Dat is heerlijkquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:27 schreef Crazy-M het volgende:
wij hadden vandaag Kippetje modderbad Kip madras
Was wel lekker
Vind die gerechten van Knorr altijd wel lekkerquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is heerlijk
Maar ik grieperig, had geen zin om te koken dus ik dacht bestel wat, maar de gepofte aardappel was niet best
Douche zequote:
jahwel, gister en eergister nog gedaanquote:
hoe is hetquote:
Ik een email!quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je hebt al antwoordIk krijg er een PM van
jah ook wel lekker, nu beetje aan het stoeien met windows 8quote:
KUT OS! Ik zeg het je.... KUT OS!! Stervende hoerenballen.... KUT OS!quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ook wel lekker, nu beetje aan het stoeien met windows 8
ach, vooral wennenquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
KUT OS! Ik zeg het je.... KUT OS!! Stervende hoerenballen.... KUT OS!
Nee. Gewoon nee.quote:
Kruip lekker terug je kast in danquote:
Fakking gay!quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kietelen, stoeien, elkander in de houdgreep houden, elkaars aarsje vingeren..
Gay, ja.
ik heb het er sinds vanmiddag op staan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee.
Sinds het officieel uit is werk ik ermee en ik heb mijn laptop nog nooit zo vaak deaud verwensingen naar zijn hoofd geslingerd. Kut OS
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
KUT OS! Ik zeg het je.... KUT OS!! Stervende hoerenballen.... KUT OS!
Ik weet hoe het werktquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb het er sinds vanmiddag op staan.
misschien handige website voor je:
http://www.techradar.com/(...)age:6#articleContent
Dat is dubbelop, kom je dan weer tot leven?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet hoe het werkt. Maar mijn scherm is een blokkendoos en iemand daar bij Microsoft heeft verzonnen dat je maar 1 schermpje tegelijk open mag hebben... dan mag je van mij al deaud sterven
moet je even op je bureablad gaan werkenquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet hoe het werkt. Maar mijn scherm is een blokkendoos en iemand daar bij Microsoft heeft verzonnen dat je maar 1 schermpje tegelijk open mag hebben... dan mag je van mij al deaud sterven
R49quote:
bestaat die nog ?quote:
Yepzquote:
Dat is morsig en gestelijk deauddeaud.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is dubbelop, kom je dan weer tot leven?
ok, ik zit laatste tijd wat vaker in Abo maar zijn teveel ONZ users nuquote:
Gewoon compleet koud en stijf dusquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is morsig en gestelijk deauddeaud.
Je Benny goedquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Na afgelopen de afgelopen weken twijfel ik daar ook neit meer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |