Waar ligt de ironie dan? Ik snap 'm namelijk niet.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:18 schreef Kriegel het volgende:
Een Israëliër die trots is op z'n land en vervolgens Turkije afzeikt omdat het mensen onderdrukt. De ironie.!!
Je zit er echt volledig naast kerel.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:25 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dit is geen trolltopic, en wat jij aanhaalt is een onzin-stelling. Mijn volk is 2 duizend jaar lang verketterd, en dat het nu goed gaat wil niet zeggen dat wij nationalistisch zijn. Het is gewoon dat wij nu pas opvallen, omdat wij al die tijd onderdrukt zijn.
Het zit bij veel turken vaak tegen het fascistische aan.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:20 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik ben geen Nederlander, maar een Israelier. Bovendien heb ik inderdaad trots voor mijn land, maar bij turken wordt trots meer verliefdheid.
Eh nee, kortzichtige sukkel!!quote:Op donderdag 1 november 2012 17:27 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Zien er allemaal hetzelfde uit.
Wat een geweldige situatie, ik geef je een 4 voor dat script.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:52 schreef MsMessy het volgende:
Oh god Henk en Ingrid op Fok! Want alle allochtonen zijn hetzelfde en wij nederlanders zijn zo fantastisch. Net alsof ieder turk, marokkaan, antiliaan op een uitkering teert en geen poot uitsteekt. "Het is allemaal kutvolk" blèrt Henk met een schültenbrau in de hand op de bank naar Ingrid die haar geraniums water geeft terwijl ze de buurvrouw in de gaten houdt.
Beter lees je voortaan trouwens de eerste regel van de OP. Dat is wel het minste wat je zou kunnen doen voordat je in een tirade ontsteekt.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:52 schreef MsMessy het volgende:
Oh god Henk en Ingrid op Fok! Want alle allochtonen zijn hetzelfde en wij nederlanders zijn zo fantastisch. Net alsof ieder turk, marokkaan, antiliaan op een uitkering teert en geen poot uitsteekt. "Het is allemaal kutvolk" blèrt Henk met een schültenbrau in de hand op de bank naar Ingrid die haar geraniums water geeft terwijl ze de buurvrouw in de gaten houdt.
De meeste Marokkanen die vaak voor overlast zorgen in NL zijn vaak van Berber afkomst en komen veelal uit het Rifgebergte.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:34 schreef CornflakesXL het volgende:
"Er zijn ook best normale turken"
of "Niet alle marrokanen zijn slecht want ik ken er een die is wel gewoon normaal"
Dit soort dingen zijn wat mij betreft veel meer klachtwaardig..
Tirade?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:58 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Beter lees je voortaan trouwens de eerste regel van de OP. Dat is wel het minste wat je zou kunnen doen voordat je in een tirade ontsteekt.
Je hebt het topic echt niet gelezen.. ik zie hier op misschien één of twee posts na NIEMAND die niet nuanceert over dit onderwerp. Je schreeuwt gewoon maar wat. Jij bent zélf degene die een hele groep aanduidt met 'Henk en Ingrid' zonder hierbij nuance aan te geven.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:09 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Tirade?En trouwens de OP is nog een van de meest genuanceerde posts in dit topic, omdat TS bang is om echt te schoppen lijkt wel. Clichés zijn zo makkelijk, dat zie je wel aan mijn paar suffe regels die ik post. Je kan zo makkelijk haten op iedereen, want twee personen bepalen de groep. Zijn die twee paars met rode streepjes dan is uiteraard de rest dat ook, want dat kan toch niet anders (of toch wel?)
VOC mentaliteit weer invoeren en turken als slaven makenquote:Op donderdag 1 november 2012 17:19 schreef valek het volgende:
[..]
We waren ontzettend goede handelaren. We zijn weer toe aan de VOC mentaliteit.
De Ottomaanse Turken waren vele malen machtiger dan de VOC destijds, ze hebben het dan ook tegen hoogwaardige tegenstanders opgenomen als de Perzen, Arabieren en het Keizerrijk Pruisen.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:15 schreef Smack10 het volgende:
[..]
VOC mentaliteit weer invoeren en turken als slaven maken
Kijk, hier begrijp je het niet.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:21 schreef Xingu het volgende:
[..]
De Ottomaanse Turken waren vele malen machtiger dan de VOC destijds, ze hebben het dan ook tegen hoogwaardige tegenstanders opgenomen als de Perzen, Arabieren en het Keizerrijk Pruisen.
Waar dacht je dat de Tulp in NL vandaan kwam? een gift van de Ottomaanse sultan destijds aan Nederland ivm onderhandelingen.
De Nederlanders waren handelaren en hebben gebieden veroverd en beschavingen aangetast van volken die bij lange na niet in staat waren zich in gelijke mate te kunnen verweren dmv vuurwapens forten etc.
Denken dat de VOC het via keurige onderhandelingen deedquote:Op donderdag 1 november 2012 21:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Kijk, hier begrijp je het niet.
Ik benader het vanuit een handelperspectief, jij vanuit geweld.. dat is het verschil tussen Nederlanders en Turken
Denken dat het niet om geld ging, dus handelquote:Op donderdag 1 november 2012 21:08 schreef Xingu het volgende:
[..]
Denken dat de VOC het via keurige onderhandelingen deed
Waar zie je dat staan dan!! je comment laat sterk inhoudelijk te wensen over mbt mijn reactiequote:Op donderdag 1 november 2012 21:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Denken dat het niet om geld ging, dus handel
wat iesj laagst prijs?quote:Op donderdag 1 november 2012 17:15 schreef PizzaMizza het volgende:
'' Turken zijn de beste handelaren van de wereld ''
En wat hebben de Turken daar hedendaags aan?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:20 schreef Xingu het volgende:
[..]de![]()
Waar zie je dat staan dan!! je comment laat sterk inhoudelijk te wensen over mbt mijn reactie![]()
Overigens heeft NL het monopoly kunnen verkrijgen door eerst te plunderen+daarnaast het verkopen van slaven en specerijen.
Dat ging net zo goed met de harde hand als dat de Ottomaanse turken, Perzen, Arabieren, en Romeinen hun imperium opbouwden.
Verdiep je eerst eens in de geschiedenis voor je loze kreten slaat.
quote:Op donderdag 1 november 2012 18:45 schreef Leevancleef het volgende:
Op de Turkse tv draaien ze dit altijd bij een spannend item, over het Turkse leger bijv.
Voor de Turken is dat hun hedendaagse trots als identiteit en onderdeel van de natie.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En wat hebben de Turken daar hedendaags aan?![]()
Nederland één van de rijkste landen ter wereld
Btw ben zelf geen Turk, alleen je lulde zo dwaas dat het enigzins gecorrigeerd moest worden.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:42 schreef Smack10 het volgende:
Voor de meer inhoudelijke reactie ben ik morgen weer beschikbaar aangezien ik nu aan mijn bier zit en dan beter niet kan reageren m.b.t. een mogelijk ban
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |