abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118705697

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012
SPOILER: motivational plaatjes
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 november 2012 @ 14:31:53 #2
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118705723
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:30 schreef Jort227 het volgende:

[..]

Zo, prijzig :O. Wat kan je er allemaal mee?
De afstand en snelheid en zo meten via GPS.
http://www.suunto.com/global/en/collections/suunto-ambit
pi_118705824
quote:
6s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:31 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je vergeet de optie: je partner vervangen.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_118705852
quote:
6s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:31 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Misschien heel kortzichtig hoor, maar was bijvoorbeeld dit ding daar ook niet geschikt voor (en een stuk goedkoper)?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 november 2012 @ 14:37:35 #5
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118705889
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:36 schreef Jort227 het volgende:

[..]

Misschien heel kortzichtig hoor, maar was bijvoorbeeld dit ding daar ook niet geschikt voor (en een stuk goedkoper)?
Nee hoor dat klopt. Alleen ben ik behalve hardloper ook nog eens gediplomeerd horlogemaker. Dus ik kijk er wat anders tegenaan dan puur functionaliteit.
pi_118705964
quote:
14s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:37 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee hoor dat klopt. Alleen ben ik behalve hardloper ook nog eens gediplomeerd horlogemaker. Dus ik kijk er wat anders tegenaan dan puur functionaliteit.
Aah kijk. Dat verklaard dan inderdaad al een stuk meer :P
Dat ding wat jij nu hebt gekocht ziet er inderdaad een stuk beter uit ja.
pi_118707085
Ff vraagje trouwens voor de Hagenezen hieâh:
Waar zou ik het beste kunnen parkeren zondag?
Er wordt geadviseerd te parkeren bij de Machiel Vrijenhoeklaan, maar dat zal wel helemaal volstaan denk ik. Wat ik me herinner van paar weken geleden was dat niet zo groot.
  donderdag 1 november 2012 @ 15:20:05 #8
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118707221
quote:
5s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:15 schreef Arquero het volgende:
Er wordt geadviseerd te parkeren bij de Machiel Vrijenhoeklaan, maar dat zal wel helemaal volstaan denk ik. Wat ik me herinner van paar weken geleden was dat niet zo groot.
Ik zou bij het kruispunt waar je omhoog gaat richting Kijkduin linksaf gaan. Langs die weg is ook parkeergelegenheid, en achterin is een groot parkeerterrein. Gratis :)
F means you're fucked
  donderdag 1 november 2012 @ 15:36:59 #9
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118707721
Net een uurtje gelopen, wilde ff het aangepaste parcours van de 10K aanstaande zondag lopen. Het is er nóg zwaarder op geworden! En als de wind zo blijft staan, hebben we die op het strand (het laatste deel van de loop dus) ook pal tegen.

Must do: Rustig starten zondag!
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 november 2012 @ 15:38:07 #10
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118707757
quote:
5s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:15 schreef Arquero het volgende:
Gewoon bij GotC en Yur tussenin kruipen op Zaterdag?
pi_118707777
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:38 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Gewoon bij GotC en Yur tussenin kruipen op Zaterdag?
Wordt een beetje lastig. Ik slaap die nacht in Oldenzaal :P
pi_118707812
Nou, dames en heren. Het lijkt erop dat we een huis gekocht hebben in Darfield met shitloads aan (trail)runmogelijkheden in de buurt! O+ Oh, en het huis heeft shitloads aan logeerruimte. Shitloads. Maar dan ook écht shitloads. 8-)
Ja doei.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 november 2012 @ 15:40:16 #13
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118707828
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, dames en heren. Het lijkt erop dat we een huis gekocht hebben in Darfield met shitloads aan (trail)runmogelijkheden in de buurt! O+ Oh, en het huis heeft shitloads aan logeerruimte. Shitloads. Maar dan ook écht shitloads. 8-)
Nou... vanaf wanneer kunnen we boeken?
  donderdag 1 november 2012 @ 15:40:43 #14
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118707839
quote:
Gefeliciteerd met jullie huis *G* *O*
F means you're fucked
  donderdag 1 november 2012 @ 15:40:45 #15
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_118707841
quote:
pics van je zusje huis?
pi_118707853
Als het huis van de markt gehaald is en de hypotheek is goedgekeurd :') :P
Ja doei.
pi_118707863
Gefeliciteerd!
pi_118707872
quote:
10s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:40 schreef kwiwi het volgende:

[..]

pics van je zusje huis?
http://www.faithy.nl/darfield.html

O+
Ja doei.
  donderdag 1 november 2012 @ 15:43:25 #19
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_118707910
quote:
^O^ Dat is me het projectje wel trouwens :P edit: verkeerd gekeken.
pi_118707939
quote:
14s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:43 schreef kwiwi het volgende:

[..]

^O^ Dat is me het projectje wel trouwens :P
Dat valt nog best mee :) gordijnen weghalen etc. gaat al een hoop helpen _O- en dingen als een nieuw keukenwerkblad enzo, maar verder kunnen we er direct in en dan gaandeweg dingen verklussen :)
Ja doei.
  donderdag 1 november 2012 @ 15:45:26 #21
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_118707973
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat valt nog best mee :) gordijnen weghalen etc. gaat al een hoop helpen _O- en dingen als een nieuw keukenwerkblad enzo, maar verder kunnen we er direct in en dan gaandeweg dingen verklussen :)
Sorry ik dacht dat de de plaatjes van de garage bij het woord "bathroom" hoorden :') Nee dan valt het inderdaad mee :P
pi_118707990
quote:
Cute! Gefeliciteerd!
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 1 november 2012 @ 15:46:59 #23
50430 Yuki
Student Midwife
pi_118708028
quote:
Gefeliciteerd!!! *O* *G* *O* :*

SPOILER
♥ || Baby catcher in training || ♥
  donderdag 1 november 2012 @ 15:48:00 #24
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_118708053
Congrats! ^O^
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 november 2012 @ 15:50:15 #25
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118708122
quote:
Wel een project, maar wel gaaf :)