Het zegt dan voldoende dat ik single ben.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denk wel de meest begeerlijke single hier
Ja. Dan ben je een slak.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je je non-verbaal niet staande kan houden betekent dat dan dat je letterlijk geen ruggengraat hebt?
Haha dat soort gesloten vragen mag welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat zou je hiervan maken Fax?
"Kom je mee naar huis? "
Ik snap het gewoon nietquote:
Ik kan niet zeggen wat het is maar ik verwacht dat je te weinig aantrekkingskracht genereert dan wel te laat probeert te profiteren van de gecreëerde aantrekkingskracht.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zegt dan voldoende dat ik single ben.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja en dan laat ik je direct alle hoeken van de kamer zien. Rechtsboven, links onder..
Ik zou zoiets nooit vragenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha dat soort gesloten vragen mag welMaar ik zou dat zelf niet zo snel zeggen hoor
Nou ik durf dus niet zo direct te zijn... laatst bedacht ik me dat dat wellicht m'n probleem is...quote:
Goh een niet directe man én hollander, waar vind je ze nog.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik durf dus niet zo direct te zijn... laatst bedacht ik me dat dat wellicht m'n probleem is...
Mag ook niet volgens de regels he. (Dat met die zoveel punten waar je op moest letten. Staat in het topic ergens)quote:
Direct is eigenlijk wel fijn vind ikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goh een niet directe man én hollander, waar vind je ze nog.
Of ik ken geen single vrouwen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen wat het is maar ik verwacht dat je te weinig aantrekkingskracht genereert dan wel te laat probeert te profiteren van de gecreëerde aantrekkingskracht.
Tja ik vind dat maar een beetje brutaal en ongepast enzo meestal...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goh een niet directe man én hollander, waar vind je ze nog.
Dat stond niet in mijn lijstje van 3 puntenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mag ook niet volgens de regels he. (Dat met die zoveel punten waar je op moest letten. Staat in het topic ergens)
Maar in wat voor situatie zou je in vredesnaam een directheid van díe soort aan de dag moeten leggen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik durf dus niet zo direct te zijn... laatst bedacht ik me dat dat wellicht m'n probleem is...
Nouja bij dates kan dat het verschil zijn tussen een lieve jongen of een leuke kerel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar in wat voor situatie zou je in vredesnaam een directheid van díe soort aan de dag moeten leggen?
Wanneer je merkt dat het mogelijk is. Ik weet het, vaag weer allemaal maar je ontwikkeld er een gevoel voorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar in wat voor situatie zou je in vredesnaam een directheid van díe soort aan de dag moeten leggen?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja bij dates kan dat het verschil zijn tussen een lieve jongen of een leuke kerel.
Dat zal inderdaad wel waar zijn. En eigenlijk kan ik me dat ook wel voorstellen, want op mijn laatste eerste date stond ik vier minuten na de ontmoeting ook al te zoenen met de dame in kwestie, dus ik heb het kennelijk gewoon door als de mogelijkheid er isquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wanneer je merkt dat het mogelijk is. Ik weet het, vaag weer allemaal maar je ontwikkeld er een gevoel voor
Dat soort mensen vind ik altijd knap. Ik snap niet hoe ze het doen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:15 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb het tegenovergestelde van jou. Mensen praten heel snel en heel makkelijk tegen mij. Of ik ze nou ken of niet. Afgelopen vrijdag ben ik met een vriendin van mij naar een kroeg gegaan waar we nooit zijn geweest. Binnen 3min begon een vrouw tegen mij te praten en hebben we een heel leuk uurtje gehad toen we dar waren.
Idem, ik vind dat soort mensen zo knap.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:32 schreef ook_gek het volgende:
Kijk maar eens om je heen. Mensen die zelf verzekerd zijn hebben snel een leuk gesprek, andere mensen vinden hun gezellig. Aantal van die mensen kunnen het op een verjaardag ook gezellig maken. Die komen binnen en mensen worden zelf ook spontaner of gezelliger omdat 1 persoon binnen komt.
Mensen nemen het gedrag deels over.
Kan je beschrijven waarom je dat zo vindt? Waarom ben ik nou dat type schattig?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is echt schattig. Maar ja, het soort broertje schattig. Niet het 'daar zou ik wel eens een beschuitje mee willen eten'-schattig.
Omdat je iets heel jeugdigs over je hebt denk ik. Iets naiefs. Ik weet niet precies.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:47 schreef benzin het volgende:
Kan je beschrijven waarom je dat zo vindt? Waarom ben ik nou dat type schattig?
Ik wil daar meer over weten. Wat maakt het zo moeilijk dan?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:42 schreef Mystikvm het volgende:
Over benzin: Ik heb hem ook wel eens op cam gezien, niets mis mee. Beetje babyface, dat wel. Dus ik snap dat mensen hem schattig vinden en hij ziet er inderdaad uit als je kleine broertje. Combineer dat met een houding die niet assertief is en dan begrijp ik heel goed dat vrouwen maar moeilijk contact met hem kunnen maken.
Sommige dertigjarigen hebben dat ook wel...althans, een jeugdig uiterlijk. Niemand schat mij 30quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat je iets heel jeugdigs over je hebt denk ik. Iets naiefs. Ik weet niet precies.
Potverdomme Capstan, heb je weer een date gehad waar je bij hebt weten te scoren?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Dat zal inderdaad wel waar zijn. En eigenlijk kan ik me dat ook wel voorstellen, want op mijn laatste eerste date stond ik vier minuten na de ontmoeting ook al te zoenen met de dame in kwestie, dus ik heb het kennelijk gewoon door als de mogelijkheid er is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |