SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Nee, snotverkoffie, dat ook weer niet. Ik haalde nog even dat van eerder dit jaar aan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:14 schreef twi het volgende:
[..]
Potverdomme Capstan, heb je weer een date gehad waar je bij hebt weten te scoren?![]()
Beide dates waren uiteindelijk niet echt mijn typeMaar heb alweer een nieuw afspraakje
Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Hoe kwam je aan die dates dan?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:10 schreef Michielos het volgende:
Beide dates waren uiteindelijk niet echt mijn typeMaar heb alweer een nieuw afspraakje
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
vragen of ze keer willen afspreken.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe kwam je aan die dates dan?Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Oh, tijdens uitgaan of zo?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
vragen of ze keer willen afspreken.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
ja. Gisteren op party geeindigd en ook date aan overgehoudenquote:
Zo iets verwacht je niet in dit topicquote:Op donderdag 1 november 2012 15:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja. Gisteren op party geeindigd en ook date aan overgehouden![]()
![]()
Nja, mijn probleem is een relatie krijgen. Dat is iets wat ik heel graag wil, maar wat me nooit luktquote:Op donderdag 1 november 2012 17:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zo iets verwacht je niet in dit topic
Wat is jouw vermoeden waarom het niet lukt?quote:Op donderdag 1 november 2012 17:07 schreef Michielos het volgende:
Nja, mijn probleem is een relatie krijgen. Dat is iets wat ik heel graag wil, maar wat me nooit lukt![]()
ben niet leuk genoegquote:Op donderdag 1 november 2012 17:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat is jouw vermoeden waarom het niet lukt?
Twee van gisteren niet, die van daarvoor wel (maar dat kan ik shaken) en die van nu ook wel inderdaad.quote:Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
'die van nu' is dat die nieuwe date die je hebt geregeld?quote:Op donderdag 1 november 2012 17:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
Twee van gisteren niet, die van daarvoor wel (maar dat kan ik shaken) en die van nu ook wel inderdaad.![]()
ja , nja ga natuurlijk enkel af van een eerste indruk op het moment he, maar die was wel positiefquote:Op donderdag 1 november 2012 17:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
'die van nu' is dat die nieuwe date die je hebt geregeld?
Maar dat is dan toch nog lang geen 'potentieel relatiemateriaal'quote:Op donderdag 1 november 2012 17:17 schreef Michielos het volgende:
ja , nja ga natuurlijk enkel af van een eerste indruk op het moment he, maar die was wel positief
Dat is momenteel hoogstens leuk datemateriaal lijkt me.![]()
Yep. Zeg ook niet dat ik er meteen relatie mee wil, enkel dat ik geen relatie kan krijgen. Leuk date materiaal vooralsnog iddquote:Op donderdag 1 november 2012 17:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch nog lang geen 'potentieel relatiemateriaal'
Dat is momenteel hoogstens leuk datemateriaal lijkt me.
Hallo mensen.
Ik had even de behoefte om iets van me af te schrijven. Waarom hier? Het heeft wel met versieren te maken maar ik zoek geen advies op dat gebied. Meer hoe om te gaan met de situatie.
Met mijn leven gaat het fantastisch, ik doe de dingen die ik leuk vind en problemen uit het verleden kon ik eindelijk loslaten. Ik kan nog steeds kan ik zeggen dat ik gelukkig ben, maar nu komt het. Want zoals het cliché luidt "all good things come to an end". Het begint weer te knagen, drang naar een vriendin (wat nogal tegenstrijdig aangezien ik me niet wil binden), drang naar seks en al dat soort onzin.
Ik weet niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan en ik snap dat er geen duidelijke vraagstelling is dus dat er ook niet echt enig advies gegeven kan worden. Maar het hier al kunnen dumpen lucht al wat op.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Je hoeft toch niet perse een relatie te hebben om liefde, aandacht en seks te hebben. Je kan toch daten, scharrelen, whateverquote:Op donderdag 1 november 2012 19:34 schreef heloef het volgende:
Hallo mensen.
Ik had even de behoefte om iets van me af te schrijven. Waarom hier? Het heeft wel met versieren te maken maar ik zoek geen advies op dat gebied. Meer hoe om te gaan met de situatie.
Met mijn leven gaat het fantastisch, ik doe de dingen die ik leuk vind en problemen uit het verleden kon ik eindelijk loslaten. Ik kan nog steeds kan ik zeggen dat ik gelukkig ben, maar nu komt het. Want zoals het cliché luidt "all good things come to an end". Het begint weer te knagen, drang naar een vriendin (wat nogal tegenstrijdig aangezien ik me niet wil binden), drang naar seks en al dat soort onzin.
Ik weet niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan en ik snap dat er geen duidelijke vraagstelling is dus dat er ook niet echt enig advies gegeven kan worden. Maar het hier al kunnen dumpen lucht al wat op.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Daarvoor moet je nog wel dezelfde paden bewandelen als bij het vinden van een vriendin, aanspreken, flirten, versieren enz. En ik zal eerlijk zijn, daar heb ik totaal geen zin in.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet perse een relatie te hebben om liefde, aandacht en seks te hebben. Je kan toch daten, scharrelen, whatever
[ Bericht 0% gewijzigd door heloef op 01-11-2012 19:54:20 ]C'est la vie
Bang om te worden afgewezen? Niet genoeg lef om te flirten/meisjes aanspreken?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarvoor moet je nog wel dezelfde paden bewandelen als bij het vinden van een vriendin, aanspreken, flirten, versieren enz. En ik zal heerlijk zijn, daar heb ik totaal geen zin in.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ja daar komt het wel op neer.quote:Op donderdag 1 november 2012 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bang om te worden afgewezen? Niet genoeg lef om te flirten/meisjes aanspreken?
Ik heb gewoon geen zin om afgewezen te worden. Tuurlijk het hoort er bij, dat weet ik ook wel.C'est la vie
Daar kan je helaas niet veel aan doe. Ik herken het zelf ookquote:Op donderdag 1 november 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja daar komt het wel op neer.
Ik heb gewoon geen zin om afgewezen te worden. Tuurlijk het hoort er bij, dat weet ik ook wel.
14 SHADES OF GREY
probeer het te relativeren. Het is niet de heilige graal die je leven zin gaat geven. Heel moeilijk, weet ik alles van, maar laat het niet teveel je leven bepalen.Hope is the first step on the road to dissapointment![]()
Dat is het voor mij ook niet hoor en het bepaalt mijn leven ook niet meer zoals het dat vroeger deed. Verre van.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:03 schreef Bittere_Bal het volgende:
probeer het te relativeren. Het is niet de heilige graal die je leven zin gaat geven. Heel moeilijk, weet ik alles van, maar laat het niet teveel je leven bepalen.
Maar die drang zit er gewoon, niet zo sterk als voorheen maar hij is wel aanwezig.C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |