Ik zet mijn auto wel ff bij jou neer dan, aangezien ik verzuip in het werkquote:Op maandag 12 november 2012 22:56 schreef mithrandirrr het volgende:
Als het aan pa lag ging hij door de wasstraatHij heeft van't weekend wel zelf de wagen gewassen met de hand!
Komt ook bij dat ik al een tijdje thuis zit en geen werk kan vinden (fijn, tekenaar in de bouw,...) dus de tijd heb ik wel om te detailer en het is natuurlijk wel een hobby van me.
I'm fine with it! (aan auto te werken natuurlijk, niet om thuis te zitten niks doen......................)quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zet mijn auto wel ff bij jou neer dan, aangezien ik verzuip in het werk
Same here. Ben ook meer gaan werken dus minder vrije tijd. Vandaag zou het perfect weer zijn geweest om de auto in de wax te zetten, echter regende het hier plus moet het hele huishouden nog gedaan wordenquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:49 schreef Andyy het volgende:
Zijn jullie nog fanatiek bezig?
Zit de laatste tijd zelf nog al stil, koud en toch kutweer waardoor het binnen no time weer vies is
Redelijk fanatiek. Morgen ga ik met een vriend zijn V50 onder handen nemen. Het weer van de afgelopen week ervaarde ik juist als erg gunstig voor de auto. Droog en geen insecten meer! Nou moet ik er wel bij vermelden dat de mijne altijd binnen staat......quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:49 schreef Andyy het volgende:
Zijn jullie nog fanatiek bezig?
Zit de laatste tijd zelf nog al stil, koud en toch kutweer waardoor het binnen no time weer vies is
Daar heb ik eigenlijk nooit last van, heb denk ik mijn eigen methode.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:58 schreef jitzzzze het volgende:
Hoe zorgvuldig ik iedere keer ook ben met wassen, toch mis ik iedere keer weer stukjes
Tell me, ik heb nu weer een vieze streep midden over het dakquote:Op zondag 18 november 2012 10:24 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk nooit last van, heb denk ik mijn eigen methode.
Gewoon systematisch, deel voor deel. Ik zie sommige mensen wel eens de wildste bewegingen maken, maar dat werkt niet. Werk zelf vaak: Dak, zijkant tot halverwege de deuren, voorkant, zijkanten onderkant + achterkant.quote:Op zondag 18 november 2012 10:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tell me, ik heb nu weer een vieze streep midden over het dak
Zo'n soort systeem had ik ook al gedaan. Ik moet er misschien wat meer de tijd voor nemenquote:Op zondag 18 november 2012 10:46 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Gewoon systematisch, deel voor deel. Ik zie sommige mensen wel eens de wildste bewegingen maken, maar dat werkt niet. Werk zelf vaak: Dak, zijkant tot halverwege de deuren, voorkant, zijkanten onderkant + achterkant.
Even goed opletten dat je gewoon alles geraakt hebt, doe evt. een paneel 2x, zodat de kans dat je wat mist klein is.
Ongeveer hetzelfde systeem hier. Ik pak meestal paneel per paneel, dus een hele deur, omhoog en omlaag dus twee keer.quote:Op zondag 18 november 2012 10:46 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Gewoon systematisch, deel voor deel. Ik zie sommige mensen wel eens de wildste bewegingen maken, maar dat werkt niet. Werk zelf vaak: Dak, zijkant tot halverwege de deuren, voorkant, zijkanten onderkant + achterkant.
Even goed opletten dat je gewoon alles geraakt hebt, doe evt. een paneel 2x, zodat de kans dat je wat mist klein is.
Als ik mensen soms zie rijden met een half gewassen auto denk ik altijd: Was hem dan gewoon niet, dan rijdt je nog minder voor schut.quote:Op zondag 18 november 2012 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo'n soort systeem had ik ook al gedaan. Ik moet er misschien wat meer de tijd voor nemen![]()
Het is zo slecht te zien wat je al wel gedaan hebt en wat niet, ik kom er altijd pas achter als ik weer buiten de wasbox sta
Ik pak de onderkant van de deuren altijd als laatst, omdat deze meestal het meest vies zijn.quote:Op zondag 18 november 2012 11:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde systeem hier. Ik pak meestal paneel per paneel, dus een hele deur, omhoog en omlaag dus twee keer.
Zo erg is het nou ook weer niet; het zijn vaak van die kleine plekjes.quote:Op zondag 18 november 2012 11:01 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Als ik mensen soms zie rijden met een half gewassen auto denk ik altijd: Was hem dan gewoon niet, dan rijdt je nog minder voor schut.
[..]
Ik pak de onderkant van de deuren altijd als laatst, omdat deze meestal het meest vies zijn.
Ik doe:quote:Op zondag 18 november 2012 10:46 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
witte auto's worden eens in de zoveel jaren populair totdat de eigenaren ondervinden waarom het de vorige keer weer impopulair is geworden.quote:Op zondag 18 november 2012 11:23 schreef Adelante het volgende:
Ik heb een witte auto, dus daar zie je heel duidelijk wat je wel/niet gehad hebt
Ik een donkerblauwe, onder TL licht zie je er dus niets vanquote:Op zondag 18 november 2012 11:23 schreef Adelante het volgende:
Ik heb een witte auto, dus daar zie je heel duidelijk wat je wel/niet gehad hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |