abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118762275
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet bij alle vrouwen, maar een sociaal leven is wel belangrijk. Ik vind het nogsteeds onbegrijpelijk dat je het moeilijker vind om vrienden te maken dan een vriendin te krijgen. Waarom heb je nooit afgesproken met studiegenoten? Met jongens kan je wel praten toch? Des noods om een potje te gamen of zo.
Sorry hoor maar benzin staat echt niet in mijn lijstje van FOK!kers die ik de hand wil schudden buiten FOK! om....
pi_118762284
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:55 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dit is alles wat ik van je post meekreeg. Homo ik kom je klappen. :7
Ho! :{w
Geen slowchat hier :P
pi_118762294
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:53 schreef Geerd het volgende:

[..]

Je ging toch na school of werk?
Maar dat betekent niet dat ik een sociaal leven heb
pi_118762321
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:56 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Sorry hoor maar benzin staat echt niet in mijn lijstje van FOK!kers die ik de hand wil schudden buiten FOK! om....
Benzin heeft wel een beetje als hobby gamen. Zou toch mogelijk moeten zijn om met een studiemaatje of collega na het werk/in het weekend bij hem een keertje te gaan gamen?

Of nog beter, lannen!! _O_
pi_118762332
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Benzin, dat hebben we je (toen in het oude versieren topic) al honderden keren uitgelegd...
:')
En dit. Ongelooflijk... dat zegt genoeg.
pi_118762349
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Benzin heeft wel een beetje als hobby gamen. Zou toch mogelijk moeten zijn om met een studiemaatje of collega na het werk/in het weekend bij hem een keertje te gaan gamen?

Of nog beter, lannen!! _O_
Kom je Quake Wars doen ouwe pik, even mijn laser in je hol proppen. :+ Strogg!!
pi_118762369
Benzin, wat was ook al weer de reden dat al je sociale contacten verwaterden?

Dat heb je ons ooit verteld, maar weet niet meer precies wat je zei maar ik dacht dat dat was "omdat je het onderhouden van contacten zo vermoeiend vond" ofzo, toch?
pi_118762376
Misschien moet ik het maar opgeven.

Ik voel me verrot, ik ga slapen
pi_118762414
Feestje, we bouwen een feestje *O* *O* *O* c_/
pi_118762418
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:56 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hoe is dat relevant?

Irl heeft benzin een masker op dus denk niet dat die studiegenoten hetzelfde beeld hebben van hem als wij hier.
pi_118762425
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:58 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Kom je Quake Wars doen ouwe pik, even mijn laser in je hol proppen. :+ Strogg!!
Ik ben zo'n n00b in dat spel. Het enige dat ik deed was met m'n rocketlauncher op andere mannetjes schieten omdat ik geen flauw idee had wat ik moest doen! :') _O-
Dan stond er iets zoals "Protect the power generator", waar is die powergenerator dat! WTF wat zijn die rode stralen? O shit, dood :')
pi_118762427
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

Dat heb je ons ooit verteld, maar weet niet meer precies wat je zei maar ik dacht dat dat was "omdat je het onderhouden van contacten zo vermoeiend vond" ofzo, toch?
bij is het omdat ze me raar vinden. dat ik verder geen vrienden heb enzo

een beetje een catch 22
Nosce te ipsum.
  zaterdag 3 november 2012 @ 00:01:57 #263
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_118762460
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Irl heeft benzin een masker op dus denk niet dat die studiegenoten hetzelfde beeld hebben van hem als wij hier.
Een masker? Dan verbaast het me niets dat hij geen vrienden heeft, mensen voelen het aan als je je anders voordoet dan je daadwerkelijk bent.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_118762461
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:01 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

bij is het omdat ze me raar vinden. dat ik verder geen vrienden heb enzo

een beetje een catch 22
Ik ben ook raar, maar ik heb wel vrienden! ^O^
Je moet gewoon van je sterke punten gebruik maken! ^O^
pi_118762499
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:59 schreef benzin het volgende:
Misschien moet ik het maar opgeven.

Ik voel me verrot, ik ga slapen
Opgeven is onnodig als je nog niet alle mogelijkheden benut hebt. :) Als je eindelijk de stap zet om met een psycholoog te praten moet je dan eens kijken hoe men hier zal reageren. Een stuk meer supportive, zeker weten!
pi_118762500
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:01 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Een masker? Dan verbaast het me niets dat hij geen vrienden heeft, mensen voelen het aan als je je anders voordoet dan je daadwerkelijk bent.
Genoeg mensen die daar in trappen hoor :)
pi_118762511
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben zo'n n00b in dat spel. Het enige dat ik deed was met m'n rocketlauncher op andere mannetjes schieten omdat ik geen flauw idee had wat ik moest doen! :') _O-
Dan stond er iets zoals "Protect the power generator", waar is die powergenerator dat! WTF wat zijn die rode stralen? O shit, dood :')
Haha eerst de campaign oefenen swa ;)
pi_118762535
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:01 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Alles weglachen...
Aanvoelen zullen ze het vast wel.
pi_118762579
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Opgeven is onnodig als je nog niet alle mogelijkheden benut hebt. :) Als je eindelijk de stap zet om met een psycholoog te praten moet je dan eens kijken hoe men hier zal reageren. Een stuk meer supportive, zeker weten!
Alleen Benzin gaat niet naar een psycholoog. Dat wil hij niet. Dat gaat niet gebeuren!
Hij wil het zelf doen, maar is niet in staat er zelf wat aan te doen en ook niet in staat om dat in te zien (ondanks zijn bovengemiddelde intelligentie).

Jammer eigenlijk, hij heeft op zich wel potentieel, maar is zelfs nog koppiger en hardnekkiger dan mijn autisme! :P
pi_118762620
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Soms zijn dingen echt goed stuk en dan moet je niet blijven proberen te lijmen.

Willen jullie dan dat ik hier net doe alsof ik die stap heb gezet zodat jullie me wel steunen?
  zaterdag 3 november 2012 @ 00:07:06 #271
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_118762625
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Genoeg mensen die daar in trappen hoor :)
Zeker, voldoende om te kunnen functioneren in de maatschappij. Maar een echte vriendschap wordt dan heel wat moeilijker, of misschien zelfs wel onmogelijk.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_118762639
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

Is het ook wel, als je niet lekker in je vel zit en daarom liever thuis blijft..
Maar dat is geen reden om het helemaal niet meer te proberen. :) Leer ervan.
pi_118762659
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:07 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Zeker, voldoende om te kunnen functioneren in de maatschappij. Maar een echte vriendschap wordt dan heel wat moeilijker, of misschien zelfs wel onmogelijk.
Ik denk dat mijn blije masker een stuk leuker voor anderen is dan deze echte ik.
pi_118762660
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Alles weglachen...
Aanvoelen zullen ze het vast wel.
Niet iedereen voelt een masker aan, genoeg hiaten om te misbruiken.
Ik wil bij deze trouwens ook niet de indruk wekken dat ikzelf van mensen misbruik maak door hun hiaten uit te buiten, maar zie wel hoe makkelijk het vaak is om mensen om de tuin te leiden.
helaas zijn mensen veel minder bedreven in het voorkomen dat ze gemanipuleerd worden dan ze zelf denken.
  zaterdag 3 november 2012 @ 00:08:41 #275
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_118762693
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:06 schreef benzin het volgende:

[..]

Soms zijn dingen echt goed stuk en dan moet je niet blijven proberen te lijmen.

Willen jullie dan dat ik hier net doe alsof ik die stap heb gezet zodat jullie me wel steunen?
Nee, we willen dat je echt die stap zet. Hoe weet je nou dat iets dusdanig stuk is zodat het niet meer te lijmen valt? Zoals ik hierboven al opschreef kan een psycholoog je daar helpen achter te komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')