SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou in de APV moeten staan als het verboden is. Ook kan er in tijden van droogte een verbod opgelegd worden, net als op het sproeien van je gazonnetje.quote:Op maandag 19 november 2012 15:13 schreef mithrandirrr het volgende:
Ik heb ook gehoord dat het niet is toegestaan in sommige gemeentes, maar misschien wordt het gedoogt? Heb nog nooit gehoord dat iemand er een boeten voor heeft gekregen. Jullie wel?
Hahaha deze zijn wel erg sterkquote:Op maandag 19 november 2012 11:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Of: "Normaal vraag ik er 50 euro voor, maar de jouwe mag ik wel 200 vragen om hem een beetje toonbaar te maken."
Of: "Natuurlijk, dan ziet de mijne er nog beter uit."
Ik denk dat ze het ook geen tweede keer zullen vragen.quote:Op maandag 19 november 2012 15:56 schreef mithrandirrr het volgende:
[..]
Hahaha deze zijn wel erg sterk
Mijn poetsruimte:quote:Op maandag 19 november 2012 10:35 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Mijne bestaat uit de stoep voor de deur.
Mag volgens mijn nergens ivm bodemverontreiniging?quote:Op maandag 19 november 2012 15:13 schreef mithrandirrr het volgende:
Ik heb ook gehoord dat het niet is toegestaan in sommige gemeentes, maar misschien wordt het gedoogt? Heb nog nooit gehoord dat iemand er een boeten voor heeft gekregen. Jullie wel?
Als er nu auto's weg zijn dan heb je zeker ruimte overquote:Op maandag 19 november 2012 19:16 schreef JohnB52 het volgende:
Neehoor, we hadden er nog n paar autos uitgereden
Je zoekt een uitweg, zolang het niet vriest kan het best. Of iedereen neemt zijn eigen water meequote:Op maandag 19 november 2012 19:27 schreef JohnB52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goddelijker zal de auto wel herkennen van waaruit de foto genomen is?
Wat nu een beetje lastig is: water is afgesloten ivm bevriezen van de leidingen...
En t schijnt dat water wel handig is bij het detailen van je auto?
Geen last van hier, woont sowieso nog 1 andere poetsfreak in de straat(dacht er zelfs al over z'n auto in te ruilen omdat hij ergens een beetje kraakte.), en 1 van de weinigen die het niet snapt(oom) is een vrachtwagenchauffeur die zowel zijn truck, Mazda als Kever cabrio "poetst" met WD40, want dan glimt hij zo lekker..quote:Op maandag 19 november 2012 11:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso, of ik het nou thuis doe of ergens anders. Altijd commentaar
quote:Op woensdag 21 november 2012 09:37 schreef JohnB52 het volgende:
Ja, in 1x goed!
Nu op zoek naar n nieuwe buitenspiegel, die er op zat lag in een tiental stukjes op straat :-(
Dat is waarschijnlijk de beste (en goedkoopste) oplossing.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:42 schreef JohnB52 het volgende:
Linkerspiegel. Eraf gereden helaas. Kleur is EGE.
Zat te denken om 2 nieuwe te kopen op bv winparts.nl en ze zwart te spuiten. Dan heb ik ook weer nieuwe glaasjes.
2e hands al op marktplaats gezocht. Helaas nog niks gevonden.
Kan ook even naar de lokale sloop / franse sloop gaan. Staan genoeg 206'jes..quote:Op woensdag 21 november 2012 09:42 schreef JohnB52 het volgende:
Linkerspiegel. Eraf gereden helaas. Kleur is EGE.
Zat te denken om 2 nieuwe te kopen op bv winparts.nl en ze zwart te spuiten. Dan heb ik ook weer nieuwe glaasjes.
2e hands al op marktplaats gezocht. Helaas nog niks gevonden.
Uhm, durf ik niet te zeggen.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:00 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.winparts.nl/83(...)l-volledig-asferisch
Ik had al gekeken naar ombouw naar elektrische spiegels. Maar volgens mij liggen er geen kabels voor?
Dat klopt. Maar die vragen er waarschijnlijk meer voor dan bij winparts?quote:Op woensdag 21 november 2012 09:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Kan ook even naar de lokale sloop / franse sloop gaan. Staan genoeg 206'jes..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |