Geloof.quote:Superstorm was daad van God'
Internationaal • Opmerkelijk • Geplaatst door Jigzoz op 03-11-2012 @ 22:56
Superstorm Sandy was een rechtvaardige daad van God waarmee Hij Amerika strafte voor de spirituele en fysieke zonden van zijn inwoners. Toch moet deze straf vooral gezien worden als een prachtige gebeurtenis, aangezien het een daad van God betreft en zoals iedere rechtgeaarde christen weet, zijn al Gods daden perfect.
Het mag duidelijk zijn dat dit niet de visie van de gemiddelde Amerikaan is op de enorme ramp die het land afgelopen week trof. De beweringen zijn afkomstig van de Westboro Baptist Church (WBC), de kerk die een vorm van christendom aanhangt die de Bijbel in zijn geheel letterlijk neemt en er dus van overtuigd is dat vooral homoseksualiteit de reden is van vrijwel alle ellende die Amerika waar dan ook ter wereld treft.
Volgens de WBC zijn toekomstige rampen dan ook betrekkelijk eenvoudig te voorkomen: men dient het Woord van God precies te volgen en vooral homoseksualiteit op alle mogelijke manieren te bestrijden, want 'God haat flikkers'.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:26 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens dit kwam ik tegen op de youtube pagina van nick.....
Dit is toch niet wat ik denk dat het is he........![]()
![]()
![]()
![]()
oh oh
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Willen we het echt weten Sold? Ik denk het niet
Heb je naast een modded controller, nu ook al een mod om door de muren heen te kijken?quote:
Toch maar niet kopen dusquote:
Maar bij BO2 er wel over zeikenquote:Op zondag 4 november 2012 02:09 schreef KoningStoma het volgende:
boehoe wallhack
Mietjes, iedereen heeft standaard een radar waarop je precies hetzelfde kan zien.
Op de 1ste zin gezocht hequote:
De fuck?quote:Op zondag 4 november 2012 11:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh teri taur teri gehne sari kurdiyan kardiyan
teri tour teri gehne sarri kudiyan kardiyan
tera mera pyaar bathera tu hai meri main hoon tera
aaja na tu aake milja, milja meri jaan
Tehri taur teri gehne sari kudiyan kardiyan
Tehri taur teri gehne sari kudiyan kardiyan
Tera mera pyaar bathera tu hai meri main hoon tera
Aaja na tu aake milja, milja meri jaan.
quote:
Zit ook meer kwaliteit in, dus logischquote:Op zondag 4 november 2012 12:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Al bijna meer views dan Kiparis best smg?
Net nog een kist met 7200 open gemaakt!quote:Op zondag 4 november 2012 12:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Binnen kort ga ik loessoe met filmpjes ga morgen ook een capturecard bestellen. Sowieso binnenkort dutch commentaryquote:Op zondag 4 november 2012 12:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten.quote:Op zondag 4 november 2012 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Binnen kort ga ik loessoe met filmpjes ga morgen ook een capturecard bestellen. Sowieso binnenkort dutch commentary
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |