Geweldigquote:Op zondag 11 november 2012 20:47 schreef T-Force het volgende:
Daarna 1 vd bizarste dingen ooit meegemaakt op een feest. Naar Thilo & Evanti in de kelder gegaan, waar NIEMAND in de zaal stond behalve de vriendin van EvantiThilo was er niet en na 10 minuten kwam Evanti naar me toegelopen om te vragen wat Claudia en ik wilde horen omdat er toch niemand anders was
Ik gevraagd om Techno en toen kregen we ook Techno. Godver wat ging dit er hard op. Wat vrienden gesmst en vervolgens een legendarisch 10-persoonsfeestje gehad in de kelder. Keihard los, de hele set. Aan het einde werden de monitoren naar ons gericht en zette hij ze nog een stukkie harder, de lichten gingen aan maar we bleven doorgaan
Zo intiem, fijne muziek, was echt magisch. Ook voor Evanti. Hij had kippenvel als een malle! En wij ook.
Jemig, wat zonde zeg. Ik snap eigenlijk niet waarom die gasten zo weinig publiek trekken. Ze maken echt prima muziek. Wel tof, zo'n moment!quote:Op zondag 11 november 2012 20:47 schreef T-Force het volgende:
Daarna 1 vd bizarste dingen ooit meegemaakt op een feest. Naar Thilo & Evanti in de kelder gegaan, waar NIEMAND in de zaal stond behalve de vriendin van EvantiThilo was er niet en na 10 minuten kwam Evanti naar me toegelopen om te vragen wat Claudia en ik wilde horen omdat er toch niemand anders was
Ik gevraagd om Techno en toen kregen we ook Techno. Godver wat ging dit er hard op. Wat vrienden gesmst en vervolgens een legendarisch 10-persoonsfeestje gehad in de kelder. Keihard los, de hele set. Aan het einde werden de monitoren naar ons gericht en zette hij ze nog een stukkie harder, de lichten gingen aan maar we bleven doorgaan
Zo intiem, fijne muziek, was echt magisch. Ook voor Evanti. Hij had kippenvel als een malle! En wij ook.
Kortom, superavond
quote:Op zondag 11 november 2012 20:47 schreef T-Force het volgende:
Gisteren Hardnation, qua setjes echt top, qua sfeer errrrrrrrg matig vanwege het feit dat er alleen in de hardcore en hardstyle volk was![]()
Eyoung begon met een hele vette set vol met Therabyte platen. Oa zijn eigen platen gehoord en deze![]()
Daarna door naar M.I. die voor de liefhebbers van de gouden jaren een geweldige set heeft gedraaid. Geluid ging goed hard daar en het ging meteen los. Fijn fijn fijn!
Tracklistje:Vet nummer dat hardtechnoplaatje. Heb je nog wat leuke nummers of livesets voor mij? Moet zo de trein pakken dus hopelijk reageer je snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna even een rondje gelopen en geconcludeerd dat de rest van de zalen leeg stondenToch maar naar Jack Wax gegaan die een fraaie Hard/Acidtechno set neerzette. Nog even naar het begin van Clock Kid geweest, eerste 2 tracks waren vet; Wilde Gullie Bass en Donkey's - Innocent, daarna begon de geforceerde darkrawrommel dus weer vertrokken naar de Hardtechno waar Daniela Haverbeck stond te rammen voor 10 man
![]()
1 vd grootste artiesten uit de hardtechno scene uit Chili overlaten vliegen voor zoiets...achja. Ze had het wel naar haar zin en stond lekker te draaien. Mijn favo Hardtechnoplaatje nog gehoord![]()
En dan halverwege met lompe industrial-kicks. GODVER wat goed!
Kortom, superavond![]()
Staan op Facebookquote:Op maandag 12 november 2012 07:39 schreef Mind.Illusion het volgende:
Claudia... wanneer komen de pics?![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 20:47 schreef T-Force het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
je bedoelt B-Freqz gok ikquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:59 schreef fathank het volgende:
frequencerz gaat hardbass afsluiten zoals het nu naar uitziet.
Geen idee, zit zelf totaal nirt in de hardstylescene maar dit kwam me min of meer toevallig ter oren en aangezien ik niet de beroerdste ben moest ik gelijk aan alle lieve fokkertjes denkenquote:
Het werd mij op het hart gedrukt dat het allemaal nog super geheim was etc bla bla. heeft ie me mooi geflashedquote:
Denk ik ook.quote:Op woensdag 14 november 2012 08:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Het werd mij op het hart gedrukt dat het allemaal nog super geheim was etc bla bla. heeft ie me mooi geflashed
Klopt. M'n moeder begon ineens als een gek hartjes te maken, en m'n pa zette een sit-down in. Waar gaat het heenquote:Op woensdag 14 november 2012 14:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Moet niet gekker worden. 3fm draait nou ook Year of Summer....
Persoonlijk vind ik The Fusion Of Sound nog altijd het beste albumquote:Op woensdag 14 november 2012 17:04 schreef T-Force het volgende:
Ik luister dat album van DBSTF nog eens en eigenlijk vind ik die gewoon heel vet
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:22 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Klopt. M'n moeder begon ineens als een gek hartjes te maken, en m'n pa zette een sit-down in. Waar gaat het heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |