Doe maar niet.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:07 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een saaie wedstrijden toch ook weer.
Doe de volgende ronde maar
PSV - Ajax
Feyenoord - AZ
Vitesse - Twente
of iets dat daar op lijkt.
xerxes speelt daar vanavond.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hmm, wat is daar te beleven?
Ik verwacht er helemaal niks van, 0-0 na 120 minuten voetballen en dan door met penalties.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:51 schreef Toto69 het volgende:
Vanavond FC Twente - FC Den Bosch, ¿qué será será?
Niet zo negatief manquote:Op donderdag 1 november 2012 17:31 schreef Snuf. het volgende:
Zullen we gaan gokken op het aantal stoeltjes dat gesloopt gaat worden op Het Kasteel?
Ik zet in op 150.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 november 2012 17:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niet zo negatief manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dus jij zit te wachten op derderangs clubs zoals ADO'20 en Rijnsburgse Boys in de kwartfinale als het allemaal volgens jouw loting gaat.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:07 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een saaie wedstrijden toch ook weer.
Doe de volgende ronde maar
PSV - Ajax
Feyenoord - AZ
Vitesse - Twente
of iets dat daar op lijkt.
Dat zien we dan wel weer. De volgende ronde mogen er iig wel een paar mooie affiches tussenzitten, dit is echt niks.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:42 schreef HarryVonZwichel het volgende:
[..]
Dus jij zit te wachten op derderangs clubs zoals ADO'20 en Rijnsburgse Boys in de kwartfinale als het allemaal volgens jouw loting gaat.
Eens. Bekervoetbal is echt teringsaai tot aan de kwartfinales.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer. De volgende ronde mogen er iig wel een paar mooie affiches tussenzitten, dit is echt niks.
Ik heb liever de mooie affiches op het eind dan in het midden/vroeg. Snap niet dat je daar op zit te wachten.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer. De volgende ronde mogen er iig wel een paar mooie affiches tussenzitten, dit is echt niks.
Denk dat veel mensen het daar mee oneens zijn, aangezien er in de eerdere rondes juist 'stunts' zijn.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eens. Bekervoetbal is echt teringsaai tot aan de kwartfinales.
Net als gisteren Ajax en PSV, dat was ook helemaal niks.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:46 schreef Momo... het volgende:
Volgens mij word dit echt een kutpot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |