ik ook...quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:36 schreef benzin het volgende:
Zou alles over hebben voor een vriendinnetje nu
Definieer alles maat. Zou je alles doen om ervoor te zorgen dat je een vriendin hebt binnen 6 maanden?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:36 schreef benzin het volgende:
nee natuurlijk niet, het meisje moet hem leuk vinden en niet schrikken, maar alles wat daar niet op lijkt is haar schuldquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:22 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Definieer alles maat. Zou je alles doen om ervoor te zorgen dat je een vriendin hebt binnen 6 maanden?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:34 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
lekker eenzaam lopen wezen en verder geen contacten hebben...
Dat kan je Benzin toch niet aan doenquote:
Ik denk dat het dit soort opmerkingen zijn waardoor je vaak kritiek krijgt. Want aan de ene kant wil je iets heel graag, maar vervolgens doe je er niets aan. Of niet genoeg. En als dat puur onvermogen is dan is het niet jouw schuld, maar dan wordt het wel tijd om een keer professionele hulp in te schakelen, denk je niet?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:36 schreef benzin het volgende:
Geen leuk zusje? :pquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan je Benzin toch niet aan doen
je hebt een hekel aan je zusje ja?quote:
yo hierquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:50 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Zijn er nog mensen actief in Den Haag hier?
Geen idee maar ik heb wel eens wat gehoord over haar van Cassandraquote:
Rotterdam hier.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:50 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Zijn er nog mensen actief in Den Haag hier?
Benzin verdiend helemaal niemand. Niemand "verdiend" iemand.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee maar ik heb wel eens wat gehoord over haar van CassandraBenzin verdiend iemand die hem begrijpt en dat kan zij denk ik niet
Anders lees je wat ik postquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Benzin verdiend helemaal niemand. Niemand "verdiend" iemand.
nee hoor ik geef t aan, benieuwd wat benzin over heeft voor een meisje of dat hij bij voorbaat opgeeftquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je hebt een hekel aan je zusje ja?
quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
Benzin verdiend iemand die hem begrijpt.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Benzin verdiend helemaal niemand. Niemand "verdiend" iemand.
Dan snap jij dus niet wat ik daarmee bedoelquote:
Dan ligt dat meer aan jou, dan aan mij. Kan ik met enige zekerheid stellen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan snap jij dus niet wat ik daarmee bedoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |