Iedereen loopt hier te roeptoeteren over "meer bieden", maar niemand wil zeggen wat dat dan is?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg, heeft het überhaubt wel zin om jou adviezen te geven?
Nogmaals, dat ligt eraan wat je dus zoekt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Iedereen loopt hier te roeptoeteren over "meer bieden", maar niemand wil zeggen wat dat dan is?
Sowieso is je insteek nu al fout Benzin, onze adviezen als "roeptoeteren" afschilderen terwijl we ons best doen je te helpenquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Iedereen loopt hier te roeptoeteren over "meer bieden", maar niemand wil zeggen wat dat dan is?
Misschien is iemand (een vrouw bedoel...ik bedoel een hele lieve vrouw) in de verpleging wel wat voor hem?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:43 schreef AlexanderC het volgende:
je weet inmiddels wel wat hij zoekt. een lief verzorgende meid.
Wil niet ... durft niet. De realiteit onder ogen komen is moeilijk. Het is ook veel overzichtelijker en makkelijker om vast te houden aan het idee dat een vriendin het enige is wat het leven leuker zou kunmen maken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:35 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
ja dat.
of met mij, ik begrijp hem ook wel. maar hij wil niet
Het gekke is, Benzin voelt zich ongelukkig, maar doet niks om daar wat aan te doen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wil niet ... durft niet. De realiteit onder ogen komen is moeilijk. Het is ook veel overzichtelijker en makkelijker om vast te houden aan het idee dat een vriendin het enige is wat het leven leuker zou kunmen maken.
Verschilt per slachtoffer, maar zeker meer dan lief zijn als je voor de rest zwaar lusteloos en moedeloos in het leven staat.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:38 schreef AlexanderC het volgende:
ja wat moet je uberhaupt allemaal te bieden hebben dan? zou ik ook wel willen weten
Nou ja, het feit dat hij er hier over praat is ook al een vorm van hulp zoeken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het gekke is, Benzin voelt zich ongelukkig, maar doet niks om daar wat aan te doen.
Ik ken Benzin op fok al meer dan een jaar.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:47 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Nou ja, het feit dat hij er hier over praat is ook al een vorm van hulp zoeken.
Maar nou die volgende stap nog...
Wtf serieus?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel. Wat zouden ze volgens jou nog meer willen?
Benzin, dat hebben we je (toen in het oude versieren topic) al honderden keren uitgelegd...quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat jullie onder meer willen verstaan ja
Iemand met zelfvertrouwen, een sociaal leven, passies, sociale vaardigheden, humor, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Humor heb ik wel.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iemand met zelfvertrouwen, een sociaal leven, passies, sociale vaardigheden, humor, dat soort dingen.
Allemaal dingen die Benzin niet heeft.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iemand met zelfvertrouwen, een sociaal leven, passies, sociale vaardigheden, humor, dat soort dingen.
Je maakt anders nooit grapjes op fok Benzinquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Humor heb ik wel.
Maar valt iemand zonder sociaal leven sowieso af? In dat geval kan ik net zo goed opgeven.
Je ging toch na school of werk?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Humor heb ik wel.
Maar valt iemand zonder sociaal leven sowieso af? In dat geval kan ik net zo goed opgeven.
Geen enkele persoon wilt een partner die niks heeft, behalve zijn/haar eigen partner, Benzin.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Humor heb ik wel.
Ja, ik lach me stuk om je ...quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Humor heb ik wel.
Niet bij alle vrouwen, maar een sociaal leven is wel belangrijk. Ik vind het nogsteeds onbegrijpelijk dat je het moeilijker vind om vrienden te maken dan een vriendin te krijgen. Waarom heb je nooit afgesproken met studiegenoten? Met jongens kan je wel praten toch? Des noods om een potje te gamen of zo.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Humor heb ik wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |