
D'r komt toch geen slotje op hoop ik ?!
quote:Nou vooruit, voordeel van de twijfel.
Op maandag 16 september 2002 18:31 schreef Driekeerniks.com het volgende:[..]
Nee, mixje door een vriend van mij. ZEER illegaal dus !
D'r komt toch geen slotje op hoop ik ?!
Nee, maar je mag geen illegale links plaatsen.
quote:Thanx ! De serverruimte is van mijzelf en ik heb er verder toch geen commercieel belang bij...
Op maandag 16 september 2002 18:33 schreef Seborik het volgende:[..]
Nou vooruit, voordeel van de twijfel.
quote:Weer wat geleerd : Progressive Rock !
Op maandag 16 september 2002 18:45 schreef mr_FOK het volgende:
recenties:
I like it a bit dark en heel erg funky; Lexicon Avenue en Peace Division staan hoog op de lijst van favo producers; dj's als Sasha, Digweed, Lee Burridge en Remy doen het prima op vloer wat mij betreft.
[Dit bericht is gewijzigd door Hiroller op 16-09-2002 20:10]
ik vind persoonlijk dat mensen die van "progressive" muziek houden vaak doen alsof het heel wat is.. alsof progressive beter zou zijn dan andere soorten muziek (zoals ook een reactie een stukje naarboven) Ik houd niet alleen van de muziek maar ook van de gedachte er achter en daar bedoel ik mee dat je voelt dat er geprobeerd word nieuwe geluiden te ontdekken etc. mijn favorieten zijn bijv digweed, altijd vernieuwend altijd proberend en nieuwe mensen een kans gevend... natuurlijk is hij ook een zakenmannetje maar het blijft een bescheiden vent heb ik zo het idee. Sander Kleinenberg.. "de" progressive dj van nederland.. echt knap wat hij bereikt heeft en zn populariteit in UK en USA is al vrij groot.. ook een begunstigd producer en ook altijd op zoek naar nieuwe dingen, zn dj perfecte dj skills niet te vergeten. Lemon8 met een sound die nu eindelijk ook in het buitenland begint door te breken.. toch een beetje een wat stevigere "nederlandse" invloed , maar toch diep en donker.. Cool dat hij op bedrock nu al een plaat (hadden er twee moeten zijn maar "newyork newyork" die eigenlijk op bedrock zou uitkomen is voor een mij onduidelijke reden nu naar het basic energy label gegaan". James Holden. 22 jaar en nu al een producer legende.. dj technisch misschien wat minder maar dat is in het afgelopen jaar ook flink verbeterd. James Zabiela, onder sasha zn hoede en niet voor niets.. mix technisch echt heel sterk en altijd vrolijk.. hele goede combi tussen breaks en prog. En zo kan ik nog een tijd doorgaan (rui da silva, g-pal, the scumfrog, WoW, yunus gunuven) want er zijn echt veel (teveel om allemaal op te noemen) goede djs/producers die niet alleen progressive draaien/maken maar ook progressive denken en dat laatste vind ik het belangrijkst. aflsuitend wil ik toch nog even terugkomen op het feit dat er bijv op de earth feesten (en ook het wwwboard) zon suprioriteits sfeertje hangt.. daar word ik echt een beetje moe van. En de gedachte achter "house" word zo tenietgedaan.
Dus als wij als liefhebbers van deze muziek stroming nou wat gaan werken aan de attitude dan word het voor mij ook wat leuker
Het mooie van de progressive stroming is dat alles mag en alles kan zolang het maar met liefde en gevoel is gemaakt en zolang je de mensen maar aan het dansen houd
[Dit bericht is gewijzigd door boud2k op 17-09-2002 01:24]
Luister eens naar Yoshiesque II de Eastcoast cd.....
SUBLIEM, MEESTERWERK, KUNST.....
quote:Ik ben vrijdag nog naar Earth geweest! Was zeker niet mis!
Op maandag 2 september 2002 17:44 schreef heracles het volgende:
Wie vind de Earth feesten ook zo goed??????Klikt u op het plaatje voor een kijkje op het site-tje
[afbeelding]Zijn er nog meer van zulke geweldige feesten in Nederland.
Zeer jammer dat de Kremlin failliet is
Klikt u op het plaatje voor een kijkje op het site-tje
[afbeelding]
Over die atitude: Ik weet wat je bedoeld, en tja wat kan ik er van zeggen? Progressive maken vergt veel meer gevoel dan die wat simpelere house varianten dus ik denk dat de scene daardoor lichtelijk arrogant is geworden. Maar als je bv. naar Earth gaat.. de muziek is geweldig, de mensen zijn aardig, en de sfeer is overweldigend. Lijkt mij belangrijker dan wat mensen die arrogant doen.
quote:Ik heb Yoshiesque II laatst gekocht en het is inderdaad een meesterwerk.
Op dinsdag 17 september 2002 17:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Deep Dish zijn DE meesters in mixen & platenkeuze....Luister eens naar Yoshiesque II de Eastcoast cd.....
quote:Persoonlijk val ik in slaap van Deep Dish, maare binnenkort komt er toch weer een nieuwe GU door hun??
Op dinsdag 17 september 2002 17:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Deep Dish zijn DE meesters in mixen & platenkeuze....Luister eens naar Yoshiesque II de Eastcoast cd.....
quote:Schopt!
Op donderdag 23 januari 2003 19:00 schreef Brick_Top het volgende:[..]
Ik heb Yoshiesque II laatst gekocht en het is inderdaad een meesterwerk.
Yoshiesque T WO (Eastcoast) roelt!!!!
Bedrock vs Excession Arena:
Sasha & John Digweed, Jimmy van M, Sander Kleinenberg, Chris Fortier, Hybrid (live), James Zabiela, Fred Numf, Per, Jonathan Lisle.
Zaterdag 20 September, komt John Digweed in de in mei heropende ASTA in Den Haag
En wel an 23:00 tot 07:00 ! Behoorlijk GEIL dus !
Wie gaat ?
Johan Cyber en San Lee (Sander) (van Cyber Records te Leiden) gaan er ook draaien.
San Lee staat samen met Mark van Dale in hal 2.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
ASTATIC za 20-9
John Digweed, Johan Cyber, Mark van Dale, San Lee
VVK adressen:
Den Haag: MidTown Records, Rhythm Import
Leiden: Cyber Records
Rotterdam: MidTown Records (Zuidplein & Nieuwe Binnenweg)
Utrecht: Midtown Records
Amsterdam: MidTown Records
Eindhoven: Midtown Records
ASTA zaal 2: Mark van Dale + San Lee
Prijs : ¤ 19 vvk ex fee - Door: ¤ 23,-
Open : 23.00 - 07:00
Zie ook:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |