PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
1 was echt super slecht, en BH is minstens even goed als 2 maar ik vond hem zelfs nog leuker. En Revelations is ook super tof en Istanbul is gewoon te vet om doorheen te gaanquote:Op donderdag 1 november 2012 12:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind ze echt veel minder.
1 was niet slecht. Alleen een beetje eentonig. Wanneer je de einde benaderd werd het steeds leuker. Ik zou t als cijfer een 7 geven.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
1 was echt super slecht, en BH is minstens even goed als 2 maar ik vond hem zelfs nog leuker. En Revelations is ook super tof en Istanbul is gewoon te vet om doorheen te gaan
Het begin van 3 was kut, maar waar ik nu ben is hij echt episch
Jij bent wel van de paarden of nietquote:Op donderdag 1 november 2012 12:33 schreef bombmannl het volgende:
ACR is echt een tegenvaller vond ik, alles in 1 stad en geen paard
Eens met de conclusie, niet met de argumentenquote:Op donderdag 1 november 2012 12:33 schreef bombmannl het volgende:
ACR is echt een tegenvaller vond ik, alles in 1 stad en geen paard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 november 2012 12:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij bent wel van de paarden of niet![]()
Sims in een huis plaatsen, bank naast de openhaard, deur uit het huis slopen en dan wachten...quote:Op donderdag 1 november 2012 12:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
Die TT klopt. Ik speel het wel eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sims in een zwembad plaatsen waar ze niet uitkomen. Mu-ha-ha.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:40 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Sims in een huis plaatsen, bank naast de openhaard, deur uit het huis slopen en dan wachten...
En vervolgens wel de goal vieren, maar op zo'n achteloze manier van "Ach, zo maak ik ze wel vaker..."quote:
Trappetje uit het zwembad halen jaquote:Op donderdag 1 november 2012 12:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Sims in een zwembad plaatsen waar ze niet uitkomen. Mu-ha-ha.
Speel het barweinig, speelde Sims 3 best vaak.
quote:Op donderdag 1 november 2012 12:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En vervolgens wel de goal vieren, maar op zo'n achteloze manier van "Ach, zo maak ik ze wel vaker..."
quote:Je vergeet er even bij te vermelden dat het op 3 meter afstand van de doellijn is
Man, die bal krijg ik (zondag 3e klasse reserve) er ook in, met 2 vingers in mijn neus.
Haha dat deed ik ook altijdquote:Op donderdag 1 november 2012 12:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Trappetje uit het zwembad halen ja
Ik speelde het vaak serieus, eerst neuken, kind krijgen, waren kinderen onderhands tieners gingen de ouders dood, vond ik ze niet meer leuk.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Trappetje uit het zwembad halen ja
Als ik het er over heb krijg ik zin om het te spelen. Zelfde als met Rollercoaster Tycoon!quote:Op donderdag 1 november 2012 12:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik speelde het vaak serieus, eerst neuken, kind krijgen, waren kinderen onderhands tieners gingen de ouders dood, vond ik ze niet meer leuk.
Mijn ma was fanatiek in RCT. Een keer ging haar achtbaan exploderen, ze schreeuwde alsof mijn pa dood was.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:44 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Als ik het er over heb krijg ik zin om het te spelen. Zelfde als met Rollercoaster Tycoon!
Welke zijn leuk??quote:Op donderdag 1 november 2012 12:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
+ alle uitbreidingen moet je doen.
Watwatwat? Ga je nou beweren dat je die intikker van Heskey mooier vindt dan die vrouwelijke rainbowflick??quote:
World Adventures, Ambitions(andere beroepen, zijn wel tof), Late Nightquote:
RCT! Zelfgemaakte rollercoasters uit de bocht laten vliegenquote:Op donderdag 1 november 2012 12:44 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Als ik het er over heb krijg ik zin om het te spelen. Zelfde als met Rollercoaster Tycoon!
quote:Op donderdag 1 november 2012 12:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
RCT! Zelfgemaakte rollercoasters uit de bocht laten vliegen
Als iemand een goede link heeft om hem te kunnen downloaden graag DM. Ik heb wel torrents maar is dit voldoende? Download eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
RCT! Zelfgemaakte rollercoasters uit de bocht laten vliegen
Ja gewoon even zoeken op die piraten baai.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:50 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Als iemand een goede link heeft om hem te kunnen downloaden graag DM. Ik heb wel torrents maar is dit voldoende? Download eigenlijk nooit.
Je hebt Sims Freeplay op de iPad.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sims is wel grappig ja, kan ik wel op m'n iPad zetten als de Sims 3 er is
Volgens mij kwam de nieuwe FM vandaag al uit.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:51 schreef DutchSL het volgende:
Morgen komt ook de nieuwe FM uit toch?
Ik heb het sinds 2005 niet meer gespeeld, daarna trok mijn vorige PC het niet meermaar nu kan ik hem weer wel draaien. Nieuwe verslaving dreigt er aan te komen
Ook 3 zie ik nu. Wat is het verschil?quote:Op donderdag 1 november 2012 12:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Je hebt Sims Freeplay op de iPad.
Gratis en niet gratis I guess.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ook 3 zie ik nu. Wat is het verschil?
Speel het sinds 2006, en heb ieder jaar een tijdje gehad dat ik er helemaal verslaafd aan was. Helaas klopt de Turkse competitie van geen kanten.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:51 schreef DutchSL het volgende:
Morgen komt ook de nieuwe FM uit toch?
Ik heb het sinds 2005 niet meer gespeeld, daarna trok mijn vorige PC het niet meermaar nu kan ik hem weer wel draaien. Nieuwe verslaving dreigt er aan te komen
Volgens mij is dat een gratis Facebook spelletje.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ook 3 zie ik nu. Wat is het verschil?
Nee is geen gratis FB spel, dat is Sims Social...quote:Op donderdag 1 november 2012 12:56 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een gratis Facebook spelletje.En dat van EA gewoon de originele.
Is die regel er ook IRL ?quote:Op donderdag 1 november 2012 12:55 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Speel het sinds 2006, en heb ieder jaar een tijdje gehad dat ik er helemaal verslaafd aan was. Helaas klopt de Turkse competitie van geen kanten.De scouts die de database voor Turkije invullen zijn allemaal Galatasaray-geil en geven té hoge beoordelingen aan de spelers.
Ook het feit dat je na het eerste seizoen, maar 5 buitenlanders in de selectie mag is een nadeel deze versie. Dan zit je gewoon vast aan dezelfde Turkse voetballers.
Ooh zometeen maar even kijken welke leuk is. Instalousquote:Op donderdag 1 november 2012 12:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee is geen gratis FB spel, dat is Sims Social...
Ja, in Turkije mag je nu maximaal 6 buitenlands spelers in de basis en 2 op de bank. Volgend jaar gaat dat veranderen naar 5 en 2 op de bank. Dus je zit steeds met Turkse voetballers die vaak net niet zijn buiten een paar uitzonderingen.quote:
Zo kunnen Turkse voetballers zich wel beter ontwikkelenquote:Op donderdag 1 november 2012 12:59 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ja, in Turkije mag je nu maximaal 6 buitenlands spelers in de basis en 2 op de bank. Volgend jaar gaat dat veranderen naar 5 en 2 op de bank. Dus je zit steeds met Turkse voetballers die vaak net niet zijn buiten een paar uitzonderingen.
Ook een van de grootste redenen waarom Turke clubs in Europa weinig tot niets presteren.
Het is maar hoe je het bekijkt. Nu hebben in ieder geval 5 Turkse spelers een basis plaats en hoeven niet te concurreren met anderen.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zo kunnen Turkse voetballers zich wel beter ontwikkelenGoed voor het Turkse elftal.
Dan heb je zon regel en dan zet je Dirk Kuyt in de basisquote:Op donderdag 1 november 2012 12:59 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ja, in Turkije mag je nu maximaal 6 buitenlands spelers in de basis en 2 op de bank. Volgend jaar gaat dat veranderen naar 5 en 2 op de bank. Dus je zit steeds met Turkse voetballers die vaak net niet zijn buiten een paar uitzonderingen.
Ook een van de grootste redenen waarom Turke clubs in Europa weinig tot niets presteren.
Zal wel meer zijnquote:Op donderdag 1 november 2012 12:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Gratis en niet gratis I guess.
quote:Op donderdag 1 november 2012 12:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Eens met de conclusie, niet met de argumenten
AC II vind ik zo'n tof verhaal hebben, die staat bovenaan gevolgd door Brotherhood, daarna ACI (voor het moment dat ik het speelde, als die nu uitkwam zou het een teleurstelling zijn uiteraard) en Revelations vind ik de minste (maar nog steeds wel ruim voldoende).
Het begin van AC 3 vind ikn og niet zo geweldig.Het wordt echt heel vet, begin vond ik ook nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het echt heel saai, alleen het einde was tofquote:Op donderdag 1 november 2012 12:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
1 was niet slecht. Alleen een beetje eentonig. Wanneer je de einde benaderd werd het steeds leuker. Ik zou t als cijfer een 7 geven.
Maar het zal wel komen omdat Istanbul mijn favoriete stad is en ik het daarom zo vet vond, maar ik vond het echt een heel tof spel
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Alleen maar goed lijkt me die regel?quote:Op donderdag 1 november 2012 13:02 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt. Nu hebben in ieder geval 5 Turkse spelers een basis plaats en hoeven niet te concurreren met anderen.
En als met het Turkse elftal gaat het al jaren niet zo goed. Op een paar leuke momenten na heeft dat elftal ook helemaal niks gepresteerd. Het EK in 2008 was leuk, maar daar kwam ook heel veel geluk bij kijken.
Door jou is mijn ac2 weer aan het instaleren hahaquote:Op donderdag 1 november 2012 13:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het wordt echt heel vet, begin vond ik ook niets
[..]
Ik vond het echt heel saai, alleen het einde was tof
Maar het zal wel komen omdat Istanbul mijn favoriete stad is en ik het daarom zo vet vond, maar ik vond het echt een heel tof spel
Graag gedaanquote:Op donderdag 1 november 2012 13:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Door jou is mijn ac2 weer aan het instaleren haha
Kuyt wordt jammer genoeg in Turkije gezien als een grote speler door zijn status bij Liverpool en het Nederlands elftal.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan heb je zon regel en dan zet je Dirk Kuyt in de basis![]()
Ja, en door die basisplaats krijgen ze meer ervaring met goede voetballers, beter voor de ontwikkelingquote:Op donderdag 1 november 2012 13:02 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt. Nu hebben in ieder geval 5 Turkse spelers een basis plaats en hoeven niet te concurreren met anderen.
En als met het Turkse elftal gaat het al jaren niet zo goed. Op een paar leuke momenten na heeft dat elftal ook helemaal niks gepresteerd. Het EK in 2008 was leuk, maar daar kwam ook heel veel geluk bij kijken.
Zal aan de ene kant wel kunnen, maar is volgens mij tegen de regels van de EU om te verbieden dat een Italiaan bijvoorbeeld niet mag voetballen in Duitsland omdat ze daar al 4 hebben.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:04 schreef DutchSL het volgende:
Als ze die regel overal invoeren gaat de BPL overvleugeld worden door La Liga, Serie A, Bundesliga en wellicht zelfs Ligue 1.
Kan ook in FUT als je een beetje puzzeltquote:Op donderdag 1 november 2012 13:06 schreef Toefjes het volgende:
FM spelen lijkt me best raar. Kun je Lavezzi en Balotelli gewoon naast elkaar zetten, of Ibra en Ronaldo
Ik weet nog dat ik in het AZ forum zei dat AZ Danny Koevermans moest kopen. Ik werd helemaal met de grond gelijk gemaaktquote:Op donderdag 1 november 2012 13:06 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Kuyt wordt jammer genoeg in Turkije gezien als een grote speler door zijn status bij Liverpool en het Nederlands elftal.
Toen ik op Fenerbahce forums vertelde dat het een middelmatige voetballer was en beter een andere buitenlander konden aantrekken werd ik door honderden tegelijk aangevallen.En na zijn paar doelpunten begin van het seizoen ook keer op keer gequote op mijn reactie waar ik dat vertelde.
Nu ziet de helft pas dat het eigenlijk een techniekloze werkpaard is die 0,0 creativiteit toevoegt.
Voordat PSV hem had of erna?quote:Op donderdag 1 november 2012 13:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik in het AZ forum zei dat AZ Danny Koevermans moest kopen. Ik werd helemaal met de grond gelijk gemaakt
Kan wel, maar vaak heb je dan problemen dat ze elkaar niet begrijpen waardoor ze beide niet op volle 100% kunnen spelen. Dus af en toe kijken of de spelers een beetje dezelfde taal spreken wilt ook wel helpen.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:06 schreef Toefjes het volgende:
FM spelen lijkt me best raar. Kun je Lavezzi en Balotelli gewoon naast elkaar zetten, of Ibra en Ronaldo
Dat kan in Fifa ook in manager mode, als je genoeg geld hebt (maar dat moet je in FM ook hebben).quote:Op donderdag 1 november 2012 13:06 schreef Toefjes het volgende:
Herkenbaarquote:Op donderdag 1 november 2012 13:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik in het AZ forum zei dat AZ Danny Koevermans moest kopen. Ik werd helemaal met de grond gelijk gemaakt
Weet ik, maar bedoel dat je dan helemaal de FUT denkwijze overboord moet gooien. Gewoon de speler kunnen kopen van wie je denkt dat hij het het beste zal gaan doenquote:Op donderdag 1 november 2012 13:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kan ook in FUT als je een beetje puzzeltOf Carrière.
Oh zoquote:Op donderdag 1 november 2012 13:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weet ik, maar bedoel dat je dan helemaal de FUT denkwijze overboord moet gooien. Gewoon de speler kunnen kopen van wie je denkt dat hij het het beste zal gaan doen
Ik moest ook zo hard lachenquote:Op donderdag 1 november 2012 13:18 schreef Rijst het volgende:
Dont you reconize me? It's a me MARIO!
![]()
![]()
![]()
FM is dé Voetbal-Game.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:06 schreef Toefjes het volgende:
Daarom. John Frusciante.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
de oude john mayer =
nieuwe albums zijn veel minder
Kun je doen. Heb er niet mee gespeeld. Het ligt vooral in je persoonlijke voorkeur voor spelers en daarna kijken of het je bevalt. Als het niet bevalt verkoop je het weer en start je het proces overnieuw opquote:Op donderdag 1 november 2012 13:44 schreef Djeetje het volgende:
dit team maken ? http://www.futhead.com/fifa/squads/663552/#squad-player
zwaar lefuh.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
Man zeg, ik heb gewoon 50 opdrachten gemaakt voor Nederlands in 1 uur. Nu hoef ik 4 weken er niets meer aan te doen.
Ziet er beter uit dan die andere. Misschien Arteta voor Garcia, omdat je dan Koscielny ook 9 chem geeft.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:46 schreef Djeetje het volgende:
heb nu dit team namelijk http://www.futhead.com/fifa/squads/675703/
oh.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
'
Nee hoor, gewoon doorwerken, hoef je het later niet te doen.
S.Given?quote:Op donderdag 1 november 2012 13:49 schreef forztwente het volgende:
Wat is de best betaalbare keeper in de Premier Leage?
Dat was 10 jaar geleden al een kuttoetsquote:Op donderdag 1 november 2012 13:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mathijs, heb je Micro al gemaakt? Best een kuttoets, maar de meeste vragen stonden op internet
Vind het ook het enige kutvak wat we hebbenquote:Op donderdag 1 november 2012 13:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat was 10 jaar geleden al een kuttoets
Prijselasticiteiten enzo toch? Werd er ook nooit zo vrolijk vanquote:Op donderdag 1 november 2012 13:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vind het ook het enige kutvak wat we hebben
Ja maar dat vind ik niet het grote probleemquote:Op donderdag 1 november 2012 13:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prijselasticiteiten enzo toch? Werd er ook nooit zo vrolijk van
Ik heb meer moeite met nutsfuncties etc.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prijselasticiteiten enzo toch? Werd er ook nooit zo vrolijk van
Ben je wel ingelogd?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:02 schreef vanpers het volgende:
Ben ik nu zo dom?
Als ik bij futhead een team samenstel en op save druk is iedereen weer weg, ben ik dan zo dom dat ik wat over het hoofd zie?
Makkie man, gewoon kromme lijnen tekenenquote:Op donderdag 1 november 2012 14:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb meer moeite met nutsfuncties etc.
Was het maar zo simpelquote:Op donderdag 1 november 2012 14:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Makkie man, gewoon kromme lijnen tekenen
Misschien ff opnieuw inloggen.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:08 schreef Vraagje100 het volgende:
Huh heb net divisie 2 gespeeld heb 16 punten gehaald (5-1-4). En nu keer ik terug in fut menu heb ik geen divisie coins gekregen en staat er nog steeds 16 punten en 0 resterende wesdtrijden????
Ik had ook 4 finales nodig om hem te winnen, daarna heb ik hem niet meer geprobeerdquote:Op donderdag 1 november 2012 14:08 schreef ThadCastle het volgende:
Eindelijk dat Bronze toernooi gewonnen. Na 3 finales verloren te hebben, was de 4de succesvol
Maja je wint er ook maar 1k mee, niet écht de moeite imoquote:Op donderdag 1 november 2012 14:11 schreef vandermar het volgende:
Ik heb zonet de zilveren finale gelijk gewonnen, voor het eerst dat ik dat toernooi speeldemoet alleen nog het normale bronzen toernooi winnen. Normaal speel ik alle toernooien alleen die bronzen
Het zilvere toernooi heb ik ook al paar keer gewonnen, maar nu ga ik meer voor het plezier die toernooien in. Tuurlijk probeer ik te winnen, maar ik ga niet alleen maar sweaty spelen. Hoopte eigenlijk dat er ook iets van Max Silver seasons kwam ofzo, zou ook wel leuk zijnquote:Op donderdag 1 november 2012 14:11 schreef vandermar het volgende:
Ik heb zonet de zilveren finale gelijk gewonnen, voor het eerst dat ik dat toernooi speeldemoet alleen nog het normale bronzen toernooi winnen. Normaal speel ik alle toernooien alleen die bronzen
Ik heb bijna alleen nog maar bronze toernooien gespeeld, ik heb nog maar 1 silver team maar daarmee heb ik 2x van Rijst verloren en voor de rest heb ik daar geen wedstrijden mee gespeeld.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:11 schreef vandermar het volgende:
Ik speel niet echt sweaty maar wil wel winnenquote:Op donderdag 1 november 2012 14:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Het zilvere toernooi heb ik ook al paar keer gewonnen, maar nu ga ik meer voor het plezier die toernooien in. Tuurlijk probeer ik te winnen, maar ik ga niet alleen maar sweaty spelen. Hoopte eigenlijk dat er ook iets van Max Silver seasons kwam ofzo, zou ook wel leuk zijn
Ik heb een vrij goedkoop zilver team en speelt echt heel erg fijnquote:Op donderdag 1 november 2012 14:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb bijna alleen nog maar bronze toernooien gespeeld, ik heb nog maar 1 silver team maar daarmee heb ik 2x van Rijst verloren en voor de rest heb ik daar geen wedstrijden mee gespeeld.
Welke browser gebruik je?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:11 schreef vanpers het volgende:
Geef mijn team een naam, kies een formatie.
Druk op het poppetje, vul een naam in en druk op die speler.
Als ik daarna rechtsboven op save druk is heel mijn opstelling leeg.
Vergeet ik hier nu iets?
Ik heb die bronzen als eerste gespeeld (en was ook het eerste toernooi dat ik won)...vond dat best leuk om te spelen. Ik heb grotere hekel aan offline tournamentsquote:Op donderdag 1 november 2012 14:11 schreef vandermar het volgende:
Link?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:14 schreef vandermar het volgende:
Ik heb een vrij goedkoop zilver team en speelt echt heel erg fijn
Volgens mij kan dat idd nietquote:Op donderdag 1 november 2012 14:17 schreef Janeiros het volgende:
Iemand anders hier het probleem dat die tijdens season uit de pot wordt gegooid ivm ea servers.. Of zou het kunnen zijn dat ik EA Web app aan heb en de ps3 :p
quote:
Moet je even googlen over geheimdhoudingsplicht.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:20 schreef Fuszy het volgende:
Misschien een domme vraag om hier te stellen, maar misschien weten jullie het. Ik kan het zo 1,2,3 niet vinden.
Stel er is iemand die psychiatrische hulp heeft en dus een psychiater bezoekt. Daar worden uiteraard dingen besproken en naar oplossingen gezocht. Stel de enige oplossing of één van de oplossingen bevat een beslissing die jouw leven drastisch zal veranderen, omdat het een link heeft met het herstel van die patiënt. Zou je daarover ingelicht worden? Ik neem aan van wel. Lijkt mij wel logisch. of mogen zij er niet over praten wegens geheimhouding?
Mmm zal het eens op een andere computer proberenquote:Op donderdag 1 november 2012 14:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Welke versie ?
Heb je het ook geprobeerd in Firefox of Chrome ?
Ik heb in career mode nog nooit een speler gezien die zo snel moe is als Lukokiquote:Op donderdag 1 november 2012 14:20 schreef vandermar het volgende:
Lukoki vind ik trouwens vreselijk. is alleen snel. Misidjan speelt op de een of andere manier veel chiller
Kan er helaas niets over vinden of ik kijk verkeerd.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Moet je even googlen over geheimdhoudingsplicht.
Ik vind Lukoki heerlijk spelen; snelheid natuurlijk, dribbelt prima, goed schot...daarbij moet ik echt geen Stillempies als Misidjan in mijn teamquote:Op donderdag 1 november 2012 14:20 schreef vandermar het volgende:
Lukoki vind ik trouwens vreselijk. is alleen snel. Misidjan speelt op de een of andere manier veel chiller
Dat zal het denk ik wel zijnquote:Op donderdag 1 november 2012 14:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb in career mode nog nooit een speler gezien die zo snel moe is als Lukoki
Je ex?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:20 schreef Fuszy het volgende:
Misschien een domme vraag om hier te stellen, maar misschien weten jullie het. Ik kan het zo 1,2,3 niet vinden.
Stel er is iemand die psychiatrische hulp heeft en dus een psychiater bezoekt. Daar worden uiteraard dingen besproken en naar oplossingen gezocht. Stel de enige oplossing of één van de oplossingen bevat een beslissing die jouw leven drastisch zal veranderen, omdat het een link heeft met het herstel van die patiënt. Zou je daarover ingelicht worden? Ik neem aan van wel. Lijkt mij wel logisch. of mogen zij er niet over praten wegens geheimhouding?
helaas welquote:
Dankje, dat werkt wel.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Welke versie ?
Heb je het ook geprobeerd in Firefox of Chrome ?
Proficiatquote:Op donderdag 1 november 2012 14:28 schreef GuRBuH het volgende:
Toch geen Koos WerkloosMn chef heeft net zolang gezeurd tot ze me een vast contract gaven
quote:Op donderdag 1 november 2012 14:28 schreef GuRBuH het volgende:
Toch geen Koos WerkloosMn chef heeft net zolang gezeurd tot ze me een vast contract gaven
Redelijke allround speler (qua stats), en 74-rated, en BPL he...quote:Op donderdag 1 november 2012 14:27 schreef ThadCastle het volgende:
Waarom is Faurlin van QPR 5k waard?
Ja maar zelfs voor BPL allround begrippen is hij matig.. Ach dan maar een andere argentijnse CMquote:Op donderdag 1 november 2012 14:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Redelijke allround speler, en 74-rated, en BPL he...
Had bij mij geen nutquote:Op donderdag 1 november 2012 14:28 schreef GuRBuH het volgende:
Feli!quote:Op donderdag 1 november 2012 14:28 schreef GuRBuH het volgende:
Bouchra van Persie erin zetten. Die schijnt kopend wel heel sterk te zijn.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:44 schreef vanpers het volgende:
Vraag me ook af of jullie mijn 2 openstaande plekken in kunnen vullen.
Speel graag met snelle (buitenste)middenvelders en kopsterke aanvallers om variatie in mijn spel te brengen.
Zelf ben ik een van Persie fan dus hij staat op CAM omdat ik hem kopend te zwak vindt.
http://www.futhead.com/fifa/squads/750007/
RvPquote:Op donderdag 1 november 2012 14:44 schreef vanpers het volgende:
Speel graag met snelle (buitenste)middenvelders en kopsterke aanvallers om variatie in mijn spel te brengen.
Zelf ben ik een van Persie fan dus hij staat op CAM omdat ik hem kopend te zwak vindt.
Denk dat je Falcao beter weg kan halenquote:Op donderdag 1 november 2012 14:44 schreef vanpers het volgende:
Als je dan toch een sterke kopper wil naast Falcao, dan is misschien Higuain een optie..maar de chem is ver te zoeken met v Persie erbij...quote:Op donderdag 1 november 2012 14:44 schreef vanpers het volgende:
Genoeg andere opties op CAM als je Higuain erbij zet toch?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:49 schreef vanpers het volgende:
Fijn jullie meningen te horen,
Walcot heb ik al in mijn team dus die laat ik liever staan.
Heb voor falcao gekozen omdat het een van de beste koppers is en voor van Persie omdat ik fan van hem ben,
Maar als jullie me weten te overtuigen van andere alternatieven sta ik daar voor open.
Met Falcao ga je geen goede chem krijgen.., Als je toch alleen een goede kopper wil, kun je ook gewoon voor een BPL spits gaan.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:49 schreef vanpers het volgende:
Heb voor falcao gekozen omdat het een van de beste koppers is en voor van Persie omdat ik fan van hem ben,
Maar als jullie me weten te overtuigen van andere alternatieven sta ik daar voor open.
Sorry, ik heb nu even geen zin in een debatclub. Je vroeg om tips, die kreeg je. Als jij toch zo door wil gaan, succes.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:49 schreef vanpers het volgende:
Falcao is in Fifa een hele slechte kopperquote:Op donderdag 1 november 2012 14:49 schreef vanpers het volgende:
Er zijn best wel wat goede Noorse voorhoedespelers (Elyounoussi voorop, die spits van ManU, etc) en middenvelders. En Afrikanen die in de Noorse competitie spelen.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:50 schreef ThadCastle het volgende:
Waarom zijn die zilvere noren zo duur?Hovland 12k terwijl hij in die competitie speelt. Is iemand hem aan het pricefixen of is hij dat gewoon waard?
Hij is dat gewoon waard, kijk maar naar zijn statsquote:Op donderdag 1 november 2012 14:50 schreef ThadCastle het volgende:
Waarom zijn die zilvere noren zo duur?Hovland 12k terwijl hij in die competitie speelt. Is iemand hem aan het pricefixen of is hij dat gewoon waard?
Oke, en viergever wordt die gefixed door iemand van hier? Kan me herinneren dat hij voor minder ging dan 6k..quote:Op donderdag 1 november 2012 14:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is dat gewoon waard, kijk maar naar zijn stats1.90, 76 pace en 90 strength.
Die werd een paar weken geleden gepricefixed door iemand die DalglishLiverpool heette ofzo.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke, en viergever wordt die gefixed door iemand van hier? Kan me herinneren dat hij voor minder ging dan 6k..
Nouja ik hoef niet zo nodig zo door te gaan.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry, ik heb nu even geen zin in een debatclub. Je vroeg om tips, die kreeg je. Als jij toch zo door wil gaan, succes.
Die is niet zo knap als Viergever.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:55 schreef vandermar het volgende:
Waarom is Kalas dan niet zo duur? 80 pace 84 strength, 84 jumping.
Springen knul.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:56 schreef Rijst het volgende:
Hoe de fuck kom ik hier op???
[ afbeelding ]
Vanaf de andere kant?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:56 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Gebruik je sterrenstof man.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:56 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat hij behalve zijn schot heel erg goed isquote:Op donderdag 1 november 2012 14:27 schreef ThadCastle het volgende:
Waarom is Faurlin van QPR 5k waard?
Kleine spoiler voor een eventuele volgende keer dat je vast komt te zittenquote:Op donderdag 1 november 2012 15:01 schreef Rijst het volgende:
Oh ik hoefde alleen omdat ronde ding te gaan staan
Vet spel he ACII?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:01 schreef Rijst het volgende:
Oh ik hoefde alleen omdat ronde ding te gaan staan
![]()
[ afbeelding ]
Oke misschien dat ik hem later nog koop. Heb nu dit:quote:Op donderdag 1 november 2012 15:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Omdat hij behalve zijn schot heel erg goed is
quote:Op donderdag 1 november 2012 15:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke misschien dat ik hem later nog koop. Heb nu dit:Di Santo schijnt erg goed te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Remy en IF Gignacquote:Op donderdag 1 november 2012 15:08 schreef vanpers het volgende:
Heb mijn team dus aangepast en een beetje naar jullie geluisterd.
Twijfel nog wel tussen Valencia en Walcott maar heb op jullie aanraden hier voor Valencia gekozen.
Wie moeten dan mijn 2 spitsen worden als voor mij vooral belangrijk is dat ze goed kunnen koppen.
quote:Op donderdag 1 november 2012 15:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Di Santo schijnt erg goed te zijn.
IF Wellbeck is misschien een optie?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:08 schreef vanpers het volgende:
Twijfel nog wel tussen Valencia en Walcott maar heb op jullie aanraden hier voor Valencia gekozen.
Wie moeten dan mijn 2 spitsen worden als voor mij vooral belangrijk is dat ze goed kunnen koppen.
Dit moet ook wel het meest achterlijke bericht zijn die ik heb ontvangenquote:Op donderdag 1 november 2012 15:08 schreef DutchSL het volgende:
Ben om een hoop dingen uitgescholden, maar nog nooit omdat ik geen manager gebruik
Dit heb ik ook wel eens gehad, maar dat had toen te maken met een brakke HDMI kabelquote:Op donderdag 1 november 2012 15:10 schreef Tim86 het volgende:
Bizar gisteren..had een corner tegen, hij neemt hem, halverwege de corner gaat het beeld op zwart en de bal ligt er ineens in..
Bent en Mirallas!quote:Op donderdag 1 november 2012 15:08 schreef vanpers het volgende:
Demba Ba sowieso, hij is de beste kopper met voldoende pace.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:08 schreef vanpers het volgende:
RF toch?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:13 schreef vandermar het volgende:
Sturridge is trouwens een geniale LFstaat hij toch nog vrij dicht bij het centrum en zijn finesse is nogsteeds
Bedoel ikquote:
Ik had Ba eerst ook, maar vond hem echt bizar slecht. Totaal onopvallend.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Demba Ba sowieso, hij is de beste kopper met voldoende pace.
Kun je of een langzame grote spits als Dzeko of Adebayor er naast zetten of een snelle grote spits met wat minder heading zoals Balotelli. Of een iets kleinere allround spits zoals Torres.
Ik heb Ba met Mirallas. Speelt heel aardig hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 15:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik had Ba eerst ook, maar vond hem echt bizar slecht. Totaal onopvallend.
Firenzequote:Op donderdag 1 november 2012 15:15 schreef Rijst het volgende:
Ben net van de Giotto Campanile. Dat was pas vet![]()
[ afbeelding ]
Die heb ik serieus een keer beklommen, staat naast Il Duomoquote:Op donderdag 1 november 2012 15:15 schreef Rijst het volgende:
Ben net van de Giotto Campanile. Dat was pas vet![]()
[ afbeelding ]
Vast niet beklommen vanaf de gevelquote:Op donderdag 1 november 2012 15:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die heb ik serieus een keer beklommen, staat naast Il Duomo![]()
Wat een tering-end klimmen was dat zeg
Dat is in Florence toch?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:15 schreef Rijst het volgende:
Ben net van de Giotto Campanile afgesprongen. Dat was pas vet![]()
[ afbeelding ]
Waarom de moeilijke weg, als er binnen gewoon een trappenhuis is?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vast niet beklommen vanaf de gevel
Florence heet Firenze in het Italiaansquote:
In 1490 ofzo was het nog niet open voor toerisme denk ik.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom de moeilijke weg, als er binnen gewoon een trappenhuis is?
Weet ik, ik ben er geweest. Had je post nog niet gezien.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Florence heet Firenze in het Italiaans
Venetië -> Venezia
Turijn -> Torino
Napels - Napoli
etc
Italiaanse namen klinken veel mooier.
Van Persie vind ik trouwens helemaal niet zo goed in deze Fut.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:20 schreef vanpers het volgende:
Veel verschillende meningen merk ik wel.
Heb op het moment Llorente met Aduriz, die ik zolang ik het geld voor nieuwe nog niet heb kan laten staan zonder chem te verliezen.
Bijna alles klinkt mooi in het Italiaans...zeker met die handgebaartjes erbijquote:Op donderdag 1 november 2012 15:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Florence heet Firenze in het Italiaans
Venetië -> Venezia
Turijn -> Torino
Napels - Napoli
etc
Italiaanse namen klinken veel mooier.
Nope, tof team!quote:Op donderdag 1 november 2012 15:20 schreef Djeetje het volgende:
iemand nog tips voor me team ?
http://www.futhead.com/fifa/squads/675703/#squad-player
Ik zou alleen David Silva vervangen door een CAM die geen 2* weak foot heeft.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nope, tof team!
Balotelli ipv Hernandez!
Is misschien ook wel zo, maar hij moet er inquote:Op donderdag 1 november 2012 15:21 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Van Persie vind ik trouwens helemaal niet zo goed in deze Fut.
Nasriquote:Op donderdag 1 november 2012 15:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zou alleen David Silva vervangen door een CAM die geen 2* weak foot heeft.
Of een fan van middenvelders die kunnen schietenquote:Op donderdag 1 november 2012 15:25 schreef laucas het volgende:
Javi Garcia ipv Milner
Of je moet een fan van Milner zijn
Nice team, misschien Rooney voor Silva?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:20 schreef Djeetje het volgende:
iemand nog tips voor me team ?
http://www.futhead.com/fifa/squads/675703/#squad-player
Ja is ook wel persoonlijk natuurlijk... ik zet zelf liever voetballers op CDM maar ik had wel een beter schot verwacht van Javi G.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Of een fan van middenvelders die kunnen schietenen iets sneller zijn.
Milner is voetballend toch ook gewoon beter dan Garcia? Alleen minder sterk defensief.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:30 schreef laucas het volgende:
[..]
Ja is ook wel persoonlijk natuurlijk... ik zet zelf liever voetballers op CDM maar ik had wel een beter schot verwacht van Javi G.
Nog nooit geweest?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:31 schreef Rijst het volgende:
Ik zou bijna zelf naar Italie willen door dit spelletje
Ja dat bedoelde ik ookquote:Op donderdag 1 november 2012 15:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Milner is voetballend toch ook gewoon beter dan Garcia? Alleen minder sterk defensief.
Die truuk bestaat al heel lang, gewoon de corner nemen en dan een custom corner selecteren.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:10 schreef Tim86 het volgende:
Bizar gisteren..had een corner tegen, hij neemt hem, halverwege de corner gaat het beeld op zwart en de bal ligt er ineens in..
quote:Op donderdag 1 november 2012 15:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bijna alles klinkt mooi in het Italiaans...zeker met die handgebaartjes erbij
Dit. Is ook mijn favoriete vakantieland, ben er al een keer of 8 geweest. Venetie, Rome, Milaan, Lucca, Firenze, Sienam de meren in het Noorden. Prachtige taal, goede keuken...wat wil een mens nog meerquote:Op donderdag 1 november 2012 15:33 schreef DutchSL het volgende:
Italië vind ik echt het mooiste land van Europa en waarschijnlijk de wereld qua combinatie van natuurpracht en cultuurpracht.
Alleen jammer dat ze niet met geld kunnen omgaan
Valt wel mee hoor in Italië, vooral in de wat meer ontwikkelde gebieden.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nope. Ik vind die landen maar naar waar ze amper Engels spreken
Die streek ten noorden Milaan zo rond Varese/Como/Lugano (Zwitserland).quote:Op donderdag 1 november 2012 15:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit. Is ook mijn favoriete vakantieland, ben er al een keer of 8 geweest. Venetie, Rome, Milaan, Lucca, Firenze, Sienam de meren in het Noorden. Prachtige taal, goede keuken...wat wil een mens nog meer
enige keer dat ik het heb meegemaakt. Gelukkig wel gewonnenquote:Op donderdag 1 november 2012 15:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die truuk bestaat al heel lang, gewoon de corner nemen en dan een custom corner selecteren.
Ooit die documentaire van Thomas Dekker gezien? Die woonde naar ik meen in Lucca, in zo'n oud pand, recht aan zo'n ouderwetse campo...prachtigquote:Op donderdag 1 november 2012 15:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die streek ten noorden Milaan zo rond Varese/Como/Lugano (Zwitserland).![]()
Als ik ooit belachelijk rijk wordt ga ik daar een tweede huis kopen. En een derde huis aan de Ligurische of Toscaanse kust.
Het is eigenlijk niet eens zo'n goede serie. Maar wel leuk om naar te kijkenquote:Op donderdag 1 november 2012 15:41 schreef Duuc-nl het volgende:
The Walking Dead blijft spannend
Nog aflevering 12 en 13 en dan door naar seizoen 3
Vond ik echt een ruk film. De trailer deed je denken dat er aardig wat actie in zit. Niet dus..quote:Op donderdag 1 november 2012 15:40 schreef vandermar het volgende:
Inglorious Bastards, wat een schitterende film, moet ik nog maar een keer kijken
Hele goeie film jaquote:Op donderdag 1 november 2012 15:40 schreef vandermar het volgende:
Inglorious Bastards, wat een schitterende film, moet ik nog maar een keer kijken
Wij overnachten altijd in Varese, prachtig hotel, maar die weg ernaartoe is echt belachelijk. De snelweg houdt net na de grens op en dan moet je nog heel dat meer rond en al die smalle straatjes door.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als ik ooit belachelijk rijk wordt ga ik daar een tweede huis kopen. En een derde huis aan de Ligurische of Toscaanse kust.
Ik mag hopen dat deze gast niet uit een Engelstalig land komt of dat 1979 niet staat voor z'n geboortejaar.quote:
Verkoop je coinsquote:Op donderdag 1 november 2012 15:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
daarom pesquote:Op donderdag 1 november 2012 15:54 schreef Rijst het volgende:
Nou mn Fifa is dus stukIk zal echt niet de enige zijn in divisie 3.
Staan je poorten wel goed, niet plots een ander IP van je router gekregen?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:54 schreef Rijst het volgende:
Nou mn Fifa is dus stukIk zal echt niet de enige zijn in divisie 3.
lolquote:
Ik heb een team dat ik iedereen aanraadt en waar je alleen mee verliest als je slegt bentquote:Op donderdag 1 november 2012 15:59 schreef poker4lifee het volgende:
25 euro inleg fifa toernooi op poker forum begonnen, 16 deelnemers. 1e ronde moet ik al tegen de man die het toernooi heeft georganiseerdLijkt me dat ie dat niet voor niks heeft gedaan
ik houd liever vast aan wat ik gewend ben van fifa 12 ipv wat nieuws te proberen als ik vanavond al serieus moet gaan spelenquote:Op donderdag 1 november 2012 16:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb een team dat ik iedereen aanraadt en waar je alleen mee verliest als je slegt bent
Het was waarschijnlijk toch Feyenoord.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik houd liever vast aan wat ik gewend ben van fifa 12 ipv wat nieuws te proberen als ik vanavond al serieus moet gaan spelen
Beetje kut alleen dat ik pas 8 potjes h2h heb gespeeld ofzo deze fifa
Ja, als ik zou zeggen een team waarmee je enkel verliest, zou ik arsenal zeggen.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het was waarschijnlijk toch Feyenoord.
Ja zo zonder Gervinho zit het kampioenschap er niet meer in. Hij had Man U en Spurs wel even opgeroldquote:Op donderdag 1 november 2012 16:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, als ik zou zeggen een team waarmee je enkel verliest, zou ik arsenal zeggen.
Nou inderdaad, kom je toch mooi thuis van een koude kermisquote:Op donderdag 1 november 2012 16:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja zo zonder Gervinho zit het kampioenschap er niet meer in. Hij had Man U en Spurs wel even opgerold
Ik ook nu.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Motivatiebrief schrijven voor proefstudeerdag
check je whatsapp dan, ik ga ook voor economie/bedrijfseconomiequote:Op donderdag 1 november 2012 16:18 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik ook nu.![]()
![]()
Door rijst speel ik nu ac revelations ipv schrijven
Ja en ja denk ikquote:Op donderdag 1 november 2012 15:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat deze gast niet uit een Engelstalig land komt of dat 1979 niet staat voor z'n geboortejaar.
34 coins dus ongeveer? Raar, want de minimumprijs is 150.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:31 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]eerst was hij nog discard value
Mooie piccaquote:Op donderdag 1 november 2012 16:31 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]eerst was hij nog discard value
Waarom raar? 1,5 maand geleden kon ik heb nog geeneens kwijt voor 150binquote:Op donderdag 1 november 2012 16:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
34 coins dus ongeveer? Raar, want de minimumprijs is 150.
34 coins =/= 150 coinsquote:Op donderdag 1 november 2012 16:35 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Waarom raar? 1,5 maand geleden kon ik heb nog geeneens kwijt voor 150bin
Daarom PESquote:Op donderdag 1 november 2012 16:40 schreef Fuszy het volgende:
FIWC match gedaan
4-0 achter in de rust en 3 enorme kansen gemist. Na rust heel snel naar 4-3, maar daarna lukte het allemaal niet meer. Laatste minuten ging hij tijd rekken.Zelfde als in FUT dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |