Die gebruik ik ook veel maar whatsapp werkt net een heel stuk beter. Zeker bij groepsconversaties.quote:Op maandag 5 november 2012 19:36 schreef Paladijn het volgende:
Jullie kunnen trouwens net zo goed google talk gebruiken, werkt ook prima op Android.
Wss ook aan het whatsappen.quote:Op maandag 5 november 2012 19:40 schreef Paladijn het volgende:
Een Lexxxje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel knap trouwens, op zo'n rechte weg
Die was gefrustreerd dat het niet werkte. Dan kan je wel eens de weg kwijt raken.quote:
Welke datquote:Op maandag 5 november 2012 19:33 schreef Paladijn het volgende:
Wij gebruiken ondertussen alweer de chinese variant (die doorgaans veel trager is gezien het verkeer nog even langs de great firewall moet)
tis maar een bimmerquote:Op maandag 5 november 2012 19:40 schreef Paladijn het volgende:
Een Lexxxje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel knap trouwens, op zo'n rechte weg
Wechat, waar je weer een QQ (Chinese ICQ kloon) account van Tencent voor nodig hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:31 schreef .Neovo. het volgende:
Ik ken één Chinees, en die zit in mijn meterkast.Fritz!Box b'vo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Het zal je auto maar zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 21:20 schreef Paladijn het volgende:
Misschien was het deze "vriend" van SD?
http://www.lc.nl/frieslan(...)trapt-spiegels-stuk-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |