abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118725279
Ik heb een serieus probleem en ik heb het hier echt verschrikkelijk moelijk mee.­

Mijn vriendin zou gisterenavond bij mij thuis langskomen omdat ik 's avonds met haar naar de film zou gaan.­
Ze woont zo'n 20 minuten bij mij vandaan en de film waar we heen gingen begon om 8:40, wat zo'n 40 minuten zou duren.­
Ik denk ''relaxed, ik ga nog ff pokemon spelen tot we vertrekken''.­

Dus ik zit pokemon te spelen op mijn DS en ik vermaak me wel en na een tijdje kwam m'n vriendin binnen.­
Punt is, ze huilt terwijl ze mijn kamer binnen loopt.­ In plaats van haar gerust te stellen en te vragen wat er aan de hand is, zit ik dus half met mijn aandacht op het spel gericht.­ Ze vertelt me dat haar kat net is overleden en net als ze er verder op in wil gaan krijg ik een random encounter in het spel.­

Een shiney pidgey!!!­ (Voor wie het niet weet/­interesseert, shiney pokemon hebben een hebben een kans van 1/­1000 om te verschijnen).­ Dus ik staar naar mijn scherm en roep "­OMG FUCK YES!"­ waarbij ik haar midden in haar verhaal onderbreek.­ Ze barst gelijk weer in huilen uit, veel erger dan daarvoor, en schreeuwt "­Het kan je geen ruk interesseren, je geeft alleen maar om je kut spelletje!"­ Ik kijk nog steeds naar het scherm en probeer nog steeds mijn shiny pidgey te vangen.­ Ze loopt dus naar me toe en gooit mijn DS tegen de muur.­ Ik ren ernaartoe in de hoop dat er niks op het scherm is veranderd maar ik zie gelijk dat mijn DS kappot is.­ Mijn shiney pidgey zal ik dus nooit meer terugzien.­

Ik begin haar voor alles wat mooi en lelijk is uit te schelden en daarbij met mijn armen te slingeren.­
Ik wist serieus niet dat ze achter me stond en godverdomme, ik weet niet hoe het gebeurde maar ik gaf haar dus een volle ~slap!­~ in het gezicht.­
Ze scheeuwt dus "­FUCK YOU ASSHOLE, I nevar want to see you again!"­ en rende het huis uit.­
Het was de beste relatie die ik ooit gehad heb en ik wil er dus echt geen pokemon tussen laten komen.­
Kan iemand me advies geven hoe ik haar ooit nog tegemoet kan komen??

Ben echt diep beschaamd in mezelf maar wil haar echt niet verliezen. Please help me. ;(
"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"
pi_118725369
kuttrol
pi_118725493
Ik heb al 3 shiney pidgeys
  donderdag 1 november 2012 @ 22:21:04 #4
387436 Winterman
Let's kick some ice!
pi_118725667
Vergoed gewoon even een cursus engels voor haar. Komt alles weer goed.
pi_118725679
TS is een neukfout
pi_118725727
Hoe moet ik dit aanpakken? Even met rust laten, haar opbellen, e-mail sturen?

Loopt er echt al een hele dag van te kutten

Mijn leven is naar de kloten...
pi_118725776
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_118725795
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:22 schreef bojan het volgende:
Hoe moet ik dit aanpakken? Even met rust laten, haar opbellen, e-mail sturen?

Loopt er echt al een hele dag van te kutten

Mijn leven is naar de kloten...
Je bent echt een trol hé. Denk nu eens na kerel.

o whut wait laat ook maar, je bent haar niet eens waard
  donderdag 1 november 2012 @ 22:25:16 #9
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_118725880
Ik heb ook shiney pigeons!
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_118726033
:D _O-
  donderdag 1 november 2012 @ 22:28:26 #11
376361 bojan
Het is friet
pi_118726049
Bedankt voor de mensen die wel serieus reageren.

Heb vandaag al twee smsjes gestuurd en heleboel telefoontjes maar ze neemt maar niet op. -O-

Begrijp ik enerzijds wel hoor maar ik hou van haar. Hoe moet ik dit aanpakken?
  donderdag 1 november 2012 @ 22:29:03 #12
262 Re
Kiss & Swallow
pi_118726077
1,2,3 opgetieft
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')