Ja stom he. Ik zou bijna normaal wordenquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoe zit het met jou eigenlijk, je vind kinderen leuk en je neukt tegenwoordig iemand....
nee joh, dat lukt je niet maar maak haar zwanger ofzo... kan zo nooit helemaal van je afquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:02 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja stom he. Ik zou bijna normaal worden.
vrouwen raken ook helemaal niet zwanger van wat vingeren gekkiequote:Op vrijdag 7 december 2012 14:53 schreef r8v2 het volgende:
Ik maak helemaal niets zwanger. Eentje is al meer dan genoeg voorlopig.
Maar wel blijven lat-en voorlopig dus? Lijkt me zo'n gedoe in een ander landquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:53 schreef r8v2 het volgende:
Ik maak helemaal niets zwanger. Eentje is al meer dan genoeg voorlopig.
Het was leuk toen het nog waar was. Nu niet meerquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vrouwen raken ook helemaal niet zwanger van wat vingeren gekkie
We zijn elke keer keiblij om elkaar te zien. Hihiquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar wel blijven lat-en voorlopig dus? Lijkt me zo'n gedoe in een ander land![]()
Echt handig die sneeuw, geen mens in de stad, dus lekker bijna alle kerstcadeau's binnen in een shoptrip
Wij ook, maar gelukkig wonen we in een huisquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:29 schreef r8v2 het volgende:
[..]
We zijn elke keer keiblij om elkaar te zien. Hihi.
Inu, wat ben je toch een klagertquote:Op woensdag 12 december 2012 11:19 schreef Inu het volgende:
Die laatste loodjes heMorgen de laatste werkdag van het jaar, met natuurlijk alleen saaie laatste klusjes over
Jullie zijn mijn uitlaatklepquote:Op woensdag 12 december 2012 11:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
Inu, wat ben je toch een klagert
Laatste werkdag van het jaar...NU AL, en dan klagen dat het kutklusjes zijn.
J. zou je een krantenwijk moeten geven
quote:Op woensdag 12 december 2012 11:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Jullie zijn mijn uitlaatklep![]()
Maar ik vind het idd heeeerlijk dat ik vanaf morgen vrij benKijk er echt enorm naar uit
Heb ook allerlei dingen in mn hoofd die ik wil gaan doen en dan met kerst naar ouders en schoonmoeder, ook gezellig. Dit weekend dobbelspel nog voor Sint, ook gezellig. En met O&N blijf ik lekker thuis, heerlijk! Fijne vakantie gepland dus
En ik heb het heel erg naar mn zin op mn werk de laatste tijd, leuke functie, leuke werkzaamheden, leer veel, leuke collega's, gisteren een workshop gegeven voor de personeelsvereniging. Ik voel me prima hier
Dat even genoeg tegenwicht voor al mn gemiep?
ja snap ik. dan heb you het druk genoegquote:Op woensdag 12 december 2012 11:57 schreef Inu het volgende:
Ik ga de 3e weer aan de slag, als je niks doet met O&N hoef je ook niet bij te komen en daardoor kan ik volgende week dus al vrij nemen
En als we op 1 april de sleutel krijgen neem ik een maand ofzo vrij
We hebben een tekort aan ITers, dus je bent van harte welkom bij onsquote:Op woensdag 12 december 2012 22:53 schreef ArTiC het volgende:
Jezus...ik draai 60 uur per week en mevrouw klaagt met haar 3 weken vrij...vort, de keuken in jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |