quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:08 schreef Draganta het volgende:
Turkse secularisme (Laïcisme) is ook iets om trots op te zijn, alle andere landen uit die regio leunen op religie (zelfs Israel).
Gevalletje Pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet dus. Pfffff.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:20 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik ben geen Nederlander, maar een Israelier. Bovendien heb ik inderdaad trots voor mijn land, maar bij turken wordt trots meer verliefdheid.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA zoveel onzin in 1 post.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:46 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Even serieuswaar zou je bij Israel over moeten opscheppen.
Beetje lopen pronken bij je vrienden dat er in de tweede wereldoorlog veel Joden zijn vermoord omdat jullie een superieur volk zijn.
Turkije heeft gewoon een cultuur waar alle Turken trots op zijn en dat ook met trots kunnen vertellen. De dingen in je OP zijn misschien overdreven, maar Turkije staat wel bekend om zijn sterke landmacht én luchtmacht. Het is geen grootmacht zoals Rusland, China, Amerika en India, maar elk ander land zou het kunnen wegvagen omdat iedere Turkse man al eens een training heeft gehad van 15 maanden in het leger.
Daarbij is Israel niks meer en niks minder dan het speeltje van Amerika.
Waar worstelden jullie ook alweer mee?.... Volgens mij begon 't met 'n P?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:04 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA zoveel onzin in 1 post.![]()
Maar dat komt ervan als je als Turk niet verder kijkt dan het nieuws op de Turkse tv. Kijk eens verder dan je neus lang is en je zal zien dat de Joden een van de meeste invloeden hebben in de wereld.
Zowel economisch, militair als in de politiek. En hoe durf je Israel ooit met Turkije te vergelijken? Lieve schat, Israel bezit een wapenarsenaal die heel Turkije in 1 klap wegvaagt, terwijl jullie worstelen met guerillastrijders van de PKK.
En dan heb ik het niet eens over het feit dat je begint over dat wij een slaafje zijn van Amerika. Nogmaals, kijk eens verder dan je scheve Turkse neus lang is en je zal zien dat de Joden juist de baas zijn over Amerika![]()
Dit soort turken bedoel ik dan ook. Volledig gedesoriënteerd van de werkelijkheid. Altijd maar denken dat de Turken het goed doenVoor een Islamtisch landje doen jullie het goed ja, maar op wereldniveau zijn jullie nog steeds een 3e wereldland.
Jij bent echt zo'n typisch losertje dat altijd gepest wordt en er dan toevalligerwijs achter komt dat 'ie ¼ joods is en vervolgens gaat opscheppen op internet over hoe tof het Leger van Israël isquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:04 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA zoveel onzin in 1 post.![]()
Maar dat komt ervan als je als Turk niet verder kijkt dan het nieuws op de Turkse tv. Kijk eens verder dan je neus lang is en je zal zien dat de Joden een van de meeste invloeden hebben in de wereld.
Zowel economisch, militair als in de politiek. En hoe durf je Israel ooit met Turkije te vergelijken? Lieve schat, Israel bezit een wapenarsenaal die heel Turkije in 1 klap wegvaagt, terwijl jullie worstelen met guerillastrijders van de PKK.
En dan heb ik het niet eens over het feit dat je begint over dat wij een slaafje zijn van Amerika. Nogmaals, kijk eens verder dan je scheve Turkse neus lang is en je zal zien dat de Joden juist de baas zijn over Amerika![]()
Dit soort turken bedoel ik dan ook. Volledig gedesoriënteerd van de werkelijkheid. Altijd maar denken dat de Turken het goed doenVoor een Islamtisch landje doen jullie het goed ja, maar op wereldniveau zijn jullie nog steeds een 3e wereldland.
Nuance is er niet bij zulke Turken, dus dan ga ik die ook niet gevenquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waar worstelden jullie ook alweer mee?.... Volgens mij begon 't met 'n P?
Je bezit de typerende arrogantie, waar je anderen van beschuldigt. Heb eens wat zelfkennis.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:12 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n typisch losertje dat altijd gepest wordt en er dan toevalligerwijs achter komt dat 'ie ¼ joods is en vervolgens gaat opscheppen op internet over hoe tof het Leger van Israël is![]()
ACH JONGE WIJ SCHIETEN JULLIE HEELE LANT VAN DE KAART MAN WANT DIKKE TANKS ENZO RATATATA.
sukkeltje.
Als je je anders had opgesteld, had ik je nog kunnen begrijpen. Nu handel je naar je eigen klacht. Dit maakt jou in m'n ogen, nog erger dan de mensen waar jij op doelt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:15 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nuance is er niet bij zulke Turken, dus dan ga ik die ook niet geven.
[..]
Wat een onzin.
Doe ik dat dan? Nee.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:24 schreef Rawberry het volgende:
Joden die niet-joden als minderwaardig beschouwen. Denken dat ze superieur zijn.
Hitler had zowat dezelfde ideeën met zijn Arische rassenleer.
Hypocriet? Omdat ik even een ongenuanceerd mannetje vertel hoe 't in elkaar zit op z'n eigen manier? Nou nee.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als je je anders had opgesteld, had ik je nog kunnen begrijpen. Nu handel je naar je eigen klacht. Dit maakt jou in m'n ogen, nog erger dan de mensen waar jij op doelt.
Hypocriet.
Waar heb jij het over manquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:37 schreef mymoodfentje het volgende:
Kijk die Arabieren fittie halen met elkaar in deze topic dan
Israeliers komen net als de omringende landen uit 'n zandbak. Turken zijn Aziatisch.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:37 schreef mymoodfentje het volgende:
Kijk die Arabieren fittie halen met elkaar in deze topic dan
Het merendeel van de Israeliers is zo blank als een Kaaskop of Griekquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Israeliers komen net als de omringende landen uit 'n zandbak. Turken zijn Aziatisch.
Ik doelde op het continentquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het merendeel van de Israeliers is zo blank als een Kaaskop of Griek
Turken zijn een mengelmoes en voornamelijk Asian.
Ja, joden van oorsprong 2000 jaar geleden en langer. Vanaf de tijd van Mozes.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Israeliers komen net als de omringende landen uit 'n zandbak. Turken zijn Aziatisch.
Ja ik heb ook niks met die zandbak hoor, de islam en dan al die binnen de familie trouwende Achmedsquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik doelde op het continent
En ja, dat daar is voor mij 't continent zandbak.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |