abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118740828
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 13:56 schreef KrAlex het volgende:

[..]

:')
Ja dat is best triest, mooi dat je dat zelf ook erkent.
Oh de ironie :s)
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:08:44 #102
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_118741204
Als ik uit een land als Israel of Nederland zou komen (van origine), zou ik ook niet nationalistisch of trots zijn. Gelukkig heb ik roots uit het oude Griekenland, de plek waar de westerse cultuur ontstaan is _O_

Turkse secularisme (Laïcisme) is ook iets om trots op te zijn, alle andere landen uit die regio leunen op religie (zelfs Israel).
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
  vrijdag 2 november 2012 @ 14:56:51 #103
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_118742881
Een uitvretende bordensmijter zijn. Nice.
Ik ga naar huis.
pi_118743676
Als ik zulke topics tegenkom denk ik aan een oud filmje :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:08 schreef Draganta het volgende:
Turkse secularisme (Laïcisme) is ook iets om trots op te zijn, alle andere landen uit die regio leunen op religie (zelfs Israel).
^O^
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_118744927
quote:
14s.gif Op donderdag 1 november 2012 17:20 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik ben geen Nederlander, maar een Israelier. Bovendien heb ik inderdaad trots voor mijn land, maar bij turken wordt trots meer verliefdheid.
Gevalletje Pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet dus. Pfffff.
pi_118745294
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 13:46 schreef KrAlex het volgende:

[..]

Even serieus :') waar zou je bij Israel over moeten opscheppen. :') Beetje lopen pronken bij je vrienden dat er in de tweede wereldoorlog veel Joden zijn vermoord omdat jullie een superieur volk zijn. :')

Turkije heeft gewoon een cultuur waar alle Turken trots op zijn en dat ook met trots kunnen vertellen. De dingen in je OP zijn misschien overdreven, maar Turkije staat wel bekend om zijn sterke landmacht én luchtmacht. Het is geen grootmacht zoals Rusland, China, Amerika en India, maar elk ander land zou het kunnen wegvagen omdat iedere Turkse man al eens een training heeft gehad van 15 maanden in het leger.

Daarbij is Israel niks meer en niks minder dan het speeltje van Amerika. :')
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA zoveel onzin in 1 post. :')

Maar dat komt ervan als je als Turk niet verder kijkt dan het nieuws op de Turkse tv. Kijk eens verder dan je neus lang is en je zal zien dat de Joden een van de meeste invloeden hebben in de wereld.

Zowel economisch, militair als in de politiek. En hoe durf je Israel ooit met Turkije te vergelijken? Lieve schat, Israel bezit een wapenarsenaal die heel Turkije in 1 klap wegvaagt, terwijl jullie worstelen met guerillastrijders van de PKK.

En dan heb ik het niet eens over het feit dat je begint over dat wij een slaafje zijn van Amerika. Nogmaals, kijk eens verder dan je scheve Turkse neus lang is en je zal zien dat de Joden juist de baas zijn over Amerika :*

Dit soort turken bedoel ik dan ook. Volledig gedesoriënteerd van de werkelijkheid. Altijd maar denken dat de Turken het goed doen :') Voor een Islamtisch landje doen jullie het goed ja, maar op wereldniveau zijn jullie nog steeds een 3e wereldland. :)
#freefrederike
pi_118745414
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:04 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Maar dat komt ervan als je als Turk niet verder kijkt dan het nieuws op de Turkse tv. Kijk eens verder dan je neus lang is en je zal zien dat de Joden een van de meeste invloeden hebben in de wereld.

Zowel economisch, militair als in de politiek. En hoe durf je Israel ooit met Turkije te vergelijken? Lieve schat, Israel bezit een wapenarsenaal die heel Turkije in 1 klap wegvaagt, terwijl jullie worstelen met guerillastrijders van de PKK.

En dan heb ik het niet eens over het feit dat je begint over dat wij een slaafje zijn van Amerika. Nogmaals, kijk eens verder dan je scheve Turkse neus lang is en je zal zien dat de Joden juist de baas zijn over Amerika :*

Dit soort turken bedoel ik dan ook. Volledig gedesoriënteerd van de werkelijkheid. Altijd maar denken dat de Turken het goed doen :') Voor een Islamtisch landje doen jullie het goed ja, maar op wereldniveau zijn jullie nog steeds een 3e wereldland. :)
Waar worstelden jullie ook alweer mee?.... Volgens mij begon 't met 'n P?

Je bezit de typerende arrogantie, waar je anderen van beschuldigt. Heb eens wat zelfkennis. :O
pi_118745420
Gelukkig ben jij inderdaad objectief.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_118745458
Ik heb een beetje een dubbel gevoel bij Turken. Ik heb een heleboel gekend en de meesten vind/vond ik heel vriendelijk. Alleen de Turken hebben het vaak wel erg veel over Turkije en Turkse spreken. Dat kan soms een beetje vermoeiend zijn, als je dat zo vaak hoort. Ik ben zelf half Frans en heb ook mensen gekend die geheel of gedeeltelijk Frans zijn, af en toe sprak ik weleens Frans met hem en over Frankrijk, maar doe het niet de hele tijd, of teveel. Voor autochtone Nederlanders kan het een beetje vervelend zijn, tenslotte wonen we in Nederland.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
  Eindredactie Games vrijdag 2 november 2012 @ 16:12:33 #110
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_118745546
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:04 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Jij bent echt zo'n typisch losertje dat altijd gepest wordt en er dan toevalligerwijs achter komt dat 'ie ¼ joods is en vervolgens gaat opscheppen op internet over hoe tof het Leger van Israël is :')

ACH JONGE WIJ SCHIETEN JULLIE HEELE LANT VAN DE KAART MAN WANT DIKKE TANKS ENZO RATATATA.

sukkeltje.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:13:30 #111
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_118745565
"Trots" zijn op "jouw land" :')
Achtergestelde barbaren :')
pi_118745625
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:08 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Waar worstelden jullie ook alweer mee?.... Volgens mij begon 't met 'n P?

Je bezit de typerende arrogantie, waar je anderen van beschuldigt. Heb eens wat zelfkennis. :O
Nuance is er niet bij zulke Turken, dus dan ga ik die ook niet geven ;) .

quote:
2s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:12 schreef 2dope het volgende:

[..]

Jij bent echt zo'n typisch losertje dat altijd gepest wordt en er dan toevalligerwijs achter komt dat 'ie ¼ joods is en vervolgens gaat opscheppen op internet over hoe tof het Leger van Israël is :')

ACH JONGE WIJ SCHIETEN JULLIE HEELE LANT VAN DE KAART MAN WANT DIKKE TANKS ENZO RATATATA.

sukkeltje.
Wat een onzin. :')
#freefrederike
pi_118745913
Joden die niet-joden als minderwaardig beschouwen. Denken dat ze superieur zijn.
Hitler had zowat dezelfde ideeën met zijn Arische rassenleer.
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_118746063
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:15 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Nuance is er niet bij zulke Turken, dus dan ga ik die ook niet geven ;) .

[..]

Wat een onzin. :')
Als je je anders had opgesteld, had ik je nog kunnen begrijpen. Nu handel je naar je eigen klacht. Dit maakt jou in m'n ogen, nog erger dan de mensen waar jij op doelt.

Hypocriet.
  vrijdag 2 november 2012 @ 16:37:45 #115
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_118746309
Kijk die Arabieren fittie halen met elkaar in deze topic dan :')
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_118746919
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:24 schreef Rawberry het volgende:
Joden die niet-joden als minderwaardig beschouwen. Denken dat ze superieur zijn.
Hitler had zowat dezelfde ideeën met zijn Arische rassenleer.
Doe ik dat dan? Nee. :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:29 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Als je je anders had opgesteld, had ik je nog kunnen begrijpen. Nu handel je naar je eigen klacht. Dit maakt jou in m'n ogen, nog erger dan de mensen waar jij op doelt.

Hypocriet.
Hypocriet? Omdat ik even een ongenuanceerd mannetje vertel hoe 't in elkaar zit op z'n eigen manier? Nou nee.

Koekje van eigen deeg heet dat :*

quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:37 schreef mymoodfentje het volgende:
Waar heb jij het over man 8)7
#freefrederike
pi_118747435
De Turruken hebben tenminste een eiland in de Karibijan en de Armenen niet!!!!!! Hahahaha !!!!11111!!!!!
pi_118747512
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 16:37 schreef mymoodfentje het volgende:
Israeliers komen net als de omringende landen uit 'n zandbak. Turken zijn Aziatisch.
pi_118747553
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 17:17 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Israeliers komen net als de omringende landen uit 'n zandbak. Turken zijn Aziatisch.
Het merendeel van de Israeliers is zo blank als een Kaaskop of Griek :D

Turken zijn een mengelmoes en voornamelijk Asian.
pi_118747598
Pizza, sorry. Maar ik proef dezelfde superieure gevoelens/gedachten, die jouw 'soort' vaak bezit.
pi_118747660
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 17:18 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Het merendeel van de Israeliers is zo blank als een Kaaskop of Griek :D

Turken zijn een mengelmoes en voornamelijk Asian.
Ik doelde op het continent :)
En ja, dat daar is voor mij 't continent zandbak.
pi_118747679
quote:

[..]

Ja, joden van oorsprong 2000 jaar geleden en langer. Vanaf de tijd van Mozes.

Het grootste gedeelte van de Israeliers is na de Holocaust daar naartoe gegaan en hebben de staat gesticht en de Palestijnen voor een groot gedeelte weten te verdrijven. De meeste joden daar komen uit Oost-Europa.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_118747712
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 17:21 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik doelde op het continent :)
En ja, dat daar is voor mij 't continent zandbak.
Ja ik heb ook niks met die zandbak hoor, de islam en dan al die binnen de familie trouwende Achmeds :')
pi_118747749
Maar laten wij het weer hebben over de nationalisten onder de Turken
pi_118747921
quote:

[..]

:') :') .
#freefrederike
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')