Picsquote:Op donderdag 1 november 2012 23:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Eerst maar eens een toiletje doen
Hmm ja, had ik het ook op kunnen gooienquote:Op donderdag 1 november 2012 23:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht dat Benny een foefje toepaste om nog dichter bij de datum in de buurt te komen.
Maar dat lukt je niet deze week.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmm ja, had ik het ook op kunnen gooien
We hebben nog iets meer dan 2 dagen... Dus er is nog een klein kansje. Maar denk het inderdaad nietquote:Op donderdag 1 november 2012 23:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar dat lukt je niet deze week.
Wat is de oorzaak van dit dan?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hebben nog iets meer dan 2 dagen... Dus er is nog een klein kansje. Maar denk het inderdaad niet
Lijkt me juist tof om met zo'n ding die al half van treurnis uit elkaar hangt rond te rijden. Het lijkt me dat je daar meer en apartere dingen mee beleeft dan een gewoon autootje die ook maar zo normaal isquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi idee, maar ik zou toch wel goed vervoer uitzoeken.
op het moment zelf waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat je stokongelukkig van zoiets wordt en je keuze zult vervloeken, als je in de middle of nowhere staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |