quote:Op donderdag 1 november 2012 22:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
heil hitler deed ie volgens mij
Was gewoon een saluutquote:Op donderdag 1 november 2012 22:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
toen van persie dat vorig jaar deed tegen chelsea was engeland te kleinquote:Op donderdag 1 november 2012 22:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
rvpquote:Op donderdag 1 november 2012 22:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
toen van persie dat vorig jaar deed tegen chelsea was engeland te klein
Ditquote:Op donderdag 1 november 2012 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een held, die Vilhena.
Mwah!quote:Op donderdag 1 november 2012 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tonny en Annas in één team, dat komt wel goed!
15 jaar zijnquote:
15 ja? Kan je wel merken.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:24 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
15 jaar zijn
Nog geen schaamhaar hebben![]()
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:25 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Ah, de Ajax-troll is ook weer binnen.
Hallo zwakbegaafde
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:24 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
15 jaar zijn
Nog geen schaamhaar hebben![]()
Volgens mij vanaf de volgende ronde welquote:Op donderdag 1 november 2012 22:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Volgende wedstrijd AJA - FEY? Is dat lotingtechnisch mogelijk?
Owja dalijk loting he?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Alles is mogelijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Maar Ajax zal wel ADO 20 lotenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En thuisquote:Op donderdag 1 november 2012 22:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Maar Ajax zal wel ADO 20 loten
Feyenoord is geen topploegquote:Op donderdag 1 november 2012 22:29 schreef TheSolution het volgende:
Doet Feyenoord het nog nog het best van alle topploegen
Ik mag t hopen van nietquote:Op donderdag 1 november 2012 22:31 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Is de loting echt pas om 00:30?
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:32 schreef TheSolution het volgende:
En Goossens speelt echt bizár slecht
Againquote:Op donderdag 1 november 2012 22:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.sbs6.nl/plus/
Half 12 pas
Heracles - PSV loten?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik kon het de vorige keer niet eens vinden
Ja ach, vorig jaar hebben we 2 eredivisie clubs geloodquote:Op donderdag 1 november 2012 22:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heracles en de beker gaat best goed de laatste tijd
eredivisie live.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:46 schreef Tjacka het volgende:
Iemand directe link voor die loting alvast?
ik lood, jij loodt, wij loden?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja ach, vorig jaar hebben we 2 eredivisie clubs gelooddus ja je moet mazzel hebben
Feyenoord - Ajaxquote:Op donderdag 1 november 2012 22:51 schreef HarryVonZwichel het volgende:
GAE
Cambuur
ADO'20
Dordrecht
Rijnsburgse Boys
FC Groningen
PEC Zwolle
PSV
Heracles Almelo
NAC
Ajax
Vitesse
FC Den Bosch
Heerenveen
AZ
Feyenoord.
Wordt interessant.
Ik denk dat het zo voorspelbaar iets wordt.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Feyenoord - Ajax
AZ - Vitesse
gr gr
GAE-Zwollequote:Op donderdag 1 november 2012 22:54 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo voorspelbaar iets wordt.
Hopelijk nietquote:Op donderdag 1 november 2012 23:01 schreef HarryVonZwichel het volgende:
Ik denk dit
GAE - Feyenoord
AZ - Cambuur
Heerenveen - ADO'20
FC Dordrecht - FC Den Bosch
Rijnsburgse Boys - Vitesse
FC Groningen - Ajax
PEC - NAC
PSV - Heracles
Via Sopcastquote:Op donderdag 1 november 2012 23:00 schreef The_Groove het volgende:
Waar is de loting te zien behalve EL? Niet live op SBS zeker?
http://www.sbs6.nl/plus/quote:Op donderdag 1 november 2012 23:00 schreef The_Groove het volgende:
Waar is de loting te zien behalve EL? Niet live op SBS zeker?
Weer die klote websitequote:
Nu dusquote:Op donderdag 1 november 2012 23:14 schreef berieee het volgende:
[..]
Momenteel nog ja. Begint kwart over dacht ik.
Daarna ben ik ook opzoek.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:18 schreef AFCNiels het volgende:
Hoe krijg je ook alweer beeld op die site?
Hoe krijg je beeld op die sitequote:
Nog 9 minutenquote:
Kijkcijfers.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Vreselijk altijd. Doe eerst de loting daarna samenvattingen
ga slapen stijnquote:Op donderdag 1 november 2012 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Vreselijk altijd. Doe eerst de loting daarna samenvattingen
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet janken. Wil die verdomde kutloting zien
Meestal wel.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Schreeuwt Hans ook altijd tijdens Funny Videos?
Niet alleen vanavond hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze zit je nu de hele avond te beschermen.
DSC8quote:Op donderdag 1 november 2012 23:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
SBS6 + nou even linkje daarvan postten please..
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:25 schreef FL_Freak het volgende:
Waar zit een play knop op die sbs site
Sbs6quote:Op donderdag 1 november 2012 23:27 schreef portie het volgende:
Je moet twee keer naar rechts klikken en dan is er een playknop verborgen.... Wie verzint zoiets?
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Met de pijltjes doorklikken naar de 3e en dan in het logo.
Ik zat opeens op een site of ik bij de politie wil werkenquote:
Geef ook eens wat terug aan je land manquote:Op donderdag 1 november 2012 23:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zat opeens op een site of ik bij de politie wil werken
Nu blijft ie gelukkig staan.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als je de grote van de browser verandert knalt die eruitZielige site.
PSV tegen amateurclubsquote:
Kan je idool Narsingh zienquote:Op donderdag 1 november 2012 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Rijnsburgse Boys - PSV
Ik ga sowieso daar kijken. Is om de hoek hier
Waar woon je dan? Ik in Rburg.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Rijnsburgse Boys - PSV
Ik ga sowieso daar kijken. Is om de hoek hier
Win 'm eerst maar 'nsquote:Op donderdag 1 november 2012 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey wij hebben ook wat te goed na jaren van loterij fixing wat jouw club goed uitkwam.
Niet wéér in 2 keer aub. Mail die beker dan maar naar rotterdam. Hebben ze weer wat te huldigen.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Feyenoord - Ajax kan nog steeds
Idd, dit maakt het nog 10x zo nice.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:38 schreef SjaakBauer het volgende:
Heerlijk, Eagles - Zwolle op een avond
Groningenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:38 schreef Fok-it het volgende:
Vitesse
Den Bosch
AZ
Groningen
GAE
Feyenoord
NAC
PSV
Dat is wat Marco Van Basten nu ook denkt jaquote:
PSV - Feyenoord finale in de Kuip?quote:Op donderdag 1 november 2012 23:38 schreef Fok-it het volgende:
Vitesse
Den Bosch
AZ
Groningen
GAE
Feyenoord
NAC
PSV
Ga ik nog wel even heen. Als neutrale Zwollenaar zijnde.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:39 schreef berieee het volgende:
[..]
Idd, dit maakt het nog 10x zo nice.
Lijkt me prima finale, of Vitesse mag ookquote:Op donderdag 1 november 2012 23:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV - Feyenoord finale in de Kuip?
okquote:Op donderdag 1 november 2012 23:40 schreef j0rdiiii het volgende:
De loting begint op Eredivisie Live.
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja? Welke van hun team vindt jij goed?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:25 schreef Amplifier het volgende:
Jaaa ado20 thuis! Straks worden we landskampioen én hebben wede knvb beker !
Lijkt me dan in Den Haag te Kyocera Stadionquote:Rijnsburgse Boys - PSV live op Eredivisie Live, nog geen duidelijkheid over stadion
Het bekerduel Rijnsburgse Boys - PSV zal live worden uitgezonden door Eredivisie Live, zoals al duidelijk werd bij de bekendmaking van het aanvangstijdstip van 20.45 uur. De zender mag twee duels per dag uitzenden van het bekertoernooi. Op dinsdag 18 december zijn dat FC Dordrecht - AZ en Rijnsburgse Boys - PSV, op woensdag 19 december NAC - Heracles en Heerenveen - Feyenoord. Op donderdag 20 december wordt vervolgens afgesloten met FC Groningen - Ajax. Aansluitend zal de loting zijn voor de volgende ronde.
Het is ondertussen nog steeds onduidelijk waar het bekerduel gespeeld zal gaan worden. Rijnsburgse Boys beschikt niet over de juiste lichtinstallatie om het duel mogelijk te maken. Al enige tijd doen er verschillende geruchten de ronde waar het duel afgewerkt zal gaan worden. Een beslissing wordt op korte termijn verwacht.
idd jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:12 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Een van de waarschijnlijk meest beladen duels wordt gewoon niet uitgezonden dus? (GAE - PEC)
Wat een misser..
ELquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:33 schreef Grifte het volgende:
Vanavond op het open net, of nog steeds alles op EL?
hoiquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:31 schreef GGMM het volgende:
Als Dordrecht nog 3-3 maakt en er tussen deze reactie en de goal 3 reacties van verschillende mensen zitten neem ik een maand lang een dordrecht-UI.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waterman, Manolev, Derijck, Zanka, Vukovic, van Ooijen, Wijnaldum, Strootgod, Narsingh, Matavz, Depay
Op Zanka, Vukovic, van Ooijen en Depay na best een A team
quote:
quote:
quote:
quote:
Zo zat ik laatst in het MotD-topicquote:
Ik rekende er op dat er geen 3e post plaatsvondquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rene kan het zweet van zijn voorhoofd vegen.
Haha forever alone!!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo zat ik laatst in het MotD-topic
Dan moet je gewoon genieten en niet postenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo zat ik laatst in het MotD-topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |