Ja en vrijdag gaan we aan de borrel!quote:Op maandag 26 november 2012 14:26 schreef FUFR het volgende:
hier is alles ok. daarzo ook hoorde ik van Colt..
ik zal een enkele wodka-jus of wodka-tonic tot me nemen ja..quote:Op maandag 26 november 2012 15:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja en vrijdag gaan we aan de borrel!
Heel goed van je!quote:Op maandag 26 november 2012 15:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik zal een enkele wodka-jus of wodka-tonic tot me nemen ja..
en dan....quote:
Mwah... Ik ben ook niet zo goed in verkouden zijnquote:Op maandag 26 november 2012 13:56 schreef -moppie- het volgende:
Ja hallooo.....
Hoe is het hier? Mag hopen dat geen enkel half gezicht meer vocht loslaat etc...
Wel er boven hangen?quote:Op maandag 26 november 2012 15:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Mwah... Ik ben ook niet zo goed in verkouden zijnMocht niet eens mn nichtje vasthouden dit weekend
er boven hangen en dan per ongeluk de hele wieg volkotzenquote:
is keizielig en ook vaak keiranzig want wat die moeder dan wel niet doen om snot uit de nase van de lieve kleine baby te krijgenquote:Op maandag 26 november 2012 15:39 schreef Inu het volgende:
[..]
En dan ff kuchen
Oh, das kei zielig, zo'n hummeltje van 2 maanden met een verkoudheid
als je verkouden bent hoef je toch niet te kotzen jonge...quote:Op maandag 26 november 2012 15:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
er boven hangen en dan per ongeluk de hele wieg volkotzen
quote:Op maandag 26 november 2012 17:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
is keizielig en ook vaak keiranzig want wat die moeder dan wel niet doen om snot uit de nase van de lieve kleine baby te krijgen
iets met mensen op het verkeerde been zettenquote:Op maandag 26 november 2012 21:19 schreef Inu het volgende:
Fuf, ik vind het wel een beetje gek dat je eerst zelf zo'n copyright tekst post en ff later dat Batman plaatje. Das nep hoor
word jij nu al grijs?quote:Op woensdag 28 november 2012 09:42 schreef Inu het volgende:
Ik heb mijn haar weer eens geverfd. In dezelfde kleur als mijn eigen haarkleur, maar dan zonder die grijze strepen bij mn slapen
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:25 schreef -moppie- het volgende:
ik ga straks een pony laten maken...
dan kom je er niet in!quote:Op woensdag 28 november 2012 11:25 schreef -moppie- het volgende:
ik ga straks een pony laten maken...
ik ben bang van pony'squote:
hinnik for mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |