Die heb jij zeker nog.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die spinner...
http://www.thefind.com/jewelry/browse-g~unit-spinner-watch
Wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat doet ie fout. Pierre, beoordeel deze man even.
Die man heeft geen geschikte bbq outfit aan en de muts ontbreekt. Geen bier niks....zeg er wat van.quote:
Luister Rohit, Harm Jan heeft meer kunde met de BBQ in zijn tepels dan jij ooit zal hebben. Jij kan nog geen speklap op de BBQ klaar maken zonder je hut af te brandenquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die man heeft geen geschikte bbq outfit aan en de muts ontbreekt. Geen bier niks....zeg er wat van.
Is wel waar ja. Schandalig. Echt zon gast die hip denkt te zijn,maar hij kan niet bbqen op houtsnippers.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die man heeft geen geschikte bbq outfit aan en de muts ontbreekt. Geen bier niks....zeg er wat van.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Luister Rohit, Harm Jan heeft meer kunde met de BBQ in zijn tepels dan jij ooit zal hebben. Jij kan nog geen speklap op de BBQ klaar maken zonder je hut af te branden
Snap ik. Ik zit dan ook gewoon lekker op een stoel met een heerlijk biertje en misschien nog een sigaar, terwijl Jaap Jan zich uitslooft.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Luister Rohit, Harm Jan heeft meer kunde met de BBQ in zijn tepels dan jij ooit zal hebben. Jij kan nog geen speklap op de BBQ klaar maken zonder je hut af te branden
Een echte man staat bij de BBQ zichzelf uren te vermaken met stukken vlees waarr je u tegen zegt. Alleen luie donders zitten aan er zij lijn.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Snap ik. Ik zit dan ook gewoon lekker op een stoel met een heerlijk biertje en misschien nog een sigaar, terwijl Jaap Jan zich uitslooft.![]()
Beter kan het niet of wel?
Het is kunst,vlees bakken. Een ambacht,een professie.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een echte man staat bij de BBQ zichzelf uren te vermaken met stukken vlees waarr je u tegen zegt. Alleen luie donders zitten aan er zij lijn.
Luie donder #1quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een echte man staat bij de BBQ zichzelf uren te vermaken met stukken vlees waarr je u tegen zegt. Alleen luie donders zitten aan er zij lijn.
Absoluut Pieter.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is kunst,vlees bakken. Een ambacht,een professie.
Dat soort mensen moeten eens goed met hun hoofd op een warm bbq rooster worden gedruktquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:34 schreef Tauchmeister het volgende:
Sowieso overschatten de meeste mensen hun BBQ-skills. Zwarte speklappen "omdat het zo hoort"
Dan mag je ze meteen weggooien wat mij betreft, of van die speklappen waar je de tafel mee kapot slaatquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:34 schreef Tauchmeister het volgende:
Sowieso overschatten de meeste mensen hun BBQ-skills. Zwarte speklappen "omdat het zo hoort"
Of mensen die speklappen zonder zwoerd kopenquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan mag je ze meteen weggooien wat mij betreft, of van die speklappen waar je de tafel mee kapot slaat
Dat is pas zonde inderdaad. Dat is als pizza zonder tomatensaus,hoort gewoon niet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Of mensen die speklappen zonder zwoerd kopen
Preciesquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:34 schreef Tauchmeister het volgende:
vind je dat echt lekker danquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Of mensen die speklappen zonder zwoerd kopen
Treurig.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:37 schreef Cliffy het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)en-stormloop-op-ipad
De ergste was nog wel een studiegenoot die de kip op kipspiesjes eerst 5 minuten ging koken zodat ze sneller gaar zouden worden. Nog nooit zulke taaie shit gegetenquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan mag je ze meteen weggooien wat mij betreft, of van die speklappen waar je de tafel mee kapot slaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |