Bergkamp... verdient ie respect of is het gewoon een ouwe zak met vliegangst....
In zijn Aj*x tijd haatte ik hem grof.... nu kan ik wel respect voor hem opbrengen....
Niets meer dan respect voor Bergkamp
Hij doet het (naar mijn mening) geweldig bij Arsenal en speelde altijd erg goed in het Nederlands elftal.
[Dit bericht is gewijzigd door demi_2001 op 22-08-2002 13:43]
Bergkamp zoals hij elke wedstrijd weer speelt: WERELDS!!!
Jammer dat ie weer licht geblesseerd is.
Maar of Bergkamp ooit weer bij Ajax zou moeten komen ik betwijfel het
Hopelijk geeft Wenger hem de kans zich dit jaar weer veelvuldig te laten zien..
quote:En dan die assist op Ljunberg in de thuiswedstrijd tegen Juventus ... klasse !!!
Op donderdag 22 augustus 2002 13:53 schreef Schumi01 het volgende:
Respect voor Bergkamp.
Heeft veel mooie doelpunten gemaakt, wk 1998 en die goal van vorig jaar new castle arsenal 0-1 dat hij de bal ingespeeld krijgt, bal links, hij rechts en dan scoren. 1 woord GEWELDIG!
Misschien zie je hem in een wedstrijd 75 minuten niet, maar als hij wat laat zien, dan is het een genot om naar te kijken.
Behalve voor zijn beslissing niet meer voor Oranje te willen spelen. Die beslissing heeft hij naar mijn mening te vroeg genomen, want de laatste jaren voetbalde hij de sterren van de hemel bij Arsenal.
Misschien nu wat ouder maar hij heeft soms nog briljante acties!!
quote:En je ziet dat het een eigen topic waard is.
Op donderdag 22 augustus 2002 13:29 schreef Qlimax het volgende:
Speciaal voor "Schorpioen"....
Respect off course
om even niet met de polonaise van iedereen mee te lopen
* dontcare moet toch echt nog even reageren op dit topic:
litmanen en bergkamp
quote:vanaf 6 jaar met pa naar het stadion , vanaf mijn 9e een seizoens kaar en ik ben 28 dus reken maar uit
In een ander topic schreef Qlimax het volgende:
... en je bent 26 /27 ... yeah right...:)
quote:Zegt de kneus met superjoden als nic, kom dat maar eens persoonlijk tegen mij zeggen in vakie 127 ....
In ander topic schreef superjoden het volgende:
hahahahahahaha.....grappig zulke opmerkingen.....ja zo ken ik er ook nog een paar....je anders voor doen dat je bent....het zou me niks verbazen dat die kneus nog nooit is geweest naar het stadion.
* dontcare heeft op nog geen 500 meter van de meer afgewoont en was er dus kind aan huis .....
* dontcare heeft 3 jaar op de reynolds tribune gezeten
* dontcare heeft de rest van de tijd in Vak M gestaan
quote:Het klinkt gek, maar volgens mij is Bergkamp de beste speler die Nederland ooit heeft gehad, die stijl, die aanname, die souplesse, dat overzicht, de stiffies, de pass !!! Volgens mij is er uberhaupt nooit een voetballer geweest met een mooiere stijl dan hij. Ik vind het zo jammer dat hij niet meer voor oranje speelt.
Speciaal voor "Schorpioen"....Bergkamp... verdient ie respect of is het gewoon een ouwe zak met vliegangst....
In zijn Aj*x tijd haatte ik hem grof.... nu kan ik wel respect voor hem opbrengen....
Ik snap die mensen nooit de hem afzeken. Ok, hij is geen echte killer, geen superspits, maar hij kan anderen laten scoren, en met een Bergkamp in je team sta je al 1-0 voor voordat de wedstrijd is begonnen...
quote:Ik vind iedereen in zijn ajaxtijd niet verstandig om het zo meer eens te zeggen
Speciaal voor "Schorpioen"....Bergkamp... verdient ie respect of is het gewoon een ouwe zak met vliegangst....
quote:Wel eens van Cruijff en Van Basten gehoord
Op donderdag 22 augustus 2002 16:16 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Het klinkt gek, maar volgens mij is Bergkamp de beste speler die Nederland ooit heeft gehad, die stijl, die aanname, die souplesse, dat overzicht, de stiffies, de pass !!! Volgens mij is er uberhaupt nooit een voetballer geweest met een mooiere stijl dan hij. Ik vind het zo jammer dat hij niet meer voor oranje speelt.
Ik snap die mensen nooit de hem afzeken. Ok, hij is geen echte killer, geen superspits, maar hij kan anderen laten scoren, en met een Bergkamp in je team sta je al 1-0 voor voordat de wedstrijd is begonnen...
quote:Ja!!! En ik vind Bergkamp genialer, van Basten was een echte spits, een vergelijking met v. Nistelrooy is meer op zijn plaats, en Cruijff speelde in een tijd dat iedereen nog naief speelde...
Op donderdag 22 augustus 2002 16:24 schreef dadinanduZ het volgende:[..]
Wel eens van Cruijff en Van Basten gehoord
quote:Van Basten heeft nooit de kans gehad om zich te ontwikkelen tot aangever en de vergelijking met Van Nistelrooy vind ik een grove belediging voor Marco.
Op donderdag 22 augustus 2002 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
van Basten was een echte spits, een vergelijking met v. Nistelrooy is meer op zijn plaats,
En Bergkamp, tja Bergkamp mag misschien Marco's schoenen poetsen.
quote:LOL De arrogantie....
en Cruijff speelde in een tijd dat iedereen nog naief speelde...
Bergkamp is de beste Nederlandse voetballer van de jaren '90! En dan te bedenken dat hij bij Ajax in de jeugd altijd in de lagere teams speelde, totdat ene Johan C. zich er mee ging bemoeien.
En die vliegangst? Tja, rot, maar maakt hem dat een slechtere voetballer? Ik geloof het niet
* keeper herinnert zich goals tegen RKC, feyenoord (3x schaar ), Argentinië '98, Brazilië '94, Newcastle United en nog meer fraais
quote:De latere jaren 90 misschien!!!
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:36 schreef keeper het volgende:
Bergkamp is de beste Nederlandse voetballer van de jaren '90!
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 11:52 schreef Capetown het volgende:
De latere jaren 90 misschien!!!http://vanbasten.acmilan-online.com/bio.php
Mja ok. Hoewel van Basten toch meer eind jaren '80 was natuurlijk. Maar laten we het houden op beste speler van na 1993
quote:Oke
Op vrijdag 23 augustus 2002 12:15 schreef keeper het volgende:[..]
Mja ok. Hoewel van Basten toch meer eind jaren '80 was natuurlijk. Maar laten we het houden op beste speler van na 1993
quote:En uiteraard die goal tegen Newcastle.
Op vrijdag 23 augustus 2002 13:33 schreef LoekB het volgende:
Bergkamp is idd de beste NL-elftal speler van de jaren 90, en als die niet gestopt was ermee, was die dat nog steeds... Alleen maar respect voor deze man en wie dat niet heeft, heeft dus echt geen verstand van voetbal en moet de goal tegen Argentinie in '98 nog maar is ff kijken...
quote:Snap niet dat je dat kan, ten eerste ken je hem eigenlijk helemaal niet en ten tweede komt ie altijd super aardig over.
In zijn Aj*x tijd haatte ik hem grof....
Rare mensen tegenwoordig.
quote:Kwam waarschijnlijk door de wedstrijd feyenoord - Ajax (0-5) waarin Dennis een hele knappe goal maakte
Op vrijdag 23 augustus 2002 13:45 schreef TheJackal het volgende:[..]
Snap niet dat je dat kan, ten eerste ken je hem eigenlijk helemaal niet en ten tweede komt ie altijd super aardig over.
Rare mensen tegenwoordig.
quote:Geniale voetballer met vliegangst natuurlijk!
Op donderdag 22 augustus 2002 15:13 schreef golfer het volgende:
Stomme vraag: Opa met vliegangst natuurlijk!
quote:Klinkt idd gek.. Want dat is het ook! Hij is wel een van de besten ooit maar Cruijf en v Basten zijn en blijven de besten ooit. Alleen al als je naar de prestaties en prijzen kijkt.
Op donderdag 22 augustus 2002 16:16 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Het klinkt gek, maar volgens mij is Bergkamp de beste speler die Nederland ooit heeft gehad,
Was het 2x 0-5 tegen Feyenoord Keeper? Goh was er de tweede keer bij met Sar, Kanu, Seedorf, Kluivert, Davids, Finidi, v Vossen. Kan me die eerste met Bergkamp helemaal niet herinneren welk jaar was dat? Wonnen ze toen de UEFAcup?
quote:Die tweede keer weet ik ook nog ja. Die was ook erg leuk.
Op vrijdag 23 augustus 2002 14:07 schreef Machiel het volgende:
Was het 2x 0-5 tegen Feyenoord Keeper? Goh was er de tweede keer bij met Sar, Kanu, Seedorf, Kluivert, Davids, Finidi, v Vossen. Kan me die eerste met Bergkamp helemaal niet herinneren welk jaar was dat? Wonnen ze toen de UEFAcup?
Hmm, heb het ff nagekeken, en de wens was weer eens vader van de gedachte. Volgens mij gaat het om deze wedstrijd:
15-11-1992 Feyenoord - Ajax 0 - 3
Naja, die goal van Bergkamp was iig erg mooi
quote:Ja die ook!
Op vrijdag 23 augustus 2002 13:40 schreef Leatherface het volgende:[..]
En uiteraard die goal tegen Newcastle.
Als ie de Champions League of het EK had gewonnen werd hij waarschijnlijk als een veel grotere voetballer beschouwt.
Dan zou hij in het rijtje Cruyff, Van Basten, Gullit, Rijkaard etc. zijn gerekend. Nu valt hij net daaronder, en das erg jammer.
quote:Ja, inderdaad, terwijl Bergkamp een veel betere voetballer is. Maar hij heeft ook vreemde keuzes gemaakt, hij kon in het verleden naar Barca en naar andere clubs, maar hij heeft dat toen niet gedaan
Op vrijdag 23 augustus 2002 21:38 schreef Leatherface het volgende:
Ik vind Bergkamp een weergaloze voetballer, alleen erg jammer dat hij weinig echt grote prijzen op z'n palmares heeft staan, buiten enkele landstitels en 2 Uefa - cups.Als ie de Champions League of het EK had gewonnen werd hij waarschijnlijk als een veel grotere voetballer beschouwt.
Dan zou hij in het rijtje Cruyff, Van Basten, Gullit, Rijkaard etc. zijn gerekend. Nu valt hij net daaronder, en das erg jammer.
quote:Heiligschenner!
Op vrijdag 23 augustus 2002 21:28 schreef PortoPartito het volgende:
RESPECTVincent zag de kwast.
Einstein het getal.
Zeppelin de zeppelin.
En Dennis Johan zag de bal.
quote:Wat een onzin. Alsof een speler alleen daarop zou worden afgerekend. Bergkamp heeft in Engeland diverse prijzen gewonnen als speler van de maand en zelfs van het jaar.
Op vrijdag 23 augustus 2002 21:38 schreef Leatherface het volgende:
Als ie de Champions League of het EK had gewonnen werd hij waarschijnlijk als een veel grotere voetballer beschouwt.Dan zou hij in het rijtje Cruyff, Van Basten, Gullit, Rijkaard etc. zijn gerekend. Nu valt hij net daaronder, en das erg jammer.
Het is natuurlijk jammer dat hij er in '88 nog niet bij was, en dat Nederland in de jaren daarna geen zak meer gepresteerd heeft. Maar ik denk zeker dat je Bergkamp wel mag rekenen in het rijtje Cruijff, van Basten, Gullit en Rijkaard. En ik denk dat dat ook wel gedaan wordt..
quote:Nou ja, geen zak gepresteerd. 2 keer de halve finale van het EK en een keer de halve finale van het WK gehaald. Dat is dus ook wel een beetje overdreven.
Op vrijdag 23 augustus 2002 22:50 schreef keeper het volgende:[..]
Wat een onzin. Alsof een speler alleen daarop zou worden afgerekend. Bergkamp heeft in Engeland diverse prijzen gewonnen als speler van de maand en zelfs van het jaar.
Het is natuurlijk jammer dat hij er in '88 nog niet bij was, en dat Nederland in de jaren daarna geen zak meer gepresteerd heeft. Maar ik denk zeker dat je Bergkamp wel mag rekenen in het rijtje Cruijff, van Basten, Gullit en Rijkaard. En ik denk dat dat ook wel gedaan wordt..
Maar niettemin denk ik dat Bergkamp's roem nog veel groter zou zijn geweest als hij met NL een grote prijs had gewonnen.
quote:Dat klopt wel ja.
Op vrijdag 23 augustus 2002 22:59 schreef Leatherface het volgende:
Maar niettemin denk ik dat Bergkamp's roem nog veel groter zou zijn geweest als hij met NL een grote prijs had gewonnen.
quote:Je houdt OP nou he!
Op vrijdag 23 augustus 2002 21:52 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
terwijl Bergkamp een veel betere voetballer is.
quote:Hoezo ???
Op zaterdag 24 augustus 2002 01:04 schreef Capetown het volgende:[..]
Je houdt OP nou he!
Johan Cruijff heb ik niet echt meegemaakt, maar hij speelde in een tijd waar men nog erg naïef voetbalde en men voor elke actie 3 minuten tijd had...
Bergkamp heeft DE actie, de stiffies, de genialiteit, de ongeëvenaarde stijl, het overzicht en de ultieme pass gecombineerd met een gezonde dosis straatvoetbaltechniek...
Dat van die kopduels klot wel, dat doet hij nooit
Maar Bergkamp blijft De mooiste voetballer om naar te kijken...
* BansheeBoy vraagt zich af of er iemand is die weet waar hij video's van van Basten en Bergkamp kan vinden ???
quote:Mee eens, maar Bergkamp is geen ruwe voetballer, dat weten we allemaal. In Italïe werd hij destijds "uitgescholden" voor vrouw vanwege zijn te nette en verwijfde voetbalstijl
Op zaterdag 24 augustus 2002 01:15 schreef Strix-Nebulosa het volgende:
De vliegangst van Bergkamp gaat veel verder. Hij durft niet eens de lucht in te springen om een bal te koppen.
quote:Hahahahahaahahaha
Als hij dat wel had gedurfd zou ie elk seizoen 40 goals hebben gemaakt en de grootste aller tijden zijn geweest. Nu blijft hij helaas steken op het niveau Simon Tahamata.
Dat van die kopduels ben ik met je eens, maar dat je Bergkamp en Tahamata in 1 zin durft te noemen ??? Ik lach me rot...
Bergkamp staat 14de op de lijst van beste voetballers aller tijden, en ik vind eigenlijk dat hij nog hoger verdient...
Ik citeer een Ruud van Nistelrooy:"...een speler als Bergkamp wordt er maar eens in de 20 jaar geboren...." Stond in de laatste VI
quote:Volgens mij bestaat zo'n lijst alleen bij de frietboer op de hoek, die z'n klanten laat stemmen.
Op zaterdag 24 augustus 2002 03:18 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Mee eens, maar Bergkamp is geen ruwe voetballer, dat weten we allemaal. In Italïe werd hij destijds "uitgescholden" voor vrouw vanwege zijn te nette en verwijfde voetbalstijl
[..]
Bergkamp staat 14de op de lijst van beste voetballers aller tijden, en ik vind eigenlijk dat hij nog hoger verdient...
Maar wie wel ? Ook in het buitenland zul je moeilijk 2 gelijkwaardige spelers aantreffen.
Bergkamp verdient alle respect, de doelpunten die hij maakte waren vrijwel allemaal van een ongekende schoonheid.
Bergkamp ging niet naar Barcelona omdat je, net zoals Kluiver nu overkomt, tussen al die goede spelers nooit de credits verdient die je toebehoren.
Bergkamp heeft van een boring Arsenal een swinging winning team gemaakt.
Bergkamp ? Een voetballer om trots op te zijn.
quote:Hoezo niet ???
Op zaterdag 24 augustus 2002 15:37 schreef tong80 het volgende:
Bergkamp hoort niet in de cattegorie van Basten, Cruyijff.
quote:van Basten werd driemaal europees voetballer van het jaar, Cruijff eveneens.
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:26 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Hoezo niet ???
Van Basten won met Ajax de europa-cup 2, met Milan de europa-cup 1. Hij won ook de wereldbeker.
Cruijff won met Ajax driemaal op rij de europa-cup 1. Won ook de wereldbeker.
Cruijff veranderde met het totaalvoetbal op het WK-voetbal 1974 de geschiedenis van het wereldvoetbal.
Bergkamp is een grandioze voetballer, maar van Basten is nu eenmaal van Basten en Cruijff is nu eenmaal Cruijff.
quote:Klopt - Cruijff en Van Basten in de 1e categorie en Dennis in de buitencategorie.
Op zaterdag 24 augustus 2002 15:37 schreef tong80 het volgende:
Bergkamp hoort niet in de cattegorie van Basten, Cruyijff.
Bergkamp is met afstand de beste Nederlandse voetballer die ik ooit aan het werk heb gezien. Techniek, snelheid, inzicht, discipline: alles. Won-der-scho-ne goals voor Arsenal, Ajax en Oranje.
Geen kast vol vette prijzen, maar alleen gekken & dwazen rekenen in bekers & glazen.
Sinds Dennis niet meer meedoet is het met Oranje maar aanmodderen. Desnoods rijd ik 'm straks zelf naar Portugal.
quote:Dat zeg ik.
Bergkamp ? Een voetballer om trots op te zijn.
Gister werd in een sportprogramma een Arsenalfan over Bergkamp gequote:
"Bergkamp...he fades away"
quote:Maar dat ligt niet aan Bergkamp, Wenger weigert hem vaak op te stellen. Bergkamp zou kunnen schitteren als hij naar een ander team zou gaan, daar heeft hij dan ongetwijfeld altijd een basisplaats en hij kan nog makkelijk 2 a 3 jaar mee. Kijk naar Zola, Shearer, Sheringham, etc.
Op maandag 20 oktober 2003 22:21 schreef Duiveltja het volgende:
Hij verdient respect, maar hij had al moeten stoppen.Gister werd in een sportprogramma een Arsenalfan over Bergkamp gequote:
"Bergkamp...he fades away"
[Dit bericht is gewijzigd door Qi op 20-10-2003 23:05]
quote:Op zondag 21 maart 2004 01:37 schreef Praag het volgende:
Ik heb zelfs nog een mp3tje van Jack van Gelder bij de 2-1 tegen Argentina, WK '98:
...duwt Stam van zich af, komt die bal voor, is het...ooooh... Batistuta net niet. Nee niks aan de hand, Frank de Boer had er goed het oog op. Nederland... Nederland gaat in de halve finale komen. Ik heb opeens zo'n GEVOEL dat we in de halve finale gaan komen. Met eh... balbezit voor Frank de Boer. Frank de Boer speelt de bal... heel goed. Naar Dennis Bergkamp. Dennis Bergkamp. Dennis Bergkamp neemt de bal aan... Dennis Bergkamp! DENNIS BERGKAMP!!! DENNIS BERGKAMP!!! DENNIS BERGKAMP!!! DENNIS BERGKAMP!!! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!!! Frank de Boer speelt de bal naar Dennis Bergkamp. Die neemt de bal feilloos aan... en die schiet de bal erin. We spelen nog officieel 20 seconden!!! DENNIS BERGKAMP, 2-1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar is alles wel mee gezegd denk ik
Ja via het vraag en aanbod forum.quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:26 schreef popolon het volgende:
via fok ?
quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:46 schreef tong80 het volgende:
Ik ben serieus maar dan moet er wel Bergkamp op staan.
Misschien wat voor de TROS, na Vader Abraham, Sandra Reemer en Heintje nu Dennis Berggamp voor alle fansquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |