Ik had het ook al lang niet aangeraakt, maar met de nieuwe patches is hij leuk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat is dat? Doe je nu meer dps ditdat? Ik heb Diablo echt al een tijd niet meer aangeraakt. Shifto is het weer gaan spelen zei hij
.
Hetzelfde als hierquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had het ook al lang niet aangeraakt, maar met de nieuwe patches is hij leuk.
hoe heette shift ookalweer ingame?
Jep, je hebt nu monsterpowerlevels, dus inferno is eindelijk goed te spelen, en je kan monsterpowerlevels aanzetten als het te makkelijk is.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hetzelfde als hier.
Is ie zoveel beter dan?
Hm misschien geef ik 'm nog wel een zwieper dan. Hij staat er nog opquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jep, je hebt nu monsterpowerlevels, dus inferno is eindelijk goed te spelen, en je kan monsterpowerlevels aanzetten als het te makkelijk is.Veel meer personal tweakings aan moeilijkheidsgraad.
![]()
En veel bugs gefixed.
En paragon levels, dus na 60 kan je door levelen voor wat betere stats en meer magicfind.
Hoppa, legendary nummer 2quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm misschien geef ik 'm nog wel een zwieper dan. Hij staat er nog op. Inferno nooit verder gekomen dan act2
.
Netjes broquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
in de 1e 200 uur 2 hele gare legendarys, nu in 20 minuten 3 dikke
Ik heb ook een barb en de demon hunter was ik mee bezigquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jammer, dan heb ik geen legendary voor je
barb lvl 60?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb ook een barb en de demon hunter was ik mee bezig
Zou kunnenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
barb lvl 60?
en ik heb een quiver voor je
ik heb wel wat shit voor jequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou kunnen, hij was wel vet hoog in ieder geval
Wat is het geen wat jij precies appart vind? Of welke gedachte heb jij er bij?quote:ik vind het gewoon apart als mannen uren over kleding (kunnen) praten. of daarmee bezig zijn.
Ik krijg vandaag ook een raar berichtje.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:12 schreef Murdera het volgende:
Een vrouw probeert me te hosselen op een datingsite.
Ze is 50, houd van demu borgir, is satanist en zit het liefst gezellig saampjes op een terrasje.
Ik kwam niet meer bij.
Wie weet wat voor leuke dingen je kunt doen met je snikkel tussen het onderstel en het zitkussen van je bankstel.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:20 schreef ook_gek het volgende:
Ik krijg vandaag ook een raar berichtje.
"Ik vind alles leuk, van pompen van meubels tor breien"
Pompen van meubels? Heb ik wat gemist? Is dit een genaratie kloof van een jaar? Ben ik ouderwets?
Ga er maar van uit dat het pimpen van meubels is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |