Beste kans dat ik dan in vervolg op zondag, dinsdag en donderdag ga stappen...quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:58 schreef Ang3l het volgende:
Kunnen we dat niet met een CAO regelen?
Extra bijkomdagen voor nog stappende oudere "jeugd"?
Als ik ergens in een druk café sta dan hoor ik eigenlijk alleen geroezemoes, ik maak er niets van. Alsof er kortsluiting ontstaat. Dus ik zoek het niet op.quote:
Dat heb ik vaak op mijn werk.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:59 schreef Pheno het volgende:
ergens in een druk café sta dan hoor ik eigenlijk alleen geroezemoes, ik maak er niets van. Alsof er kortsluiting ontstaat. Dus ik zoek het niet
Een kantoortuin is bv ook een hel voor me. Als opeens iedereen gaat kleppen en zo dan doe ik liever een koptelefoon op.quote:
Gewoon minder tabjes open hebben.quote:
Ken ik, ik kan ook geen gesprek voeren in plaatsen waar de muziek hard staat. Ik hoor het geluid wel maar mijn hersenen kunnen de ruis niet meer van het gesprek onderscheiden dan. Of je moet recht in mijn oor praten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik ergens in een druk café sta dan hoor ik eigenlijk alleen geroezemoes, ik maak er niets van. Alsof er kortsluiting ontstaat. Dus ik zoek het niet op.
Precies.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ken ik, ik kan ook geen gesprek voeren in plaatsen waar de muziek hard staat. Ik hoor het geluid wel maar mijn hersenen kunnen de ruis niet meer van het gesprek onderscheiden dan. Of je moet recht in mijn oor praten.
Ik heb dat dus ookquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik ergens in een druk café sta dan hoor ik eigenlijk alleen geroezemoes, ik maak er niets van. Alsof er kortsluiting ontstaat. Dus ik zoek het niet op.
Wel irritant ja. ik heb dat in sommige kroegen. of als er bandjes spelen, dan houdt het ook snel op.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ken ik, ik kan ook geen gesprek voeren in plaatsen waar de muziek hard staat. Ik hoor het geluid wel maar mijn hersenen kunnen de ruis niet meer van het gesprek onderscheiden dan. Of je moet recht in mijn oor praten.
Dat zijn we allemaal op FOK!. En de crew is het ergst.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:06 schreef stbabylon het volgende:
Ha ha, jullie zijn allemaal autisten
Ik snap meteen waarom de jeugd tegenwoordig constant op hun smartphone kijktquote:
Dat wordt inderdaad wel vaker gezegd. Maar dat wat jullie zeggen, over doordraaien in de kroeg vanwege teveel impulsen, is wel een heel typisch autisme trekjequote:Op vrijdag 2 november 2012 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zijn we allemaal op FOK!. En de crew is het ergst.
Jaaaaaaaaaaaaloersquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
Oooh ik heb net heerlijk, zomaar midden op de dag, bijna een uur in bad gelegen
Het zal me echt worst wezen. Dat roepen dat iemand autist is, of ADH of dyslexie heeft of weet ik wat meer wordt te vaak gedaan. Leuk die hokjes. Beperkt de mensen die erin denken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad wel vaker gezegd. Maar dat wat jullie zeggen, over doordraaien in de kroeg vanwege teveel impulsen, is wel een heel typisch autisme trekje
quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb een uur in IBM-troep gezeten. En _A_ zit ik geloof zo rond deze tijd een presolli-gesprek te hebben. Want een solli is niet meer genoeg, tegenwoordig moet er al een soort talentenshow vooraf worden gedaan.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben wel flink jaloers op die mensen die het wél kunnen. Staan in een volle kroeg gewoon een groepsgesprek te houden met een man of 4 en ik sta er dom bij te kijken en stil te zijnquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:06 schreef stbabylon het volgende:
Ha ha, jullie zijn allemaal autisten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |