abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118766972
1 week alleen (wel veel) gechat. Had mijn nummer wel gegeven. Kreeg ik vanochtend opeens een smsje :)! Leuk man! Kleine dingen kunnen soms heel leuk zijn.
pi_118768112
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 01:25 schreef Ernemmertje het volgende:
Godallemachtig. Wat zijn datingsites toch niks meer tegenwoordig. Ben nu al onderhand bijna 3 jaar vrijgezel en die knuppels geilen alleen om mijn uiterlijk. Daar ben je klaar mee zeg. Of zit ik op een verkeerde datingsite ofzo, ik zit op Zoosk via facebook, haha tot nu toe alleen maar knuppeltjes tegengekomen. :') 8)7
Honey don't flatter yourself. Dat doen de heren bij alles met tieten op die site.
pi_118768164
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 02:16 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Kleding optioneel! ~O>
Mij niet gezien met die temperatuur buiten.
pi_118772342
Heb me ook aangemeld bij Badoo en Paiq...

Bij Badoo schiet het nog niet zo op...is een beetje mak.Moet aldaar misschien iets directer overkomen...vindt het alleen soms lastig om aldaar een gesprek te starten.

Bij Paiq heb ik wel gesprekken, maar merk ik soms dat ik de enige ben die interesse toont (vragen stelt) terwijl de ander alleen maar antwoord maar verder niks vraagt :')
pi_118773154
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 13:46 schreef JL... het volgende:

Bij Paiq heb ik wel gesprekken, maar merk ik soms dat ik de enige ben die interesse toont (vragen stelt) terwijl de ander alleen maar antwoord maar verder niks vraagt :')
A; ze is drukker met anderen, B; je bent te saai. Of C; het is gewoon iemand waar totáál geen leven in zit.

In alle drie de gevallen kun je 'r met een gerust hart verwijderen trouwens. O+
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_118773477
Thanks voor de tip...
pi_118773879
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 14:28 schreef JL... het volgende:
Thanks voor de tip...
Iets minder het woordje aldaar gebruiken.
Gratis tip.
pi_118774369
Ik stop met datingsites.. heb je nog een andere foto? Stuurt foto, dame haakt af met kutsmoes of stopt met whatsappen.

Ben er klaar mee
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_118774594
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:06 schreef Spezza19 het volgende:
Ik stop met datingsites.. heb je nog een andere foto? Stuurt foto, dame haakt af met kutsmoes of stopt met whatsappen.

Ben er klaar mee
Dan ben je gewoon niet knap genoeg. :') Ik ken het zelf ook namelijk ;( Dames die op zulke sites zitten willen volgens mij echt super knappe mannen vinden :O
pi_118775098
Ja precies. Super knappe mannen...

Maar dan nog, ik zie er toch echt hetzelfde uit als op de profielfoto :D
pi_118777599
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:29 schreef Spezza19 het volgende:
Ja precies. Super knappe mannen...

Maar dan nog, ik zie er toch echt hetzelfde uit als op de profielfoto :D
Haha toevallig mn Paiq meisje vroeg om meer foto's dus ik die sturen, met het idee, oke zal wellicht afhaken ofzo.
Maar ze vond ze juist leuker dan m'n profielfoto.
pi_118779020
hoi.

ja ik moet nog wat dingen doen. ik zou graag ooit met een meisje willen afspreken. Van internet van zon datingsite

quote:
ik: maar als je dan halverwege de nacht aan de andere kant wil gaan liggen,
zij: Dat wil je niet.
ik: dan is dat misschien vervelend voor de ander, moet je daar overheen kruipen ,e ndan die ander gaan wegduwen enzo
ik: oh dat weet ik niet... geen ervaring
zij: Kun je nagaan hoe zielig het is als je met 2 in een 1-persoonsbed moet liggen.
zij: Ik wel, maar geen vervelende eigenlijk.
ik: Was dat echt een 2 persoons bed? of een matras op de grond?
met matras op de grond ik ook wel. en als de ander dan dichterbij komt en gaat duwen wordt je niet op de grond geduwt.
ik: met echt een 2 persoonsBED . echt een bed val je dan echt uit bed!
zij: Haha.
zij: Nou ja weetje... Ik slaap op mijn buik dus als een jongen daar geen probleem mee heeft ga ik er gewoon bovenop liggen.

wat bedoelt ze hiermee? is dit een soort stille indicatie dat ze op iemand wilgaan liggen netzoals ik ofzo?
ik snap het dan niet helemaal.
of bedoelt ze dat ze op haar buik durft te slapen terwijl dat eng is omdat ademen dan moeilijker is. En dan zegt ze zo van : ik ga gewoon op mijn buik liggen
seduco sum.en ben erg stout
  zaterdag 3 november 2012 @ 17:50:59 #238
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_118779304
Mijn foto op Paiq schoot afgelopen week ineens flink omhoog qua notering, maar keldert nu weer net zo snel. Vind het maar een raar systeem.
pi_118779590
Eindelijk een meid die smst/appt zonder na te denken of er gewacht moet worden om 'hard to get' te spelen. Ideaal.
pi_118779646
Hallo allemaal! Na een tijdje deze topicreeks te hebben gelezen heb ik ook besloten mij in te schrijven voor PaiQ. Ik heb nu drie matches, die eigenlijk niet spraakzaam zijn. Nadat ik een jongen hoog beoordeeld had, heeft hij mij een OneLiner gestuurd. Heb net anderhalf uur met hem gekletst, maar ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik van hem vind. Ben benieuwd verder! :)
pi_118779901
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:03 schreef Amy1990 het volgende:
Hallo allemaal! Na een tijdje deze topicreeks te hebben gelezen heb ik ook besloten mij in te schrijven voor PaiQ. Ik heb nu drie matches, die eigenlijk niet spraakzaam zijn. Nadat ik een jongen hoog beoordeeld had, heeft hij mij een OneLiner gestuurd. Heb net anderhalf uur met hem gekletst, maar ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik van hem vind. Ben benieuwd verder! :)
Dat hoef je toch ook niet na 1.5 uur te bepalen. Maar op Paiq is 1.5 uur al best lang ;).
pi_118779923
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:01 schreef Blue_note het volgende:
Eindelijk een meid die smst/appt zonder na te denken of er gewacht moet worden om 'hard to get' te spelen. Ideaal.
Haha jaa, ik heb zelf zo'n hekel aan die 'hard to get' spelletjes. Als ik contact met een leuke jongen heb, ga ik niet uren/dagen wachten met reageren. Dan stuur ik gewoon iets terug! :)
pi_118780064
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:13 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dat hoef je toch ook niet na 1.5 uur te bepalen. Maar op Paiq is 1.5 uur al best lang ;).
Klopt, heb je helemaal gelijk in! Daarom ben ik benieuwd naar het volgende gesprek!
pi_118780295
Goed, de eerder genoemde dame had OOK een date met een ander gehad die een vervolg krijgt.... das nummer 3 op een rij....

:')
pi_118780352
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:28 schreef Spezza19 het volgende:
Goed, de eerder genoemde dame had OOK een date met een ander gehad die een vervolg krijgt.... das nummer 3 op een rij....

Jij treft het wel steeds zeg!
pi_118780514
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:29 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Jij treft het wel steeds zeg!
Ja, ik ben een bofkont met zulke dames! :')

Ach, ik ben 32, de hoop op de ware en een gezinnetje heb ik al een tijdje opgegeven....
Misschien moet ik maar lekker als Charlie random wijven blijven neuken :+
pi_118780859
quote:
12s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:35 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Jij player.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_118781565
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:13 schreef Blue_note het volgende:

[..]

wat moet er dan gebeuren na 1,5 uur?
seduco sum.en ben erg stout
  zaterdag 3 november 2012 @ 19:23:22 #249
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_118782001
quote:
12s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:35 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ja, ik ben een bofkont met zulke dames! :')

Ach, ik ben 32, de hoop op de ware en een gezinnetje heb ik al een tijdje opgegeven....
jongen zit niet te huilen. Er zijn hier al genoeg jankerts.
pi_118782181
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 19:23 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

jongen zit niet te huilen. Er zijn hier al genoeg jankerts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')