Dat doen we ook wel zonder zo'n TTquote:Op donderdag 1 november 2012 14:18 schreef Mystikvm het volgende:
Goeie TT, nu gaan we het zeker weten 300 posts over koters hebben.
Twee minuten stilte voor HW.quote:
Ik hoop het, hier kan ik ze namelijk wel gewoon verrot schelden, daar is het hun territoriumquote:
Ze zijn nog zwanger.. dus ben bang dat we dat later wel krijgenquote:Op donderdag 1 november 2012 14:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En snoezige babykleertjes. En de eerste stapjes van de kleine.
Oh ja, eerst 12 centimeter ontsluiting en totaal ruptuurtjesquote:Op donderdag 1 november 2012 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zijn nog zwanger.. dus ben bang dat we dat later wel krijgen
Elke stap in de voor mensen standaard ontwikkeling is iets bijzonders, dat er pas zo'n 14 miljard mensen allemaal hetzelfde hebben gedaan dringt toch niet doorquote:Op donderdag 1 november 2012 14:20 schreef Cue_ het volgende:
Gister ook de barman "m'n koter is vrijdag jarig.. Ze krijgt haar eerste fietsje.. een mijlpaal"
ik er nog serieus op in ook
Nog even een waarschuwing toevoegen aan de op: gelieve de drachtige zeekoeien niet te voederen of uit te dagen?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop het, hier kan ik ze namelijk wel gewoon verrot schelden, daar is het hun territorium.
Nee, hier mag/moet het juist! In OUD hebben we een asiel voor ze gebouwdquote:Op donderdag 1 november 2012 14:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog even een waarschuwing toevoegen aan de op: gelieve de drachtige zeekoeien niet te voederen of uit te dagen?
"Ik vraag aan een vriend, hoe gaat het met jou? Zegt iequote:Op donderdag 1 november 2012 14:21 schreef HeatWave het volgende:
Elke stap in de voor mensen standaard ontwikkeling is iets bijzonders, dat er pas zo'n 14 miljard mensen allemaal hetzelfde hebben gedaan dringt toch niet door.
Je mag te hopen voor de dame in kwestie dat de bevruchting wat langer duurde.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Veels te lang voor iets wat met koters te maken heeft
Dat mag, alles mag, leef je uit, wees er blij mee, hou er van, film alles, weet ik het..quote:Op donderdag 1 november 2012 14:22 schreef Mystikvm het volgende:
En al die mijlpalen plakken we in het fotoalbum, begeleid door een grappig tekstje.
Kom je over 6 maanden nog wel even een linkje posten naar de film van de bevalling?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:22 schreef vencodark het volgende:
Ja, ik was ook echt van plan hier mijn zooitje neer te plempen. Juist nu ik toch al zo vreselijk vaak hier kwam.
Ook niet op Facebook?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag, alles mag, leef je uit, wees er blij mee, hou er van, film alles, weet ik het..
MAAR VAL ANDEREN ER NIET MEE LASTIG!!!!!!
Zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |