SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Wat mij zelf een goed systeem lijkt die op IF steunt maar meer gebruik maakt van de eiwitsynthese-momenten is het volgende:quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:35 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Op zich geen slecht idee. Is wat makkelijker met bulken ook, omdat je niet alles in 8 uur hoeft te stampen (al moet je dus wel wat extra gaan eten om een overschot te houden).
Bizar idee: wat te denken van een combinatie? Op onderhoud eten middels leangains timings en cycling en iedere zevende dag vasten volgens eat stop eat?
-Je behoud windows van 8 uur eten. Je traint op Ma/Wo/Vrij
Maandag:
-begin eten om 16:00
-train om 17:00
-stop eten om 24:00
Dinsdag:
Begin eten om 10:00
Stop eten om 18:00 (ik stel voor 10/18 zodat je normaal avond kan eten)
Woensdag:
Enz. Zo krjigt je lichaam tijdens de groei-piek-uren (24u na training) veel meer eiwit tot de beschikking.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Klinkt goed, alleen is je lichaam van maandag op dinsdag nog niet echt fooddeprived (=10uur). Denk dat ik wel een soort tweak van IF ga doorvoeren als ik straks weer ga bulken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:00 schreef Zith het volgende:
[..]
Wat mij zelf een goed systeem lijkt die op IF steunt maar meer gebruik maakt van de eiwitsynthese-momenten is het volgende:
-Je behoud windows van 8 uur eten. Je traint op Ma/Wo/Vrij
Maandag:
Dinsdag:
Begin eten om 10:00
Stop eten om 18:00 (ik stel voor 10/18 zodat je normaal avond kan eten)
Woensdag:
Enz. Zo krjigt je lichaam tijdens de groei-piek-uren (24u na training) veel meer eiwit tot de beschikking.BEASTMODE![]()
Wat IF betreft: dat zou mijn bouw verklaren: ik ben al vaker gegroeid/gekrompen door wel of niet sporten ... Ben ooit 10 kg in iets minder dan een jaar aangekomen, maar heb nooit veel vet gehad. De buikspieren zijn bij mij altijd zichtbaar geweest, maar: ik heb ook door diverse redenen altijd al zeer onregelmatig gegeten. Als ik dan eet zijn het wel altijd grote porties en graag kort op elkaar.kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
Ontdek je innerlijke schoonheid; vraag een vriend of hij je openrijt.![]()
Net weer naar de sportschool geweest, rustig aangedaan ben stront verkouden en voelde het meeste nog van woensdag. Ging allemaal wat zwaar, maar bij de bicep cable curl kreeg ik last bij mijn linker elleboog, ik voelde het telkens een beetje knakken of zo.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Dat zou denk ik nog betere resultaten behalen, maar wel ten koste van gemak. Eten wanneer je wilt en eten op onderhoud door de weeks is erg makkelijk vol te houden. Je hoeft alleen zondag maar te vasten en dat lijkt me ook wel te doen voor veel mensen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:35 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Op zich geen slecht idee. Is wat makkelijker met bulken ook, omdat je niet alles in 8 uur hoeft te stampen (al moet je dus wel wat extra gaan eten om een overschot te houden).
Bizar idee: wat te denken van een combinatie? Op onderhoud eten middels leangains timings en cycling en iedere zevende dag vasten volgens eat stop eat?![]()
Denk dat ik maar een keer wat langer rust neem dan 2 dagen.
Heb sinds ik 3 1/2 maand geleden ben begonnen maar 2 trainingen gemist en trainde in begin zelfs 4x per week![]()
van die gastjes die denken dat ze een "sick cunt" zijn of "shredded" maar ze gaan huilen als ik hun eiwit shakie afpak!![]()
Zo, stoere buffel. Eiwitshakes van ecto's afpakkenquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:01 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
van die gastjes die denken dat ze een "sick cunt" zijn of "shredded" maar ze gaan huilen als ik hun eiwit shakie afpak!![]()
![]()
Ik heb het over jullie hier op het forum. Als jullie een nachtje van huis zijn en er is geen eiwit rijk of "clean" voedsel aanwezig raken jullie in de stress.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:05 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Zo, stoere buffel. Eiwitshakes van ecto's afpakken![]()
Yepquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:07 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
[..]
Ik heb het over jullie hier op het forum. Als jullie een nachtje van huis zijn en er is geen eiwit rijk of "clean" voedsel aanwezig raken jullie in de stress.het kan je herstel toch vertragen.
![]()
Wat weet je van HAM gaan in de gym savonds en daarna een postworkout biertje en jointje, los gaan op een feest, volgende dag thuis komen EN NOGSTEEDS GAINS MAKEN!?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:10 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Yephet kan je herstel toch vertragen.
![]()
Dat je dan net zo goed niet kan gaan sporten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:11 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
[..]
Wat weet je van HAM gaan in de gym savonds en daarna een postworkout biertje en jointje, los gaan op een feest, volgende dag thuis komen EN NOGSTEEDS GAINS MAKEN!?![]()
HAM? Als ik zou doen wat jij nu schrijft, zou ik eeuwig ecto blijven.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:11 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
[..]
Wat weet je van HAM gaan in de gym savonds en daarna een postworkout biertje en jointje, los gaan op een feest, volgende dag thuis komen EN NOGSTEEDS GAINS MAKEN!?![]()
Dont believe the hype,of ik ben superhuman. Wat jij wilquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:13 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat je dan net zo goed niet kan gaan sporten.![]()
Wat weet jij überhaupt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:11 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
[..]
Wat weet je van HAM gaan in de gym savonds en daarna een postworkout biertje en jointje, los gaan op een feest, volgende dag thuis komen EN NOGSTEEDS GAINS MAKEN!?
If not now, then when.![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:11 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
[..]
Wat weet je van HAM gaan in de gym savonds en daarna een postworkout biertje en jointje, los gaan op een feest, volgende dag thuis komen EN NOGSTEEDS GAINS MAKEN!?stoer man
![]()
Welke oefeningen doen jullie eigenlijk om specifiek de achterkant van je schouders te trainen? Ik las in de OP dat het belangrijk is die erbij te doen. Momenteel doe ik alleen OHP, lateral raise, shrugs en dips(voor de triceps).
Mis ik nou een essentiële schouderoefening?![]()
Waarom zijn we onze (mede apeldoornse) ecto Vinniiee kwijt aan de sex slowchat??( http://forum.fok.nl/user/history/259040
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
ik ben deze week face pulls aan t proberen, bevallen me zo te zien welquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:05 schreef tarantism het volgende:
Welke oefeningen doen jullie eigenlijk om specifiek de achterkant van je schouders te trainen? Ik las in de OP dat het belangrijk is die erbij te doen. Momenteel doe ik alleen OHP, lateral raise, shrugs en dips(voor de triceps).
Mis ik nou een essentiële schouderoefening?
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Rear delt flyes.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:05 schreef tarantism het volgende:
Mis ik nou een essentiële schouderoefening?
Mijn schouder routine:
Dumbbell military press
Seated lateral raise
Upright rows superset met dumbbell front raise
Shrugs
Rear delt flyes
Forum Opties Forumhop: Hop naar: