Denk je is fissa? Na opnames gewoon plant teruggeven..weet je hoeveel money erin zit mi mangquote:Op zondag 4 november 2012 21:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zag deze gisteren ja, fucking geniaal dat hij die plant ook gewoon meegeeft
Het werd hem nou niet echt moeilijk gemaakt he.quote:Op zondag 4 november 2012 17:12 schreef dreamzk het volgende:
Wat een race vadaagVettel die een meesterlijke prestatie heeft neergezet door van pit naar nr 3 te rijden en Raikkonen die wint. Wat een baas is die vent.
Beter laat je die sniper voortaan liggen XD!!quote:Op maandag 5 november 2012 05:06 schreef KoningStoma het volgende:
je knul kauning stauma is weer van de partij met een nieuwe gameplay like comment en suscrube
Met je wallhack skillquote:Op maandag 5 november 2012 05:06 schreef KoningStoma het volgende:
je knul kauning stauma is weer van de partij met een nieuwe gameplay like comment en suscrube
godverquote:
Ik schoot toch meer raak dan mis, knaap.quote:Op maandag 5 november 2012 06:50 schreef Pixell het volgende:
[..]
Beter laat je die sniper voortaan liggen XD!!
Je schoot misquote:Op maandag 5 november 2012 13:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik schoot toch meer raak dan mis, knaap.
Onzin, ik schiet alleen met strikers. De spreiding van die kogelregen is zo groot dat je zelfs mensen die achter je lopen nog raaktquote:
Goede aflevering vandaagquote:Op maandag 5 november 2012 17:06 schreef Bozz187 het volgende:
Hopelijk de volgende walking dead een mega rampage
hotmail stopt ookquote:Op maandag 5 november 2012 17:43 schreef Bozz187 het volgende:
0h, n33! 3r g44n g3ruCht3n d4t MSN 3rm33 st0pt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |