SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
Dat weet ik toch niet?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die van miljoen weken geleden
Oh, maar die zie je twee keer per jaarquote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:50 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Oh, maar die zie je twee keer per jaar
Dat klinkt heel sneu voor Cosmoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:50 schreef Furdinand het volgende:
zullen we een arg-stelletjes+cosmo meet houden?
En ze willen natuurlijk allemaal dingen doen tegelijkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:50 schreef Bloempje. het volgende:
En ja Pizza? Meisjes van middelbare, meisjes van HvA en meisjes van HHS. Lastig jongen. Ze moeten elkaar maar even allemaal ontmoeten en vriendjes maken, dan is het minder verwarrend.
juist niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat klinkt heel sneu voor Cosmo
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:50 schreef Furdinand het volgende:
Valt gelukkig meestal nog wel meequote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:51 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
En ze willen natuurlijk allemaal dingen doen tegelijk
Cosmo neemt Henkie94 mee tochquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:50 schreef Furdinand het volgende:
Ik zou het niet in mijn hoofd halenquote:
Jij, Cosmo is geen aparte groepering!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2012 21:54:11 ]
Hahahahahaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:54 schreef Furdinand het volgende:
Ik liet appel trouwens een keer heel erg schrikken toen we in hoogcatherijne liepen. ik zei zo ineens HÉ DAAR IS COSMO! zij zo schrikken en waar!?!?!? en ik wijs zo naar die winkel die cosmo heet. zij huilen op de grond van angst ik lachen en dansen. goede tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |