zit ook nog te twijfelen, heb nog een halve flesvan de born to bemild serie, Zit zelf nog te twijfelen daarom ook of ik nu uberhaupt zoiets zal kopen; was de auto de eerst komende tijd toch niet echt veel. Maar dan is de Red Mist welweer erg handig, net als de QD+ en die is nog een 10tje goedkoper ook.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
[..]
Kijk ook eens naar C.Pro Reload. Die moet het ook erg goed doen!
Red Mist boost je waxlaag door er een klein laagje wax/sealant aan toe te voegen.
QD is niet te vergelijken met Red Mist, QD+ wel.
Inderdaad, en waarschijnlijk gratis verzendkosten!quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
zit ook nog te twijfelen, heb nog een halve flesvan de born to bemild serie, Zit zelf nog te twijfelen daarom ook of ik nu uberhaupt zoiets zal kopen; was de auto de eerst komende tijd toch niet echt veel. Maar dan is de Red Mist welweer erg handig, net als de QD+ en die is nog een 10tje goedkoper ook.
Maar eerst maar eens de Doldwaze Dodo Donderdag afwachten...
wil ook het een en ander voormijn pa bestellen voor Kerst, en zat sowieso al in de gratis verzenden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Inderdaad, en waarschijnlijk gratis verzendkosten!
Heb ook nog wat spullen nodig misschien.
Als de poorboys tenminste morgenochtend bezorgd wordtquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
[..]
Kijk ook eens naar C.Pro Reload. Die moet het ook erg goed doen!
Red Mist boost je waxlaag door er een klein laagje wax/sealant aan toe te voegen.
QD is niet te vergelijken met Red Mist, QD+ wel.
Laatst ook 1 cadeau gekregen, behoorlijk klein dingetje,maa wil hem gaan gebruiken voor de velgen(moet alleen nog even wheelwax ofzo kopen en de velgen renoveren..)quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als de poorboys tenminste morgenochtend bezorgd wordt
Krijg dit erbij: "Edgeless Soft Foam Hand Applicator" zie ik net, heb ik er net twee gekocht![]()
Maar een gegeven paard moet je niet in de bek zeiken![]()
Die van Meg zijn juist lekker groot en passen goed in de hand, dat wordt echt fijn om mee te polijsten en sealenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:25 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Laatst ook 1 cadeau gekregen, behoorlijk klein dingetje,maa wil hem gaan gebruiken voor de velgen(moet alleen nog even wheelwax ofzo kopen en de velgen renoveren..)
Heb voor het aanbrengen van de wax op de auto een mooi grote rode applicator en een lichtblauwe die bij zo'n Ice Wax pakket zat. (toen ik nog niet zo erg into het poetsen was.)quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die van Meg zijn juist lekker groot en passen goed in de hand, dat wordt echt fijn om mee te polijsten en sealen
Ander microvezel doekje om alles uit te poetsen en klaar is jitzzzze
sealant weet ik zo niet, maar polish kan wel..quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:47 schreef jitzzzze het volgende:
Tijd voor een nieuwe n00bvraag; gebruik je polish en sealant ook op je ruiten, koplampglazen en achterlichten?
Nee, ik heb het nog niet gedaan![]()
Maar wordt het er ook beter van? Want de ruiten polijsten klinkt nou niet bepaald als een solide planquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
sealant weet ik zo niet, maar polish kan wel..
Koplampen e.d. worden er helderder van(tenminste, meestal.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar wordt het er ook beter van? Want de ruiten polijsten klinkt nou niet bepaald als een solide plan
De mijne zijn van glas, niet goedkopie plasticquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:51 schreef mithrandirrr het volgende:
Voor het polijsten van koplampen e.d. moet je wel een licht middel en een lichte pad gebruiken ivm warmte heb ik laatst gehoord. Je krijgt er weer mooie heldere koplampen van
0Ik weet uit ervaring dat sowieso mijn mistlampen ook van glas zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De mijne zijn van glas, niet goedkopie plastic
Ook.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:16 schreef Marco001 het volgende:
[..]
0Ik weet uit ervaring dat sowieso mijn mistlampen ook van glas zijn.
Ach, zoveel verschillen ze toch niet?quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:45 schreef mithrandirrr het volgende:
Aah wacht, ik bedoelde achterlichten,
En de poorboys zijn binnenquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:53 schreef jitzzzze het volgende:
Mezelf net even verwend met:
• Een microfiber washmitt
• Een honingraat droogdoek
• Twee Meguiars applicator pads
• Poorboys World - EXP Pure Sealant
• Poorboys World - Wheel Sealant - 235m
![]()
Oh ja, en 4 remschijven, 8 remblokken en 2 slijtagewaarschuwingscontacten![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:55 schreef JohnB52 het volgende:
Dat zijn geen sinterklaasschuimpjes! Maar klei om je auto mee schoon te maken! ;-)
Bwehehe hij had er bijna 1 opgegeten.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:55 schreef JohnB52 het volgende:
Dat zijn geen sinterklaasschuimpjes! Maar klei om je auto mee schoon te maken! ;-)
quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bwehehe hij had er bijna 1 opgegeten.
Polijsten af, PB wheelsealant gedaan. En nu ben ik er klaar mee.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]Ze smaakten best oke
![]()
Net gewassen, nu polijsten
Zwarte, niet gespoten delen? Zoals bumperstrips? Of dorpels?quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:23 schreef Goddelijker het volgende:
Ja, EX-P kan praktisch overal op (kijk wel uit met zwarte niet gespoten delen!).
Het is wel misschien slim om morgen je auto af te spoelen of even te wassen, door de troep die er nu op gewaaid/geregend is, anders ga je daar weer krassen mee maken als je de EX-P gaat aanbrengen.
Of hij moet binnen staan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |