Daar heb je ook weer gelijk inquote:Op maandag 5 november 2012 11:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou huis kopen terwijl ik de keuze uit gemiddeld 37 woningen heb waar ook huizen tussen zitten die wel volledig instapklaar zijn?Enige waar je je op kunt onderscheiden is dan de prijs. Natuurlijk hoef je de keuken niet te vervangen maar dan zul je er voor moeten zorgen dat je vraagprijs realistisch is in deze markt. In mijn geval vind ik 249500 euro voor een huis waar ongeveer alles vervangen moet worden niet meer realistisch in deze markt.
ik weet verder niet hoe de staat /prijs e.d. van jouw huis is he, heb het meer in het algemeen over de huizenmarkt![]()
quote:
OMG, ik heb er tegenwoordig ook eentje in de buurt zittenquote:Op maandag 5 november 2012 15:11 schreef Anne het volgende:
[..]
1 Bezorgrestaurants.
Nah, ik ga gewoon mijn best doen.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 5 november 2012 16:38 schreef Dingest het volgende:
Ik hoef ook niet te koken. Moeders is jarig dus daar zal straks wel Chinees te bikken zijn
quote:
quote:
Je hebt denk ik een spelfout gemaakt in je link. Deze bedoel je geloof ik:quote:
Hij moet er ook nog heenrijden!quote:Op maandag 5 november 2012 18:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je hebt denk ik een spelfout gemaakt in je link. Deze bedoel je geloof ik:
was het maar waar, op de snelweg gaan onze auto's nog niet zo hard. laat staan in het bosquote:
Die gebruik ik ook veel maar whatsapp werkt net een heel stuk beter. Zeker bij groepsconversaties.quote:Op maandag 5 november 2012 19:36 schreef Paladijn het volgende:
Jullie kunnen trouwens net zo goed google talk gebruiken, werkt ook prima op Android.
Wss ook aan het whatsappen.quote:Op maandag 5 november 2012 19:40 schreef Paladijn het volgende:
Een Lexxxje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel knap trouwens, op zo'n rechte weg
Die was gefrustreerd dat het niet werkte. Dan kan je wel eens de weg kwijt raken.quote:
Welke datquote:Op maandag 5 november 2012 19:33 schreef Paladijn het volgende:
Wij gebruiken ondertussen alweer de chinese variant (die doorgaans veel trager is gezien het verkeer nog even langs de great firewall moet)
tis maar een bimmerquote:Op maandag 5 november 2012 19:40 schreef Paladijn het volgende:
Een Lexxxje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel knap trouwens, op zo'n rechte weg
Wechat, waar je weer een QQ (Chinese ICQ kloon) account van Tencent voor nodig hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:31 schreef .Neovo. het volgende:
Ik ken één Chinees, en die zit in mijn meterkast.Fritz!Box b'vo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Het zal je auto maar zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 21:20 schreef Paladijn het volgende:
Misschien was het deze "vriend" van SD?
http://www.lc.nl/frieslan(...)trapt-spiegels-stuk-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |