SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je 18 bent, geef maar een belletje.
Maar dit zijn 2 persoonlijkheden waar niet echt problemen uit kunnen worden gehaald of genante gevoelens als een berichtje per ongeluk verkeerd aan kwamquote:Op donderdag 1 november 2012 19:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik stuur alleen smsjes die voor mijn ma zijn altijd per ongeluk naar zo'n jongen!
Uiteraard niet, ik denk alleen aan mezelf.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het zei voor mijn eigen bestwil.
Sorry, ik heb geen zin meer in egoïsten xoxoquote:Op donderdag 1 november 2012 19:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Uiteraard niet, ik denk alleen aan mezelf.
Hèhèquote:Op donderdag 1 november 2012 19:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoppa al roalds kansen verspeeld.
Het was niet serieus uiteraardquote:Op donderdag 1 november 2012 19:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen zin meer in egoïsten xoxo
Jajaquote:Op donderdag 1 november 2012 19:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Het was niet serieus uiteraard
En oja, ik herinner me wat je als laatste zei nogwat een laffe manier zeg.
Ja ik snap je 100%. Zou het ook niet zo doen meer.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jaja
Ja, I know, snap je me nu?
Welke kansenquote:Op donderdag 1 november 2012 19:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoppa al roalds kansen verspeeld.
Mooi.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja ik snap je 100%. Zou het ook niet zo doen meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |